hade ju heldre sett att jus rhyme åkte
ask Beavis, I get nothing Butt-head
vilseled??
Fuck That Serato MP3 shit! Keep It Dusty!!! THD KREW<br> http://www.myspace.com/dj_grass
på vhs sida finns hela avsnitet.. man får se typ 5min klipp men så fort dom är slut så börjas det ett nytt klipp där den avslutades. så man ser hela avsnittet.
We don't really dance, We just rub the dick on the ass.
vh1*
We don't really dance, We just rub the dick on the ass.
Fan jag blir galen, jag behöver min white rapper show-fix!
Hittils har dom fått 30 minuter på sig att skriva sina rhymes till elimineringen, men nu när Persia är med fick dom 60 minuter på sig. Jag undrar om det hade något att göra med att hon har svårt att memorera sina rhymes...
Well it ain't no use to sit and wonder why babe, given you don't know by now...
vart kan man få tag på nya avsnittet?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Hahaha fan vad skönt att hon fick åka ambulans och grejer... Så jävla fet att hon aldrig skulle kunna hålla en konsert på mer än minuter utan att däcka. Skönt att den feta #%#& äntlign åkte ut. Lackar om Shamrock vinner...
PrinsMio Men ja du, root for the clown John Brown eller den borttappade power-to-the-people Jus Rhymes som för övrigt togs in för att göra bra tv, vilket även gäller misfit som bara skulle vara snygg på tv. Shamrock är itne den bästa lyricisten men definitvs inte den sämsta, han levererar alltid i eliminationerna samt håller han sig till sig hjälp utan någon gimmick eller ballhet. Persia var också FET, duktig, real. Och som hon sa själv om de dissar mig för att vara fet så måste jag göra något bra, eftersom de har inget annat att attackera, skillmässigt. Så hennes dildo i din mun kompizz! :D haha
"Hiphop är som lösviktgodis, man plockar sina favoriter " <br>
Whatever. Sullee var bäst och Persia kommer inte i närheten av det. John brown rappar garanterat bättre än Persia. Dasit också för den delen. Jus Rhyme är skön tycker jag. Gillar två låtar på hans myspace. Persia var och är en pajas. Sitter och kollar snett när folk, som är hundra gånger grymmare än vad hon någonsin kommer bli, rimmar. Henns attityd går inte hem med dem "skillsen" och det utseende. Hon var rätt het på att freestyla till exempel. Fuck that. Hon hade ingen självdistans.
www.vh1.com
Fuck That Serato MP3 shit! Keep It Dusty!!! THD KREW<br> http://www.myspace.com/dj_grass
det är så pinsam tv när jus rhyme är med!! helt sanslöst att han klarat sig till topp tre!
http://wifebeaterlove.blogspot.com
Är det någon som har showen som vara vara supersnällsnäll och maila mej en länk med var man kan få tag på den?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
äh det löste sig!
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
*Spoiler* John Brown och Shamrock i finalen. Gissar på att John Brown vinner faktiskt..
Married to the money, fuck the world, that's adultery
Jag tycker dock att fel person åkte ut i senaste avsnittet. Att spotta punchlines ("hehe vad fula kläder du har, dina skor matchar ju inte din t-shrit!" .. uhh?) är ju inte allt i en battle. Om man står i ett hörn och stammar och rösten brister när man rappar för att man är så nervös så har man förlorat. Utan självsäkerhet och attityd kan man ju lika gärna gå hem.
Får inte hem senaste avsnittet, torrent funkar inte..
your heart pump project kool-aid
Tycker shamrock har så sämst delivery och han är verkligen ingen kille som ska stå på scen, han kan sitta och rappa framför myspace liksom. Han har nada stjärnstatus och nada scennärvaro, fett tråkigt röstläge och är pinsamt trögtänkt när det gäller freestyle osv..
shamrock är inte bra utan beats i bakgrunden .. men med det är han riktigt tung. john brown är skön när han gör sin slö rap. men när han gör sån där gansta rap osm han gjorde senaste dom spelade in är så dåligt att man spyr.. han gjorde ju grym låt med "smoke in the club" jag tror john brown vinner eller shamrock hahah..:p
Så udnerbart att slippa jus rhyme! Snubben är verkligen efter. Hoppas John Brown vinner skiten nu. Halleluljah Hollaback!
jag har sagt john brown redan sen början, ser heldre att Shamrock vinner asså.. Sjukt skönt att Jus Rhyme har åkt ut, han är riktigt wack asså
ask Beavis, I get nothing Butt-head
grass P29 Hur kan du tro att Browne kommer vinna. Allt, precis allt tyder ju på att Persia tar hem förstaplatsen. Vad vare jag sa... JB kommer ta hem det.
Crime Pays, ask the Rothschilds!
Dave. Vi får väl se.
