Cannibal Holocaust remake länk Inga namn än men det lär komma snart, måste hollywood göra remakes på allt nuförtiden, hoppas verkligen att det inte blir nått av det här.
de kan ju omöjligt förstöra originalen eftersom de fortfarande finns kvar, de byts inte ut!?Skit att se det om man nu inte vill stödja re-makes för någon obegriplig anledning. Finns inga argument som håller för varför filmskapare inte ska få göra re-makes...
Suck... måste dom ta den här också? Är det Michael Bays jävla bolag som ska göra den? Han startade ett filmbolag som bara skulle göra remakes (Dom som har gjort nya Motorsågsmassakern-filmerna, nya house of wax, nya liftaren)... en fråga jag ställer mig är om Riz Ortolanis fantastiska themesong till Cannibal holocaust kommer vara med eller om dom kommer förstöra med att slänga in typ Linkin Park eller nån annan skit?Till skillnad från originalet så kommer jag nog börja äta mer kött om jag ser nyinspelningen...
peachyJag tänker söka upp alla som medverkat i re-maken och slå ihjäl varenda jävel om dom byter ut theme-songen...Och, antagligen kommer hela skiten bli sjukt Hollywoodiserad alá Motorsågsmassakern re-maken. UUGGHh!