Saw 3 - death tunnel... rescension
ÅH HERRE MIN GUD!!!! SE ALDRIG, och då menar jag ALDRIG Saw3 - Death Tunnel....!! Sämre jävla skit får man leta efter, och jag har en förmåga att leta efter skitfilmer!! FY FAN VILKEN JÄVLA DYNGA... det går 55 minuter in i filmen utan att ett enda jävla pucko slaktas eller dör. Och de 55 minutrarna som jag snabbspolade var rena jävla dyngan. Man vallas som ett får i tron att de snygga collegebrudarna som ska snarligen bli slaktoffer kommer ingå någon slags lesbiskorgie mitt i filmen eller något. Så går tankarna i filmen för att den är så jävla sövande... shit pommfritt alltså!! Det enda som är sevärt i filmen, det är när en kurvig blondin tar en dusch helt oväntat inne i huset och man får se hennes läckra bröst.. Men det är tamefan allt. Inte en jävla slaktscen får man se ordentligt ens! bara efterspelet! fy fan... se den inte på bio. köp den inte. hyr den TAMEFAN inte... och för allt i världen slösa inte din tid eller lina på att tanka ner skiten som jag har gjort.. *kräks*
+46
Ditt förbannade pagé
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ok, tack :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
nu vill jag se den, brööööst
Konsertbesökare
2006-11-02 01:08
ja, den var verkligen inget att hänga i granen.
Tyckte du att 1:an och 2:an också var dåliga?
..en höger, en höger, en höger, en höger, en höger, en höger, en höger och slutligen en vänster..
Mowa F0: Svaret blir nej. Ettan var mkt sevärd om man gillar skräckisar med lite slafsmoment iblandat. Sevärd på det sättet att man fick en överraskning hela tiden på hur många sätt man kunde göra olika fällor på. 2:an var också väldigt spännande på så sätt att slutet inte var förutsägbart. Så 1:an + 2:an kan jag rekommendera att du slösar någon slö kväll på att se. :)
+46
Skräckfilmsrescension: Jag hatar att se på skäckfilmer, för jag blir så rädd. Men ändå betalar jag 58 kr för att få se en skäckfilm. Det är konstigt att jag fortfarande kan bli rädd för dem, för de är alltid likadana. De börjar med en mystisk, otäck melodi.Na, na, na, na, na-na-na-na-naaaa - Gud, va kul att vi fem amerikanska ungdomar ska ha hashparty på stranden. Vi kan röka jointar och grovhångla som fem amerikanska ungdomar alltid gör. - Men vad var det Betty? - Jag tyckte nyss jag nån stirra på oss från den där övergivna kyrkogården där uppe. - Äsch, Betty. Lägg av!Na, na, na, na, na-na-na-naaaa. - Grabbar, nu har jag ba' en jättebra idé ba'! Vi går upp och övernattar i det där övergivna huset som inte en människa har satt sin fot i sen en psykopat slaktade sin familj med en yxa för 15 år sen. - Ja, det gör vi! Inne i huset... - Men det finns ju inget att käka i det här huset som inte en människa har satt sin fot i sen en psykopat slaktade sin familj med en yxa för 15 år sen. - Vad ska vi göra då? - Vi grabbar åker in till stan och köper en pizza och lämna brudarna ensamma i huset som inte en människa har satt sin fot i sen en psykopat slaktade sin familj med en yxa för 15 år sen. - Ja, det gör vi!Na, na, na, na na-na-na-naaaa - Betty, vad ska nu vi göra när vi har blivit lämnade ensamma i det här huset som inte en människa har satt sin fot i sen en psykopat slaktade sin familj med en yxa för 15 år sen? - Jag vet! Vi klär av i underkläderna och putar med brösten. - Ja, det gör vi! - I såna här hus som inte en människa har satt sin fot i sen en psykopat slaktade sin familj med en yxa för 15 år sen, blir det alltid så varm. Jag tror jag måste duscha.NA, NA, NA, NA, NA-NA-NA-NAAAA