Filmer som får en att glömma sina bekymmer.
Ibland så tänker man för mycket på saker, till exempel kommande tentor eller annat som måste tas itu med. Eller så är man ledsen över något helt annat och vill komma bort en stund. Vilka filmer tycker ni fyller detta syfte? jag tycker ofta att Marvel filmer som t.ex. X-men, Ghost Rider m.fl. fyller detta syfte samt även de komedier som Jim Carey har gjort. Fler?
Filmer med Adam sandler brukar funka :)
I'm a relatively respectable citizen. Mutiple felon perhaps, but certainly not dangerous.
Ingmar Bergmans filmer, då tänker man "jo det finns de som har det sämre".
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Adam Sandler's filmer är väl "feel-good"rullar.
Big fish. den e så underbar!
Charlie and the chocolate factory Clueless Valfritt Sex & the city-avsnitt och innan någon annan säger den: Amelie från Montmartre
"What the fuck?! That ain't no fuckin' name, yo. That ain't that nigga's name. You can't be serious. Barack Obama. Get the fuck outta here." - DMX
Kanske little miss sunshine
!!!!!!!!!!!!!!!!
garden state tycker jag e en galet "feel good" film
Att skicka en homosexuell i fängelse är som att släppa lös en unge i en godisbutik
Amelie från montmartre, Big Fish, Garden State
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Elizabethtown och Forrest Gump
Still in the bridge
torkel i knipa even dwarfs started small freddy got fingerd.....
~~~War, Hate & Confusion~~~
Producent
2007-03-15 22:15
Säg att du älskar mig. Du vill bara lösa problemen i filmen istället =/
Classic quote: Full-on-turbo-blast-ultra-fist-goa-trance
evil dead-trilogin och trilogy of the dead (dvs.
night of the living dead ,
dawn of the dead och
day of the dead ) är filmer som brukar passa perfekt för just sådana tillfällen, i alla fall för mig.
the warriors kan jag också rekommendera. den är lagom comic book-aktig och fantasifull.
och även om det är en tv-serie, så måste jag säga att
blackadder - eller svarte orm som den heter i sverige - oftast får mig på andra tankar, och då framför allt säsong två och tre. säsong fyra är dock bra, om än inte lika bra som de förstnämnda, medan säsong ett är riktigt tråkig.
haha , varför är sexandthecity ångestframkallande ?:P
AayFukYuuuu :@
ChewwY: Fyra hormonrubbade brudar som snackar kuk-storlekar är nog inget för killar att glo på.
Smallville Och ja Marvel filmer :)
"what we do echoes in eternity"<br>"Man lever för att bli ihågkommen//Akilles.."
Seinfeld
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
Nöjd P21 jo det är såna tjej-program som killar tycker är intressanta att se,bara att dom inte kan erkänna det
AayFukYuuuu :@
ChewwY_ F0 - Jag kan personligen säga att Sex and the City är verkligen inget jag skulle sätta mig ner och se på, snarare zappa förbi så fort att min P+ knapp på fjärrkontrollen skulle börja nötas ut. Det är världens tjej-serie, gjord av tjejer för tjejer och män som ser på det bör tittas på med höjda ögonbryn.
facebook.com/idiomatisk - fan page
Ska vi snacka serier så är Friends en sjukt påverkande "må bra"-serie
coolt att alla är sådär "jag-ska-ut-o-hugga-ved-nu"-manliga och hatar på sex and the city utan att förmodligen nånsin sett ett helt avsnitt jag menar inte att det är jättebra direkt men det finns ju så många sämre serier.
Cannibal the Musical slår ut alla ovannämnda filmer!
"Min sambos bror har två hakkors på ollonet. Han vill hitta en utlänsk kvinna så han kan jaga henne runt lägenheten med sitt "tyska attackplan" i vädret." - Two_grand
groundhog day Beautiful Girls
en kvinna är ett heltidsjobb, det gäller att välja sitt yrke// charles bukowski - factotum
I'm tired of being shot down, put down and dissed. I wanna be picked up, held tight and kissed.
Only two things are infinite, the universe and trance, and I'm not sure about the former. <br> - Albert Einstein
Tycker Marvelfilmer är mer avslappnande och lite skön underhållning. Men inget som tar bort ångest och stress. Den film jag kom att tänka på först är Forrest Gump . Den är lång, bra rakt igenom, mångsidig, vacker, feel-good, och kan även ge lite inspiration att ta tag i saker och ting. Vill du bara bli peppad så funkar Rocky . Gillade även förslaget om Kalle och Chokladfabriken.
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?
Och Nyckeln till frihet måste ingå i den här kategorin. Den är helt underbar.
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?
Fear and loathing, glömmer lätt vardagen när jag glor på den
" Everyone interprets everything in terms of his own experience. If you say anything which does not touch a precisely similar spot in another man's brain, he either misunderstand you, or doesn't understand you at all. "
Forrest Gump, lite långtråkig när man sett den allt för många gånger, så man blir mer stressad av att se den.. eller ens höra av den..
"what we do echoes in eternity"<br>"Man lever för att bli ihågkommen//Akilles.."
Nice Dreams och Up in smoke med cheech and chong
Ta det JÄVLIGT lugnt nu.
Miami Vice, serien då och inte skräpet till film som kom för nåt år sen.
all fire burns, little baby, you´ll learn
Half Baked Smokey and the Bandit Fear & Loathing... Bring It On Rocky IV ^ Sköna hjärndöda filmer som får en att glömma det mesta.
Producent
2007-03-19 13:30
jaaa, Crank är skitbra :D
Classic quote: Full-on-turbo-blast-ultra-fist-goa-trance
the big lebowski se på Dude,han bryr sig inte ! de borde inte du heller göra.