Dexter Säsong 2 redan nu!
Första och andra avsnittet redan släppta! YEEHA!
Mike, Mike, where's your head? Even without it, you're not dead!
weee fan va fett får fylla tomrummet efter sopranos tillsammans med entourage, väntar bara på nya weeds avsnitt med
chase the clouds away
men resterande avsnitt dröjer väl minst ett par månader till? jag funderade på att chilla dem, men jag gillar inte tanken på att vi måste vänta två månader på avsnitt tre.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Eller hur!? Fan underbart! 30 september sänder dom första avsnittet på Showtime iaf. Men vem vet det kan väl hända att det kommer tidigare på nätet? Hur fungerar det annars med de här Pre Air som släppts nu? nån som vet?
kanske som med shield? dom går i annat land före? The shield s6 visades 2 avsnitt i stöten på Fransk TV och hela säsongen hade gått innan de hade sitt jätteuppehåll i den vanliga amerikanska tvtraditionen... Släppen som rippades från Fransk TV när det gällde shield var ej dubbade och hade ej någon fransk text. Det var franska förtexter, det var det enda franska man reagerade på... För övrigt så var bägge avsnitten som låg ute med dexter hur bra som helst...
Ohh tackar så mycket. Älskar dexter.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
yrkesmördaren: Source är från presspromo ex, så nej du kommer inte få några fler utan får glatt vänta till ett par veckor in på oktober innan du kan fortsätta se.
Producent
2007-07-20 14:50
kommer dexter att visas på svensk tv?? om så e fallet....när?
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate" "And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
Såg dom igår, vad fan ska man nu göra till september?
Fumez Jo, visas redan på canal+ och nån vanlig kanal har köpt in dom tror ja.
fett störande nu att man måste vänta tills oktober eftersom 2ep redan släppts i förtid, men jag kunde inte hålla mig såg dem direkt! Fett bra plott också nu efter 1a säsongen som var über!
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
ohh, DEXTER *TUGGA FRADGA*
älskar serien. men kan meddela att jag inte sett de nya avsnitten än haha! känns fan skönt. ska vänta nån vecka till med första avsnittet. sen vänta ett par veckor innan andra. ska bunkra upp med chips och cola och bli niiiiice
Moderator
2007-07-21 15:16
dem var riktigt nice, ser fram emot att resten kommer nu.
"nu befinner jag mig på ett forum där många verkar skolka alt. sysslar med graffitti " - MrSandman
ingen som vet om dessa 2 avsnitt bara är halvt färdigtklippt eller nåt sånt?
kan någon länka trailer?
YES! Det här är ju helt sjukt. Jag fick gåshud av den här tråden.
de två som släpptes var väll pre-air endast för web om jag fattat det rätt, avsnitt som boende i USA kan se på showtime's hemsida nätet för lite $$$... jag gillar att det bara handlade om någon/några veckor som gått mellan säsong 2 och 3...
DejaVu: Ja, web "pre-air" med DVD source låter högst troligt du, nej source är presspromos som jämt skickas ut innan serier drar igång för att dom skall kunna recensera dom och bygga hype inför säsongsstarterna.
riktigt grym serie. Bästa nya serien förra året helt klart. Följt av heroes. Båda avsnitten var grymma.
naero jag utgick enbart ifrån de filnamn på s02e01 & s02e02 som jag själv laddat ner där det står följande slutändelse "PREAIR DVDRip"...
jag vet om att showtime gjort så med några andra serier, som exempelvis the sheild första avsnitten av säsong 6...
DejaVu: Ja, preair dvdrip, dvs source är från en dvd ingen online stream, och The Shield är en FX serie (fx är en kabel kanal i usa) och är _inte_ samma sak som showtime. FX är FoX's kanal. Showtime är CBS kanal Inte ett rätt.
naero jag ogillar din attityd på hur du gillar att tillrättavisa folk, jag medger att jag skrev fel ovan på kanalerna, blandade ihop deras olika serier och hur det fungerade, jag menade och antog helt enkelt att de funnits online för press/recensions/hype-syfte och inte för komersiellt bruk från början.
Ojoj, vilket grymt första avsnitt. Fan att jag inte hinner se 2an ikväll. Underbart avslut när han tar sig för hjärtat och säger "it's amazing"..
Jag ber om ursäkt om någon känner sig spoilad av mitt förra inlägg. Vanan trogen att skriva i spoilertrådar om serier.
DeJaVu: ( online för press/recensions/hype-syfte) du tror vaddå att tv-bolagen lägger upp streams alltså som recensenterna får tanka ifrån och sen bränner man egna kopior av dessa och recenserar? det står DVDRIP i filnamnet alltså är source från en dvd, eod.