Yippee ki-yay MF! 20 maj??öööh
Varför säger dom att den sänds den 20 maj (första avsnittet) när dom visade den för nå vecka sen? ööööööööh
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
undrar samma sak!!!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ÖÖÖHHHHHHH! Smygstart anyone?
We all walk in a path chosen, from the cradle till the caskets lowered
Men tråkigt, måste man se episode 1 igen?
vekar programmet bra eller?
yada yada yada
Har för mig att dom gjorde samma sak när dom började visa Prison Break. Fast då visade dom två avsnitt på den riktiga premiären.
pimpset P21 Ja, mycket bra!
Det är inte lätt när det är svårt..
nick P19 hmm, nej tro inte de men dom smygstarta första avsnittet av prison break kommer jag ihåg, men de roliga va tt den sändes på ztv (asså förut) fast den visas på tv3 :/
OBS! - Om du läser detta sitter du för länge på whoa! - OBS!
meeh har de tjuvstatrat!=? =( ja vill ju se första avsinntet!
apelsinjon Kommer ju som sagt att sändas den 20:de också så du har inte missat nått.
We all walk in a path chosen, from the cradle till the caskets lowered
Riktigt lattjo var det iaf. Jarnos kommentarer hela tiden fick mig att skratta högt flera ggr :)
Fuck me, I am weak
Seriestripsen och dom på reklamperlarna är ju iaf. the shit!
"Tried to freeze time that's why I iced the face of my watch" - AZ
"Sover påven på rygg?" Det är ett uttryck jag inte är familjär med.. vad är innebörden me det?
"I can make you love me" - Tupac - Let Them Thangs Go
En utav dom mest hypade programmen i sverige ever? Känns som att man sett reklam för det överallt... återstår att se hur bra det är!
interior Så du föredrar en hypad homo och en brud som bangar på allt?
Detta före Rocky/Drago, lätt! Säkert inte det bästa programmet, men hittils helt okej.
interior Ja, det föredrar jag. Blir ju spyfärdig så fort man ser han Peter med sina jävla påfågelutstyrslar.
han som spelar finnen var ju fan med i skilda världar och spelade bög där va?
You'll never walk alone!
Vads sägs om att både Yippegäspwhatever OCH Rocky/Drago suger lika mycket kuk?
I found a cure for cancer, but it wasn't radio friendly
Rallarsving var ett av de bästa program som gått på TV.
Så förväntningarna på Yippie Ki Yey var ganska höga från mitt håll...
Men tyvär så tycker jag att det var ganska dåligt.
Dynamiken Musse o Andreas hade fanns det inte en gnutta av mellan Musse o finnen.
Poängen med karaktären Jarmo gick mig helt förbi... han gnällde hela programmet, var dumdryg och allt han sa känndes som manus.
Musse var ok, men inte alls lika "on point" som i Rallarsving.
Programet var dåligt klippt och allmänt rörigt...
All informationstext visades i 0,5 sekunder typ, så om man inte har tivo så är det kört...
Nja, hoppas nästa avsnitt håller högre kvalite
STHLM GROOVE COLLECTIVE
"Sover påven på rygg?" Det är ett uttryck jag inte är familjär med.. vad är innebörden me det? hehe kanske att han är riktad upp mot himmelen?
Ave, imperator, morituri te salutant. Iacta alea est!
Det duger, men sämre än rallarsving.
DIF!
haha såg det för första gången idag, och jag måste sägas att han Jarmo är det bästa som hänt tv. sköna bittra kommentarer Jarmo for presiden, goddamnit!
* De löser sig sa gubben och sket i badkaret *
fyfan vad ja hatar finnen katig jävel
skojjainte
Haha, jag ser på skiten enbart p.g.a. Joachims insats som låtsasfinne .D
Hade höga förväntningar på serien men efter första programet är jag besviken för fjolliga programledare tycker jag, trode finnen skulle vara hård men fan han är ju värsta fjanten.
" I don´t whrite nothing down so i will keep it short and sweet. You are wek, you are out of control and you become a imprisonment for your self and very body else" - Paulie Walnuts om chris drogproblem
Jag var ett stort fan av rallarsving och Musse & Andreas men tycker även att Musse & Jarmo kan ha ngt stort på gång efter att ha sett första avsnittet! Jarmo droppade sköna kommentarer på löpande band och var riktigt genuin.. inte alls manus som ngn annan tyckte. Porrbeatet som Jarmo beatboxade var klockrent-- efter det så var jag såld ;)
"I can make you love me" - Tupac - Let Them Thangs Go
troder Haha, ja, med tanke på att det är samma kille som spelade Lukas i Skilda Världar kanske man inte kunde förvänta sig någon He-Man .D
amfetaminpsykos Jag visste inte att du var den som hade koll på skilda världar skådespelare, lol?
jarmo är lätt den bästa karaktären i svensk tv någonsin.
noice japp, synd bara att han inte var på riktigt
så jävla sköna komentyarer"nu ska du bara lukta på den här lilla trasan så kör vi 14 G direkt" haha så jävla grymm är han http://fjarrkontrollen.blogspot.com/2007/06/jarmo-ek-joachim-persson.html
andiii just det som inte spelar någon roll