älskar idol! så jävla bra underhållning !!!!!
vet nån vad hon den estländska tjejen hette? jag vill se hennes bidrag på tv4.se men jag hittar det inte :S
Haters gon' hate...
Konstigt, alla dina flickvänner säljer sig för en mosbricka.
nej det var ju inte hon, hon från estland sjöng på estniska juh.
Haters gon' hate...
jag tror inte att den är med på hemsidan alltså, kan inte hitta den. eller har någon hittat den?
Haters gon' hate...
Somalien är min IDOL! Haha
*Jag va bara inte gjord för dessa dar, dessa dar va inte gjorda för mig*
^ synd att du är 16 och knappt har pubishår då.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
vad snackar du om, hon ser ju bra mycket bättre ut än gynning som man bara vill slita ur tvn och smälla
Gynning är ju så sjukt skön! ta bara när dom kidnappade två tjejer i skelefteå och tjejen som blir kidnappad säger försiktigt-jag dör. då skriker gynning på skånska naaj döö inte. Synd att hon inte har ett utsende som jag gillar, då hade jag gift mig med henne.
Jag är en tviiiiivelaktig figur
ter-g den där bruden vaa nog den sköööönsaste ja sett!!!! DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAMMMMMMMMMMMMNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
Men gynning är snygg juee
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Gynning är snyggare än Carina, wtf? Jävla feminist är hon också den där Carina.
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob
carina berg är riktigt söt. Rolig också, skulle gift mig med henne om jag fick chansen
Bajsets färger exploderar i ett crescendo av glädje! Runda av bajsandet då känslan av njutning når sitt ClimaX! ---------*
Känns som att det är ovanligt hög nivå detta år...men jag kanske har fel. Vad säger ni?
this is for my niggas and my nymphos, non stop bangin like a dilla instrumental
att be dig fortsätta sjunga vore som att be anna book stå på händer :P fyfan vilken diss hahaha vad jag garvade
As Bob said once "Yuh cyant kill God"
etna helt rätt, börjar gå mot amerikansk klass :P
Bajsets färger exploderar i ett crescendo av glädje! Runda av bajsandet då känslan av njutning når sitt ClimaX! ---------*
Jag har en fråga. Har hon Picasso-bruden (BB-bruden) silikontuttar?
Hon e ju rätt mullig, så det är inte omöjligt att de e äkta. För övrigt, HILA AHMADZAI FTW!!
HAHA.....han som sa "JA PISSAR PÅ DEM FATTAR NI" så skönt att han inte fick upp dörren hahaha
vi är överallt!
ja hojna picasso bruden har sillisar 100% säker
sillisar e d bästa
vi är överallt!
Kanske lite off topic men. Nån som vet vad Eminem låten som spelades i gårdagens program heter?
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob
vafan...utseendemässigt är de fan inte ofta man ser ett par fina sillisar...ser juh oftast direkt att de är fake å de ser förjävla onaturligt å äkkligt ut!
Changed: Eminem - Run rabbit run
Precis var det "Somewhere over the rainbow". Vem har gjort den versionen? Så jävla bra är den. Har varit med i ett Scrubsavsnitt kom jag på nu om det inte var när Ted och hans crew sjöng den dvs.
Ah, Gathania vilke otroligt vacker tjej. :)
mellanöl...ja! svinbra version. tänkte precis samma sak nyss..
fan va dem spelar upp game beats hela tiden.... gathania i fin carina berg e mkt finare än gynning
mellanöl och etna, tror ni letar efter
Israel Kamakawiwo'ole version utav Over The Rainbow/What A Wonderful World
yes! stort tack för det.
Gathania är min chefs dotter!
Jag vill ha henne men jag vill inte ha chefen som svärfar Sheisse! :)
"At my house we call them Oh Oh´s..."
tenchu P28 På riktigt? :O Ge henne till mig istället då. :S
Yammamutto Tackar! Hitta en annan riktigt skön version av exakt samma låt med Cliff Richard
Jusste, Alexander (kocken) har gått på samma skola som jag. :p
Jag tror jag är lite kär i Evelina, sen så är hon jävligt duktig också, det kan ju ha med det att göra kanske... Heja Evelina!
"I'm the best of both world's, without the hidden camera and the twelve year old girl"
Såg precis på Idol, fyfan alltså...Gathania sjöng sjukt bra i den sista låten och även när hon fick sjunga om, jag skulle blivit galen om hon inte hade fått gå vidare! Men, hon gick vidare! Wiee! Hon är galet söt också =)
hahaha vafan... han andreas är storebror till en kille som jag gick i samma klass i från dagis till högstadiet.
hur funkar dom här uttagningarna som är nu i veckan?
Man sparar alla röster som man får ända till på fredag, den som får minnst för dagen åker ut!
If the world didn´t suck, we would all fall off ...
Vad är det för slags folk som röstar på sånt här skit? Ensamma kvinnor i 50 års åldern med typ 13 katter i sin sunkiga lägenhet?
hur i HELVETE kunde den där sam gå vidare?
norado: klart alla småtjejer röstar på en snygging som sjunger hesa ballader.. eller?
I've got it now... a thorn in my side the size of a Cadillac
Andreas e skönast!!!
As Bob said once "Yuh cyant kill God"
Amanda och Patrizia är grymmaste.. killarna är inge speciellt i år.
"Jag spelar älskarinnan som mannen träffar på ett hotell, jag levde mig så in i det att jag verkligen kände mig villig. Som en prostituerad som blev uppraggad på gatan och medtagen till ett sjaskigt scandic-hotell" - Carolina Gynning
Blasta X2 - Hahah fyfan, exakt vad jag tänkt också
"life's a garden, dig it."
Min chef som var grymt tänd på han Marcus som vann förra året är nu grymt tänd på han den gamla äckliga kocken. och min chef är ganska gammal och äcklig själv. 50+ ensam och sönderbränd av solen, en ganska representativ för alla gamla kåta tanter.
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög. (itsclive.blogspot.com)
Amanda är den bästa idag. Lätt.