I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Saw 3 - death tunnel... rescension

Hobby & Fritid - Kultur & Media

   

2006-11-02 01:06

Saw 3 - death tunnel... rescension

ÅH HERRE MIN GUD!!!!


SE ALDRIG, och då menar jag ALDRIG Saw3 - Death Tunnel....!!

Sämre jävla skit får man leta efter, och jag har en förmåga att leta efter skitfilmer!! FY FAN VILKEN JÄVLA DYNGA... det går 55 minuter in i filmen utan att ett enda jävla pucko slaktas eller dör. Och de 55 minutrarna som jag snabbspolade var rena jävla dyngan. Man vallas som ett får i tron att de snygga collegebrudarna som ska snarligen bli slaktoffer kommer ingå någon slags lesbiskorgie mitt i filmen eller något. Så går tankarna i filmen för att den är så jävla sövande... shit pommfritt alltså!!

Det enda som är sevärt i filmen, det är när en kurvig blondin tar en dusch helt oväntat inne i huset och man får se hennes läckra bröst.. Men det är tamefan allt. Inte en jävla slaktscen får man se ordentligt ens! bara efterspelet!

fy fan...


se den inte på bio. köp den inte. hyr den TAMEFAN inte... och för allt i världen slösa inte din tid eller lina på att tanka ner skiten som jag har gjort..


*kräks*

+46