I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Resident Evil: Extinction 5/10-07

Hobby & Fritid - Kultur & Media

2007-09-30 12:23

Resident Evil: Extinction 5/10-07

3:e Resident evil-filmen har premiär nu i veckan.
Vad tror ni om den?

Stop! Tell me about the fucking golfshoes.

2007-09-30 12:48
Den har haft premiär i andra delar av världen, därför finns den redan ute på nätet. Vad jag menar är att folk här säkert redan har sett den.

2007-09-30 13:19
jag har inte sett den på någon torrent tracker. Men sen så är jag bara inne på soften typ. Jag kommer inte ihåg hur tvåan slutade, någon som vill berätta det? Det var väl typ att hela staden blev invaderade av dead people, och den här store jävla monsterzombien som hon dödade slutet o massa skit? eller?
Bajsets färger exploderar i ett crescendo av glädje! Runda av bajsandet då känslan av njutning når sitt ClimaX! ---------*

2007-09-30 13:36
Blasta: Jo, men nu vände jag mig till de som har tänkt se den på bio.

_Bajsaren: Har för mig att det var så. Men hon blir ju fångad av Umbrella, återupplivad och fritagen av Jill och Carlos. Det slutar med att Umbrella följer dem med en sattelit.

2007-09-30 15:55
fisherman

Okaj, har ett svagt minne av det, tack.
Bajsets färger exploderar i ett crescendo av glädje! Runda av bajsandet då känslan av njutning når sitt ClimaX! ---------*

2007-09-30 16:37
haha, andra var ju årets skitfilm #1
Men denna kanske blir lite bättre? Vem vet..
fullfjädrad när jag kickat en gås..

2007-10-03 23:12
hoppas på nått bra. trailern gör då så man vill titta lite närmare på den
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!

2007-10-07 14:11
Såg den igår. Helt ok.

SPOILER NEDANFÖR:

Kul att dom slängde in en tyrant i slutet!

2007-10-07 17:50
Filmen var helt värdelös. Bespara er träsmaken och era småslantar..
"Min sambos bror har två hakkors på ollonet.
Han vill hitta en utlänsk kvinna så han kan jaga henne runt lägenheten med sitt "tyska attackplan" i vädret." - Two_grand

2007-10-07 18:34
Snälla är Ashanti med i filmen så suger den utan tvekan.
http://famousbefore.tumblr.com

2007-10-07 20:28
den va seriöst SKITdålig :(

2007-10-08 13:56
suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuugeeeeeeeeeeeeeeeeer
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-10-08 14:01

har inte sett den, ser ut litegran som MAD MAX.

En sak jag inte förstår, är hela världen zombie smittad nu?

På trailern så är ju hela Las vegas förstörd ...

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-10-08 16:32
Typisk, underhållande och lagom hjärndöd film med en av de bästa scenerna det här året. Kul för stunden för att sedan snabbt glömmas bort. Bättre än både ettan och tvåan.
Two roads diverged. I took the one less traveled by and that has made all the difference. /Robert Frost

2007-10-09 00:10
såg den på bio igår. hitta tre smygg reklamer : 2 stora pepsi skyltar och en snubbe som hade fox vantar

2007-10-21 00:41
Don diegel: Resten av tiden satt du med händerna framför ansiktet eller? Filmen var ju full av produktplaceringar (sonyericsson, vaio, hummer kan fortsätta i en kvart).

I övrigt tycker jag den funkade, bättre än tvåan men sämre än ettan.

Spolier..

Synd att alla man tyckte gjorde bra ifrån sig dör. :/

slutspoiler.

2007-10-25 19:16
Såg den precis och vill ha tillbaka de 138 minuterna av mitt liv.

Det är ju helt sjukt att det knappt ens hintas om vad som händer mellan andra och tredje filmen (läser man böckerna får man reda på det).

jag har, helt seriöst, sett fram emot denna film ett bra tag men nu är jag bara ledsen.
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.

2007-10-26 10:46
måste hålla med m3ster, den e ruskigt lik mad max filmerna satt och tänkte på det igenom filmen, dom åkte ju bara till las vegas för att hämta soppa o proviant, hela världen är väl smittad? men i övrigt su va den kass... alla dom filmerna är kassa men man tittar på skiten ändå.. :P
ja goooomorron gomorron det e vejron i ottan nile city 105.6, vem är det jag tjötar med?

2007-10-26 11:38
Älskar den!
En del av Skåne Massiv.
http://www.myspace.com/skanemassiv
http://www.myspace.com/feffe

2007-10-26 11:53

Varför förstör filmbolagen alla spelfilmer?

2007-10-26 13:46
Helt ok!

2007-10-26 18:27
Den va nice!
I'm a relatively respectable citizen. Mutiple felon perhaps, but certainly not dangerous.