Svenska komedier
Säger som alla andra, "det finns säkert flera sånna här trådar" men.. Det skiter jag i. Langa lite tips på svenska komedier! Skriv gärna handling med :O!
Mikael Söderlund was here!
Naken var lite små dryg, den börja ju om nåra ggr.. Även fast det var meningen.. Gillar dock det där barnet som sitter i sandlådan haha
Drömkåken är rolig för att det är med en samurai. Annars finns det inga bra svenska komedier.
http://soundcloud.com/80scrackpolo
vuxna människor, yrrol, grogg, skallgång.... finns några få bra....
won´t be more? too bad!! =)
Jag vill inte verka otrevlig, men dom filmerna är ju skitdåliga. Har du ens sett Reine och Mimmi i Fjällen? Haha! Ohman, dagens roligaste.
all fire burns, little baby, you´ll learn
banditen Hur skulle världen se ut ifall alla hade samma smak... och nej, jag har inte sett den..... den måste ju vara så dålig att den är bra!
won´t be more? too bad!! =)
Fan heter den, rätt nya filmen med Liam Norberg, Ken och Torsten Flink, blodsbröder? Så satans kul att man faller ur soffan av skratt. Är inte menat som en komedi men den är så förbannat kasst gjord att man skrattar som fan åt den, :) Bäst är att Liam ska säga "Fan snackaruom?" hela tiden och ibland i helt fel lägen. Typ, hans brorsa ska bjuda honom på käk på restaurang, "Varåå? Fan, snackaruom?"
banditen , Joker O.o Vad är det för film?
Offide nuf said!
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
-we have skate problem -got damn skates
''I haven't done any drugs or smoked a joint or nothing for a whole week, man.<br>And I feel so good, I want to get high. You know what I mean?''
-there is skates flying all over the place -I have an affish of you
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tillsammans av Lukas Moodysson är väl ganska kul. Annars så det mesta av Killing-gänget. Percy Tårar och Nile City är ju inga filmer men de fyra små filmerna är alla sevärda, även om dem innehåller olika mycket komedi, men "Gunnar Rehlin - En film om att göra någon illa" och "På sista versen - En liten film" om döden är båda jävligt kul
Svensson, Svensson hehe =)
Live Hard, Die Young
Bert, den sista oskulden, FÖR BÖVÖLEN!
Hotellliggaren -inspelning från Chinateatern 7 miljonärer funkar Strul Drömkåken Besökarna
''I haven't done any drugs or smoked a joint or nothing for a whole week, man.<br>And I feel so good, I want to get high. You know what I mean?''
Josef Fares......
Malmö FF!
Kops
www.lookaliqe.info.se www.myspace.com/lookaliqe www.myspace.com/chrislookaliqe
Moderator
2007-01-30 12:21
Äppelkriget av tage danielsson är obligatorisk. sjukt bra.
"nu befinner jag mig på ett forum där många verkar skolka alt. sysslar med graffitti " - MrSandman
Smala sussie ffs : )
Careface.
Serien God morgon alla barn är obligatorisk. Jalla jalla likaså.
Fortsätter på Tage Danielsson temat som Legoland påbörjade med: Sopor (ett tusental barn från farsta ockuperar slottet i protest mot att de känner sig onödiga) Släpp fångarne loss- det är vår Picassos äventyr
Sofia är en ärkeaktivist å i hjärtat en sann anarkist www.fittforcefive.wordpress.com
Kopps! ett måste..
Careface.
svensk film är ett jävla mög. Danmark däremot knäcker eu.
Ingen har nämnt Yrrol eller De små filmerna av Killinggänget. Grymma filmer.
Signatur får rum här
Jodå, lilla åffer. Yrrol är nämnt högre upp.
Aldrig mer....
Jag diggade verkligen "Livet i 8 bitar"...
Two roads diverged. I took the one less traveled by and that has made all the difference. /Robert Frost
åffer, fyra små filmerna är också nämnda
varannan vecka är bra som fan.
DIF!
Torsk på Tallinn. Hur kan man glömma? Det Nya Landet är också kul. ^^
http://www.last.fm/user/Ayanamii/
tomten är far till alla barnen!
yes ahaya
Fyra nyanser av brunt
Walking the street of dreams
jag instämmer angående Smala sussie . den filmen är helt mad
Sunes sommar ffs :D
If the world didn´t suck, we would all fall off ...
Leva livet med kjell bergkvist lysande
don't worry if i write rymes, i write checks..
HereComesTheSun P31 Kanske inte, frågan är om du verkligen är 31 ?
banditen Naken handlar om en kille som ska gifta sig men hans kompis vill ha frugan så han och några till super ner killen som ska gifta sig dagen före, och sen vaknar mannen då upp i en hiss med en kondom i röven, och detta upplever han flera gånger....
Typ så.. Peeys
If the world didn´t suck, we would all fall off ...
Repmånad! "har du brass?" "vad sa han?" "jag vet inte, nåt om glass" :D
Terrorists your game is through, cause now you'll have to answer to. AMERICAAA FUCK YEAH!!