Ja, gör det Linda, så går jag runt i undervåningen utan att märka att den stora förskäraren är bort.NA, NA, NA, NA, NA-NA-NA-NAAAA Samtidigt på övervåningen... Dusch, dusch... Dusch, dusch... Draperiet har blivit lagom immigt för att man inte ska kunna se om någon kommer. Men det är någon som kommer... - Är det du, Betty? Är det du, Betty? Sen skär förskäraren igenom draperiet och skär Linda i småsmulor. Tarmarna flödar ner i avloppen och blodet stänker. Blodet stänker på kaklet som är bländande vitt trots att inte en människa har satt sin fot i huset sen en psykopat slaktade sin familj med en yxa sne 15 år tillbaka. Linda skriker och skriker. På undervåningen går Betty och hör INGENTING! Det korkade, dumma, jävla våpet. - Det här fönstret var inte öppet förut. Bäst att jag stänger. Kan det vara det plötsliga elavbrottet som öppnat fönstret? Och åskväder har det blivit också och vad Linda dröjer. Vad ska jag göra? Vad ska jag göra? - Jag vet! Jag klär av mig helnaken, tar ett stearinljus och går och letar efter Linda. Ja, det gör jag!NA, NA, NA, NA-NA-NA-NAAAA - Linda! Jag tyckte att jag hörde ett ljud från duschen, bäst att jag går dit. Vid duschen... - Där är Lindas armar, men var är Linda? Det är bäst att jag vänder mig inte om så att jag märker att psykopaten kommer. Och hon vänder sig inte om... Och hon vänder sig inte om... Och nu vänder hon sig om... - Aaaaaa! En psykopat! Men i sista sekund får Betty in ljuset i psykopatens öga. Footch! Sen flyr hon för livet. Hon flyr för livet, men glömmer den saken inte bort att puta med brösten. Efter följer psykopaten... KLAMPA, HASA, KLAMPA, HASA. ...och det är Ian Wachmeister. I slutet blir det en bestialisk strid mellan psykopaten och Betty. Och psykopaten som hittills har varit en högeffekiv mordmaskin får inte in ett enda hugg. Medan Betty får in varenda tandpetare, kniv, yxa, glasskärva som finns i kåken och perforerar psykopaten totalt. Sen kommer Michael tillbaks i sista ögonblicket och skjuter psykopaten med den laddade pistolen han naturligtvis haft med sig på hashpartyt. Psykopaten dör och Michael och Betty kysser varandra. De är så lyckliga. Inte tänker de på alla sina vänner som ligger stympade och lämlästade runt omkring i huset. Och de går därifrån i gryningen och sjunger...Na, na, na, na, na-na-na-naaaa. (ur Släng dig i brunnen)
+46
"Saw 3 - death tunnel" är INTE nya saw 3... Det är nån rutten fake share som cirkulerar på dc... Kul att du inte märkte det medans du kollade
Ha ha om det är så som Calevi säger! Då vart du rätt ägd Barrelito.
-- Mellanslagsanvändare --
YOU GOT OOOOOOOOOOWNED :) "Jävla skit film" hahahahaha
House is hiphop on fast forward ..
SÄMSTA filmen någonsin. va jag uppfattade det så försökte dom inte ens komma ut ur det där huset..och vaddå death TUNNEL? de finns fan ingen tunnel med... puckot som klippte skiten förtjänar fan ett nackskott, och idioten som skrev skiten ska verkligen plågas till döds i form av RIKTIG SAW tortyr! i trailern så va det en helt annan film, folk satt fast i nån grotta o hade bara sina ficklampor o bla bla bla, verka lite kusligt...men så va det verkligen inte... absolut världens sämsta "skräck"film
Calevi HAHA jag misstänkte det faktiskt! (såg ditt inlägg efter jag skicka mitt) men sen täntke jag: vem fan ORKAR göra en helt ny film bara för att jävlas med folk på dc... sen hade jag tankat kanske 2 st till bara för o vara säker på att de e inte e nån fakeskit...o dom va likadana men ja blev jävligt Own3d då!
