Lost kommer sluta år 2010. 3 säsonger kvar...
TV.COM Tillåt mig att säga: Helvetes jävlar skit vad jobbigt! Någon som har en annan åsikt? Let the discussion begin. Jag sitter redan på nålar och vill ha svar på allt, men serien blir mer och mer sci-fi hela tiden och det börjar bli påfrestande. Kommer intresset hålla 3 säsonger till? Vet inte.
facebook.com/idiomatisk - fan page
det spack efter säsong 2 IMO!:((
Jag vet att du tror att du förstår vad du tyckte att jag sa men jag är inte säker på att du fattade att vad du hörde inte var vad jag menade.
så ruskigt onödigt att dra ut på den sådär, antar att vi har en del "tillbakablickar" framför oss, suck..
I've been licking this carpet for three hours and I still don't feel like a lesbian!
Grymt lesbiskt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jävlar. Blev redan småbesviken när det för några dagar sen ryktades om att det skulle bli två säsonger till. Men fucking tre säsonger? Jävla evighetsprojekt.
Still in the bridge
3 säsonger á 16 avsnitt utan mid-season break. Om dom inte lyckats svara på alla frågor sjukt detaljerat och verkligen inte lämna en att fundera över något sen så är det ok, men jag vet redan att så inte är fallet.
facebook.com/idiomatisk - fan page
helvette va jobbigt
www.youtube.com/prendel
fyfan vad tråkigt, riktigt besviken nu. läste nånstans att serien skulle avslutas med en långfilm. hellre det än tre säsonger till...
Det är ändå bra. Det som är bra är ju att nu vet skaparna när det slutar. Bäddar för fyllda och meningsfulla avsnitt med mindre fillers. Ännu bättre är att det är kortare 16ep säsonger.
lost var min favorit erie i början nu har det börjat blivit tjatigt
Sprit, vapen & knark gör den svage stark
Lost har blivit riktigt bra på sistone!
jagvillocksåhaenblog.com
vilket gnäll, hoppas dom fortsätter för evigt! flashbacksen gör ju hela serien ffs
" Everyone interprets everything in terms of his own experience. If you say anything which does not touch a precisely similar spot in another man's brain, he either misunderstand you, or doesn't understand you at all. "
Det folk gnäller över mest är just det, vilket jag inte förstår.
jagvillocksåhaenblog.com
jag tappade intresset för löst cirka 12 minuter in i s1e01.
"i worship a god with an elephant head" /King Mob
Men va fan, seriern börjar redan nu bli tråkig, men tre säsonger till..
The absence of evidence is not the evidence of absence
jag litar på att man blir tillfredställd med massa lösa trådar som följs upp här o där, dom kan sin grej.
skitbra för oss som kollat ett avsnitt då å då ju det innebär att vi kan se hela serien på de där året då vi e sjukskrivna/arbetslösa/jobbar deltid/e lediga!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hahah Erorone ^^. Ärligt.. Orka 3 säsonger. Visst, det är bra o så, men man kommer ju glömma alla mysterier innan de nystas upp. Då det blir ca 1 nytt mysterie per avsnitt.... Typ: Mysterie 1 Mysterie 2 Mysterie 3 Mysterie 4 Lösning på mysterie 1 Mysterie 5 Lösning på mysterie 2 Lösning på mysterie 3 Mysterie 6 Mysterie 7 Lösning på mysterie 4 osv. Evighetsprojekt!! Om det inte är ett bra slut så kmr jag få damp!!!
"Enda anledningen till varför jag skulle vilja vara tjej är för att ha 24/7 tillgång till boobs." - Baboso
Jag är säker på att finalen kommer floppa mångas förväntningar. När man bygger upp något så stort som detta går det inte att leverera sen. det är omöjligt för förväntningarna har gått över verkligheten, och det är deras fel att de drar ut på historien och bygger denna otroliga HYPE. De kommer säkert förklara 80% av det som hände i serien och få en ett bra slut men folk kommer endå itne vara mättade, mystiken i serien är det som får oss att ladda ner serien direkt när det är ute på nätet.
"Hiphop är som lösviktgodis, man plockar sina favoriter " <br>
Rebel-Ape P22 What he said. Serien lever på mystiken, när man tillslut får reda på hur det ligger till blir man i 99% fall besviken och säger "Jaha, då vet man det..."
Hela serien kommer implodera nästa säsong och ingen kommer orka med att kolla på det. Dom skulle nöjt sig med 2 säsonger, möjligen 3.
jag pallar inte vänta 4 år på å få veta vad det hela handlar om
www.youtube.com/prendel
Nu var det problem med matten igen, Piggedi.. 3 år
Aldrig mer....
inget Twin Peaks precis..
Jahaja. Då lägger jag av efter denna säsong.
aja det är ju färre än fem säsonger iaf vilket jag fan inte hade förvånats över vid det här laget.
Jag följde inte Alias från början, utan jag började efter 1-2 säsonger och såg sedan allt. Tappade inte intresset, så eftersom det är JJ Abrams i båda fallen kan det funka väll.
Tycker senaste avsnitten av lost faktiskt hållit bra kvalitet! fast 3 säsonger till vette17 om jag orkar.... Därför ska man börja se Heroes istället XD
Har bara sett dom två första säsongerna så ska inte säga allt för mycket men håller med er om att det blir tjatigt och så men tycker det är ganska kul på ett vis endå :) Har nått att kolla på framöver iaf hehe
Live Hard, Die Young
Fan vad skönt! hoppas serien aldrig slutar
Whoa är ni med mig och demonsterar?!
mjölkar pengar tills kossan är torr
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
men helvete! kate kommer ju hinna få hängpattar innan serien slutar
* De löser sig sa gubben och sket i badkaret *
fett fan.. säsong tre är ju skit cool för tillfället..
http://www.homage.nu/
ja..mycket mojligt att den laggs ned innan dess da...dom borde sluta nar dom ar pa topp...
Aww shit. Aja det här blir sista säsongen. Sen väntar jag på boxen. Orkar inte längre vänta vecka för vecka, it's boring.
de har aldrig krigat, rånat, hustlat eller snott, eller fattat att man formas av den plats där man bor