Kyle: x/y

har den visats än? den verkar iaf ganska bra... på vilken kanal o vilken tid kommer den?

Get Random!
Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
Visas/kommer visas på 5an men den suger pung ändå.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

har du sett den?

Get Random!
PREMIÄR TORSDAG 19 APRIL 20:00!
I've been licking this carpet for three hours and I still don't feel like a lesbian!
är den värd en titt?
Get Random!
ingen aning, jag kommer nog iallafall kolla om jag kommer ihåg det.
I've been licking this carpet for three hours and I still don't feel like a lesbian!
Jag tycker det är bra.
Det har ju ungefär samma grej som John Doe om ni gilla det.
Fast lite mer ungdomligt.
Dvs John Doe möter Dawsons Creek
"Dvs John Doe möter Dawsons Creek"

möter 7:th Heaven... brrr...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Det verkar bra!
dryice P26
"Dvs John Doe möter Dawsons Creek" där blev jag lite besviken. hur hör mystiknivån i serien annars? verkar vara endel komiskt feelgood i trailern men Dawsons Creek, nej hoppas det inte är som jag uppfatta just nu i skallen.

skulle du vilja sätta ett betyg (1-10) då?
ska se till att se första avsnittet om du ger 6+ :).
alltsåc den är värd att kolla på. Idén är bra, och det glänser till vissa gånger och är skitbra. Men hela OC upplägget som tyvär serien dras med drar ner betyget eatt par tre steg. Slutet på första avsnittet blir man fan illamående av.
b0ris: Nu vet jag inte om det gått i Sverige än men det är väl ganska mycket mystik i serien även om många saker går att lista ut. Gillar du inte ungdomsserier så tycker jag nog du ska skippa den för det är ingen X-files utan en ungdomsdrama med en twist.

Jag personligen gillar sånt så den får mer än 6+ av mig
kyle är lysande men resten är så jävla klyschigt och pinsamt så man behöver dra nåt gammalt över sig när man kollat klart. hela upplägget drar ner serien totalt när det skulle kunnat bli en riktigt bra serie.
får väl typ 5/10 av mig och då står kyle för de positiva 5 poängen och allt annat för de negativa.

kollat 3 avsnitt.. 2 första var svinbra, 3e var helt ok bara..
vill se kyle slåss och göra mer sjuka saker!
fortsättning följer...
kommer den gå varje torsdag klockan 20 ?
Burning Love
de sluta nyss de va skit bra!!!

verkar vara en riktigt bra serie,
Burning Love
Den verkar riktigt jävla bra!! fyfan, denna serie måste följas!
rekomenderas verkligen
den var ju fan bra
AayFukYuuuu :@
jag missade det självklart, men flickvännen såg det och hon tyckte det verkade bra, ska kolla på datorn nu.
faan! såg den inte, hade träning! kan man se den nånannan stans? palla ladda ner en hel säsong =P ... jag hinner inte se den under helgen heller, men på söndag?????!?!??!
Get Random!
tanka bara första avsnittet och se nästa på onsdag :)?
verkade helt klart intressant!

får se om jag orkar följa efter tvn eller om jag och flickvännen möljer igenom alltihopa nu i helgen
första avsnittet e okej sen blir serien jävligt långtråkig och seg kan jag säga
chase the clouds away
se den för er som missat!
-You cant smell vodka, thats the beauty of it.
-Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
VAFAN?! det var ju den pinsammaste, smörigaste äckelskiten jag sett, var tvungen att bläddra över till south park då och då för att inte spy av pinsamheten. HUU!
Orale!
jag gillar den. jag gillar allt =P
den var helt okej
fy vilken skitserie.. John Doe var mycke bättre, bortsett från det kassa slutet.

Jag har inte sett John Doe och om jag hade det hade jag nog inte tyckt Kyle XY är så jäkla bra (hade väl tyckt att det var en ripoff osv osv). Men jag gillar verkligen Kyle XY, fast det koncentras för mycket på det ungdomliga livet tycker jag. Jag vill ha mer mysterier.. som någon skrev, det blir segare och tråkigare för varje avsnitt.

Jag ska nog ta och se John Doe också. Hur många säsonger är det?

Och hur många säsonger har serien Kyle XY?
här får du lite kärlek
kepish, det finns 1 säsong ute.

andra säsongen har premiär 11 juni.
john doe har bara en säsong det blev nerlagt så det är inte värt att se
Kyle är ball abu
www.erikbergstrom.se

Har sett hela första säsongen på två dagar nu. Är sjuk, så har inte speciellt mycket mer för mig. Men jag diggar serien. Men som sagt, lite för mycket snack om kärlek hit och dit. Klart det kan finns med. Men det är liksom 70% dram 30% mysterier. Tvärtom borde bli bra. Men säsong två verkar bli bra. Speciellt efter säsong ett slut.

peace

Att gå runt o kalla alla för brushan får din mamma att framstå som en hora
Hangaround

2007-04-26 15:25
hehe jag såg hela skiten för någon dag sedan..satt från 22 till 07, kunde fan inte slita mig :D

"Is everyone taking stupid pills around here? JUICE ME ! " haha :P
'... och Sverige tar ut negern och sätter in en zigenare...'<br> Bulgarisk TV under bronsmatchen i VM 1994
Hangaround

2007-04-27 17:24
'... och Sverige tar ut negern och sätter in en zigenare...'<br> Bulgarisk TV under bronsmatchen i VM 1994
vart kan man tanka skiten? =)
Get Random!
Såg nyss klart 10 avsnitt. Serien var väldigt bra, men slutet var lite jobigt. Precis när det började hända grejer... :/
http://www.last.fm/user/Ayanamii/
HAHAHA ywomas underbart fynd!
älskar kyle för hans oskyldighet
Bara för att dom tar in en utomstående kille i familjen så tycker jag inte de är de minsta likt OC. de är ett helt annat upplägg.
http://indiejames.blogg.se