*sPOILER* SÄMSTA DOMARNA JAG NÅGONSIN SETT, DET MÅSTE VARA EN KONSPIRATION. GILLADE INTE JOHN BROWNS SKILLS INNAN SISTA AVSNITTET BUT DAMN, HAN DÖDADE I PARKEN OCH I FINALEN... HALLELUHJA HOLA BACK LIL HOMIE.
Prins: haha skojar du?? Han stog ju bara där som en död fisk mitt på scenen, ingen närvaro överhuvud taget... Visst hans rapp var nice, men hans scennärvaro var så dålig så jag skämdes när jag såg det. Shamrock for the win!
Hangaround
2007-02-27 21:40
8:an finns ju inte på tpb. Så vart kan jag se sista skiten?
ja vart finns den?
R.I.P. Zika R.I.P. Teraq R.I.P. Jens R.I.P .Calle R.I.P. Stoffe
Jag såg det på TV. Så jag vet inte... Vet inte var PrinsMio såg det dock. Möjligt att den inte finns ute ännu.
Jag såg avsnittet på VH1.com. Det enda dom inte visar där är typ dösnack. .................... Spoiler ............................ Man hör inte äns vad $hamrock säger. Han har jobbig röst, hans flow är ofta offbeat och han har sämst delivery. Hans första 16 bars var dessutom riktigt värdelösa och halva texten var rhymes han kört tidigare. Hans låt var inte bra (men den hade åtminstone $hamrock paketet, 4 bars om Atlanta och 4 om hans skor...) och att dissa sin motståndare när han redan kört sin låt och det inte är en battle är ju bara fjantigt. John Brown är en bättre rappare, hans 16 bars var bättre och hans låt var bättre och mer originell. John Brown var den bättre rapparen men förlorade på grund av sin image. $hamrock skulle dessutom åkt ut i avsnitt 7 när han inte kunde fullfölja sin battle ("yo yo yo blanking on stage"). Men istället åkte Jus Rhyme ut. Aja, tur att Persia slog ut sig själv i avsnitt 6 iaf, annars hade ju hon vunnit eftersom Serch var kär i hennes bilringar.
Spoiler ............................ asså John brown har ju inte sagt en ända vettig sak på hela serien, allvar, vad snackar han om? Shamrock kändes allafall som värdig vinnare, dock lär han köpa grillz sina cash, men Johns browns hela stil e bara wack rakt av,
Spoiler Jag tycker Sham förtjänade att vinna faktiskt. John Brown stog på scenen helt stel, det såg ut som om han stog i ett mickbås och rappade. Plus att Sham verkar va en jävligt skön kille att hänga med.
För att droppa en klyscha.vad var det jag sa?
"Allt, precis allt tyder ju på att Persia tar hem förstaplatsen." Det var det du sa och det gick inte så fint...
Helt perfekt att sham vann !
Stealing From Thieves/Thieves In Da Night
vem måste man ligga med för att hitta avsnittet?
brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrraaap
PrinsMio haha exakt det jag tänkte klistra in när jag läste grass inlägg! tycker shamrock är riktigt kass. ungefär lika kass som browns scennärvaro. tycker ändå brown skulle vunnit, han är trotts allt en entity.
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
Men brown är en gimmick, han var showens stjärna och borde ha vunnit. Sham skulle jag inte ens lyssna på om jag var full och han hade nada personlighet, flow eller delivery. Att han skulle vara "nästa eminem" är ett hån mot alla som rappar fan..
Jag skrev ju också vi får väl se när alla trodde John Brown skulle vinna.
Haha, ja.. Ohh shit vad duktig du var. Du hade ett fel och ett rätt liksom. Kan alla backa profeten Grass har talat!
Vaddå? Vi får väl se betyder väl inte "SHAMROCK VINNNNER!!", lr?
kefft att bursens kung inte fick vinna... helt klart min favorit genom hela serien, särskitl efter att ha sett den sjukt gangsta videon till dead seriouz
JB, var bättre genom hela avsnittet. Han skrev en låt, Shams skit lät som något han kom på på scenen.
your heart pump project kool-aid
Trodde faktist inte shamrock skulle vinna. Kass fuckin låt han körde live, sen har en sån dålig röst... uusch fy, pallar inta Men ska bli roligt att se var King of the burbz hittar på nu... hehe. Hans framträdane var ju jävligt stelt men det var ju sjukt tajt. Flowet satt fint!
shitassåå. skam att shamrock vann! hörde inte ett skit av vad han rappade om... dessutom kan han inte leverera lika hårt som john brown. jävla serch asså
Haha, vilka skitnödiga lirare det finns här.
grass P29 Men hörru, lyssna på shamrocks skit på myspace. Låter som Godnattsagor!
shamrocks röst och tonläge är ju fruktansvärt montont och tråkigt och rent jobbigt att lyssna på, men vissa gillar ju det. Kan jämföra med till exempel Spektrum som kör samma stil på svenska, men folk diggar. fattar inte..
myspace.com/officialdasit checka låten HATER 2
www.ishoesme.se www.flowpics.posterous.com www.lovelymonday.tumblr.com