Yippee ki-yay MF!
Någon som såg starten idag på TV6? ser ut att bli ett nytt favoritprogram i rutan=). Oslagbar duo med sköna Musse Hassellwall och en skitrolig finne som heter Jarmo..klockrent!
nej fan jag missade det! blir till att tanka
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
haha, håller med, det va fan underbart! "snart får vi lära oss samla kottar på snabb tid".. haha helskön snubbe :D
Skyll inte på mig, jag rösta rött.
hehe, ja det va ett nytt underhållnings program, jag hadde faktiskt sett fram imot att se dom köra runt med bilen inne på köpcentret..
<3
Tankat och kollat, de va grymt, som du säger oslagbar duo, knäcker filip och fredrik med många mil! Jarmo va lite mesig när han inte ville gå in i bilen, men det va fett kul när han drev med ordningsvakten!
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
någon mer än jag som tyckte jävla jarmosnubben var jävligt dryg och tråkig ?
SKU - SKU - SKULASON!
nej. tyckte han var helskön,riktigt kul attityd.
maran: Japp
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hehe, jarmo är tokskön lite feg bara
hehe, fan vad rädd Musse blev i bilen :P men det hade jag nog osså blivit :) Jarmo var ju störtskön :D
"Vad är det för skillnad på den ekorren och Tottenham? Den ekorren har varit med i Champions League"
Toastare
2007-05-10 18:04
Jarmo är skådis och han är inte finsk som han försöker spela. Han var med i Skilda världar. Men visst är han lite rolig iallafall.
aa ahn finske snubben är schöön han bah på reklamen "Skit it då..ni får käka knäckebröd"
Survival of the fitest only the strong survive.
det är mitt nya favvo program! fyfan vad skönt, men på kanal 6 reklamen har den ju premiär den 20 maj nåt visst?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Haha! Jag skiter i om Jarmo är en skådespelare som bara låtsas, så jävla bra ändå. Bitter, cynisk, butter, "stor i orden liten på jorden" ...helt underbar personlighet :D"Vi vill ju söra i typ 170 här"
Det heter väl ändå Yippie Ka -yay?
http://soundcloud.com/80scrackpolo
uttrycket alltså
Bästa TV6 har bajsat fram.
Det är inte lätt när det är svårt..
Jag har sett die hard 200 gånger vaken och tvåhundra gånger i sömnen.
haha..när Jarmo pratar med producenten (?) efter de blivit förbjudna och köra i gallerian."men när kommer vi få lära oss att baka? rulltårta och sånt? för det är ju jätteläskigt. eller kanske dansa,vi kan ju göra ett dansprogram. eller hur man fångar kottar på ett snabbt sätt."
Haha när Jarmo ska lägga i ammot i pickan, börjar med att fastna med vanten. Sedan: "Men då var det Musse som sköt, ja han gjorde allting, han sköt bazooka och så fixade de dit en pansarvagn." "Men Jarmo då?" "Han satt i bilen och lyssnade på finska hits" <3
är dettta sånhär humoristisk whoa-effekt där alla spinner på första inlägget för att vara roliga? programet sög kuk. skärpning, tack!
Din hojtlåda är tom.
när går det? nån har säkert redan sagt men iaf
Chonbo Programmet var ju helt underbart.
Haha Jarmo var rolig. Musse är fjollig.
Aldrig mer....
VARFÖR STÅR DET PREMIÄR DEN 20:E MAJ?!