I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Will Eisners The Spirit blir film - av Frank Miller

Hobby & Fritid - Kultur & Media

2007-03-16 20:26

Will Eisners The Spirit blir film - av Frank Miller

Såg just att Will Eisners The Spirit ska bli film och det är Frank Miller som ska regissera filmen.

Här är IGNs sida om den: http://movies.ign.com/objects/739/739928.html

Det finns en poster där, problemet är bara att den ser mer ut som nån sjuk Sin City grej än Eisners sköna stil :(

"Because the organizing power of labor is the only real threat to a fascist government, labor unions are either eliminated, or are severely restricted."

2007-03-17 00:51
Jag tror det är mest för att de kör mer svart än vit-stilen på postern som frank miller gillar så mycket. Får väl se hur det blir, the spirit har aldrig varit en av mina eisner-favoriter och jag förstår inte riktigt vad tokgalna frank miller ska ha att göra med den.

Kram!
12.

2007-03-17 11:25
Spirit äger ju, men det där med att köra Sin City stilen är jag lite tvek på. Fan, testa nåt nytt istället!
www.projectedwin.blogg.se

2007-03-23 19:03
"Spirit äger ju, men det där med att köra Sin City stilen är jag lite tvek på. Fan, testa nåt nytt istället!"

Håller med dig, hoppas det blir bra iaf.
"Because the organizing power of labor is the only real threat to a fascist government, labor unions are either eliminated, or are severely restricted."

2007-03-23 21:56
Hoppas dom baserar den på den sköna stilen från de tidiga grejerna.
all fire burns, little baby, you´ll learn