Ok, im ägd... hehe still vilken jävla skitfilm! :)
+46
det är ingen som gjort filmen för att låtsas att det är nya saw 3 bara för att jävlas med folk. Den där filmen är "gammal" har legat ute i några månader minst, fast under annat namn.
"H.H.C (HoeHuntaxCrew)" "A Bobbobski Generation"
PWND!!
Sebrofil: kommer inte ihåg rikigt, men kan vara så att den bara hette "death tunnel" förr. Hur som helst så fanns den ute för ett tag sen också.
"H.H.C (HoeHuntaxCrew)" "A Bobbobski Generation"
Battlerappare
2006-11-02 16:46
haha jävla idioter, hur kan ni inte se om det är en Saw film?
:c
kxn har du sett den? den är i saw stuk..samma slags ljud o effekter o allt..påmminner om saw, fast rådlålig o inte samma handling... därför tror folk det...
Är det någon som sett den riktiga saw 3 och tycker den är värd?
...Jag skojade bara!
Battlerappare
2006-11-02 17:59
Rolfi skulle aldrig gå på det endå. Man ser vilka bolag som vart med o gjort filmen i början, och har man sett dom andra två så vet man någolunda hur filmen kommer vara.
:c
Konsertbesökare
2006-11-02 18:29
mz: Jaa och den var inget bra. 1an och 2an var mycket bättre.
Ok... jag förstod ju tillslut att det inte var Saw3. :) hehe men finns den riktiga Saw3 ute på bio i USA ännu? Eller finns den på DVD där?
+46
Konsertbesökare
2006-11-03 00:47
Barrelito: Den går på bio i USA nu, kommer hit om nåra veckor. De som finns ute på nätet är screeners med hyfsat skev kvalite bara, men som sagt, den finns ute.
Skulle gissa på att om det var så att det var en saw film så hade den där jävla papier mache gubben varit med hur som helst, precis som jason, skit samma om han är död eller inte... Sen brukar ju folk dö av intressanta fällor i saw filmerna..
"Vi är inte utvecklingsstörda, vi är bara människor som störs av utvecklingen."
Jag å min kompis gjorde samma misstag, tankade hem "death tunnel" . Fastän vi tyckte att det var nånting som inte stämde så märkte vi inte att det inte var Saw 3 förräns filmen var slut ! Mobbat att vänta 15 timmar, se filmen och SEN inse att detta fan inte var saw 3 . illa! . . .
Tüffü was here!
hahahahahahahahahahahahahah
haha - jag åkte på exakt samma misstag igår med polarna - vi såg klart hela jävla Death tunnel bara för att vi trodde att d va saw3 :s...men fyfan va Owned vi blev - haha - men jag e fan glad att det dr inte va saw3 - för fyfan va den söög!! O fyfan för jäveln som döpte om skiten till saw3 på dv! ggrr!! hehe...
Drick Mjölk! *Muuuuuuuu*!!!
Oh jävlar vilken tur att det inte var den riktiga. Jag höll på att dö bara av att läsa tråden. Nu kan jag bygga förväntningar på 3an istället. Tjohej.
filmer brukar vara skit i ts kvallite helt menings löst att försöka sig på att recensera en film efter att ha sett ts speciallt i dom sjukt dåliga varianterna som finns ute av denna filmen retard vänta på bättre kvalite hatar folk som tankar första bästa ts o sen anser att dom sett filmen det enda du sett är dialogen med en skymt lite då och då en film är så mycket mer än bara handling och dialog helheten avgör om filmen är bra eller inte och hur fan ska du unna avgöra det på en ts där man ser nått röra sig ibland i morkret men det e ju inte alla scary pga att du inte ser vad det är osv
Men vafan! Jag som hoppades på denna film! :( Hoppas att du inte har rätt.
Live Hard, Die Young
men att ladda hem film e inte samma sak som att se på bio ?
Barrelito: FETT underhållande beskrivning av skräckfilm.. Ärligt.. garvade en del :)
smo