I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2006-10-17 14:05

SMITH

någon mer än jag som har sett de första avsnitten på denna serie?

verkar jävligt lovande allt som allt.

Ray Liotta i huvudrollen.

SMITH imdb

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-10-17 15:36
man lade ner serien i USA efter tre lr fyra avsnitt pga dåliga tittarsiffror

2006-10-17 21:00
Du skojar? kollade första avsnittet precis och det såg hur nice ut som helst ju. Kollade iofs epguides och det verkar som de hade planerat 8 avsnitt men lade ner efter 3. Synd.
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.

2006-10-18 00:53
Ray Liotta?! Han som har huvudrollen i Goodfellas?! Ever heard of that movie?!
..

2006-10-18 01:09

vem fan är Ray Liotta

haha

Hah vilken jävla douche bag
den som hoppas skiter på sig och dör

2006-10-18 02:30
jag skrattar så jag gråter. ;)

det var fan Ray liotta som gjorde rösten till tommy vercetti.
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.

2006-10-18 13:03
Lekott P22

ja shit jag hörde det igår också av en polare.. fett sne vart jag..
tror den seien skulle funkat bättre om man hade den på DVDbox då man kunde bränna av alla avsnitt i samma veva, så man fick lite flow i det.. men den verkade jävligt schyst.

stör mig på att jänkarna lägger ner alla bra serier.

Mr-Lance P25

har du spelat GTA Vice City nångång? :)

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-10-18 13:32
Finns det folk som inte känner till GTA?

2006-10-18 13:33
GT....A?