skådespelare som du hatar
titeln säger det mesta.
kirsten dunst
nicole kidman
julia roberts
fran drescher
freddie prince jr.
j.lo (uppskattar inte hennes musik heller)
adam brody(seth cohen va clean säsong 1och lite in på 2 men sen försvann hans existens berättigande och likaså adam eftersom han spelar sig själv)
sen de flesta från
i stort sett alla highschool filmer.
sex and the city
enturage
7th heaven
beverly hills 90210
sen sjukt många fler men dom första som ploppade upp i huvet. skriv era listor och låt oss hata:)
Äsch, alla älskar Seventh Heaven innerst inne.
www.blackbeltgraphics.com
Hur kan man ogilla Steven S ? Han är action.
ALLA i den där serien "what i like about you" som går på femman. den är förövrigt "exklusivt" gästat av en av brudarna från beverly hills serien. och den suger rakt igenom och skådespelarna likaså.
liksom .. alla är ju bra ...what?
alla är väl ändå inte bra bara för att man har olika smak..
lod sa det! Den killen är sån amatör å får endå hyffsade roller
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jusste nu till ämnet. Han som spelar "Josef" i beck i är dubbad det är bland det sjukaste jag någonsin sett. Varför har vi med en tysk gubbe å dubbar han i en svensk film?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
At the gates of Eternity...
Josh Hartnett Chris O Donell
Fuck That Serato MP3 shit! Keep It Dusty!!! THD KREW<br> http://www.myspace.com/dj_grass
Johny Depp FY FAN.
SKU - SKU - SKULASON!
Sandra Bullock, fy faaan. Om hon ar med i filmen sa vet man att den ar kass och ska undvika att se den
Jag tar tillbaka halften haha. Hon har vart med i nagra bra filmer kom jag pa, men jag hatar henne fortfarande
ben affleck.
trekken P20 omöjligt att hata Ari i entourage :)
lindsay lohan hillary duff mary kate and ashley olsen alla i 7th heaven
"it's not england you fairy fart, it's the ukay!" http://starbuck.blogg.se
anne hathaway och emmy rossum. har hela trott att det är samma person. men icke! de har bara samma uttryckslösa ansikte och konsten att inte kunna agera.
I´m with stupid--->
vill bara kväva tobey macguire ibland för att han ser så olidligt dum i huvet ut.
"Steven Segeal eller hur de stavas, varenda jävla film ska han rädda nått jävla indian reservat." haha! klockrent. personligen ogillar jag sarah michelle gellar starkt - väldigt starkt. hon är en så jäkla dålig skådespelerska. och jag hatar buffy (dvs. serien, inte den eminenta 90-talsrullen med kristy swanson och luke "den 40-åriga tonåringen" perry).
Steven Seagel Tom Cruise Nicolas Cage Mikael Persbrandt Ogillar många, man man glömmer.
http://www.last.fm/user/Ayanamii/
Jean-Caude Van Damme
The absence of evidence is not the evidence of absence
Vet inte riktigt varför men dom 2 som jag hatar mest är han farsan i OC och Billy Bob Thornton. Hatar iofs Pamela Anderson, hennes serie och alla andra skådisar i den. Sett 2 min en gång och det va fan mer än tillräckligt...
Känns väldigt lågt att svara på en sån här post... men Nicholas Cage. Horribel människa. Sänker till och med Wild At Heart.
http://www.toptensomething.blogg.se
NICOLAS CAGE han förstör varenda jävla film han är med i. ibland blir filmerna hyfsade, men han passar aldrig för rollen och är bara allmänt sämst ASDF Julia Roberts kan också gå dö. Och Mr Bean. Och alla svenska skådisar förresten.
This is not a celebration of slipping through some crack. This is sloth and devastation and we're the resulting trash.
Jean-Claude Van Damme har fan inte en ända BRA film.
http://www.last.fm/user/Ayanamii/
sant sant ari i entourage e fan niice däremot e han Chase i huvudrollen i samma serie riktigt jävla jobbig....
Hon där blondinen som alltid innehar huvudrollen i Colin Nutleys filmer! Ååååh vad jag stör mig på henne! Helena Bergström alltså
Robert Knepper ( T - Bag ) klarar inte se prison break just pga den jäveln. Lindsay Lohan charlie sheen Anna Faris
SANDRA BULLOCK! Det finns fan ingen äckligare... Usch. :(
www.projectedwin.blogg.se
Lindsay Lohan är ett säkert kort.
Walking the street of dreams
Mel Gibson Tom Hanks. Avskyr dem.
thomas hyden church, philip seymore hoffman, seagal, costner, cooba golding junior, en dar tanten som oxa heter golding nat (spelar bla. nunna i nan film), gerald depargeue (lr hur han stavar)-....Jag klarar inte av dessa, finns manga fler of course but.
"Jean-Claude Van Damme har fan inte en ända BRA film."
kickboxer och
bloodsport är ju moderna klassiker. stenhårda!
Christopher Lambert Jeremy Irons Richard Gere Dem tre är dem första namnen som poppar upp i huvudet... hatar dem med hela mitt hjärta
--- "If you shoot me in a dream, you better wake up and apologize" --- -----------------------------... JeeVee'ouS ...-------------------------------------------------http://www.myspace.com/gatomalo84----------------------
Ethan Hawke
PS. Your cunt is in the sink
julia roberts hatar jag å, fan ta romantiska komedier. dom har förpestat mitt liv så jävla mkt genom att bara finnas. spy, blä
neeeej phillip seymour hoffman e ju fan kung... se på han i along came polly... ååh anna faris e ju fan fresh...
aaaaaahhhhhhhhh vad fan händer om man hatar phillip seymour hoffman???? En av dom mest talangfulla skådisarna som finns nu ju!! Du kan inte mena att han är dålig som skådespelare!?
Ave, imperator, morituri te salutant. Iacta alea est!
Ingen som skriver Chuck Norris? haha
I'm almost famous, you people are halfass, almost anus.
hatar fan den där aliasbruden, jennifer garner eller va hon heter, sämre och mer talanglös skådespelare får man fan leta efter... kan inte se nått med henne. är väl hon som gör electra? förstår att den blev dålig.
Japp! jag är en trollkarl!
The absence of evidence is not the evidence of absence
Hur? inte så svårt, dock skönt att pina sig igenom Texas Ranger avsnitt..
I'm almost famous, you people are halfass, almost anus.
Sandra Bullock, Jennifer Lopez, Angelina Jolie och andra präktiga jävlar som man vet att man aldrig kommer att få se nipples på.
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin". Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län
Vill inte vara elak eller så men, Stina Ekblad.
Stop! Tell me about the fucking golfshoes.
S-oteric P20 Man har fått se nipples på alla dem tre du nämnde
--- "If you shoot me in a dream, you better wake up and apologize" --- -----------------------------... JeeVee'ouS ...-------------------------------------------------http://www.myspace.com/gatomalo84----------------------
rob schneider. jävla avskum.
going underground
jag avskyr, av någon anleding kevin bacon
Orale!
Som man kommer på just nu (fylls väl på i efterhand) Tom cruise (Så jävla löjlig. En riktig idiot) mike myers (INTE rolig!) Robin williams (så jävla stinsig och barnslig) Ben affleck (tönt) nicholas cage (retard :) )