I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Bästa skådespelaren?

Hobby & Fritid - Kultur & Media

2007-10-03 23:01

Bästa skådespelaren?

Ja, vem är i era ögon den bäste skådespelaren genom tiderna, eller ah modern tid då. Inte framgångsrikmässigt eller så, utan bästa skådespelaren så att säga, sen om det råkar vara världens rikaste är skitsamma. Man får gärna säga flera också.

För mig är det (utan innebördes ordning):

1. Al pacino, fruktansvärd närvaro och styrka i rösten, fullkomligt övertygande i varje scen han spelar.

2. Natalie Portman, Bländande tekinik och skönhet, hon är helt fantastisk.

3. Bill murruy (stavning), En gigant inom hollywood historien, och har goda skäl till det. Makalöst skicklig.

Bajsets färger exploderar i ett crescendo av glädje! Runda av bajsandet då känslan av njutning når sitt ClimaX! ---------*

2007-10-03 23:05
Edward Norton och Leonrado DiCaprio e två av mina favoriter!

2007-10-03 23:07
dom jag tycker är bäst är

Michael Nyqvist
Kjell Bergkvist
Sean connery. hihi
ser ut som du har fått moderators jobb i audio igen.
// Dansk_BB

2007-10-03 23:16
Christan Bale

2007-10-04 00:48
johnny deep! iaf i fear and loathing in las vegas :)

2007-10-04 03:51
Edward Nortons namn dök snabbt upp i huvudet på mig när jag först läste rubriken, men när jag tänker mer på det tycker jag att han är rätt lika i de flesta sina roller. Det är det att han passar fruktansvärt bra i dom som gör att han framstår som riktigt skickligt.
Johnny Depp är fruktansvärt duktig, men jag har tappat så pass mycket respekt för honom efter alla dom där tjaskiga piratfilmerna så jag orkar inte fundera vidare över honom. Ett par onödiga rader här ovan alltså.

För att spela vidare på någon som blev nämnd tidigare i tråden så får man tycka vad man vill om honom, han må vara riktigt sluskig och äcklig nuförtiden håller jag tillochmed med om, men bara Leonardo DiCaprios insatser i Gilbert Grape och The Basketball Diaries borde ju skjuta in honom åtmistone ibland dom bästa.

Men jag spånar bara på namn jag sett i tråden nu, jag har ingen aning vem jag tycker är bäst. Det är sjukt svårt att få klart tror jag.

2007-10-04 10:38
såg goodfellas igen för några dagar sen, ray liotta är mkt bra i den imo.
Graffiti is like music for your eyes.

2007-10-05 06:19
natalie portman? hon kan ju inte agera ens om hennes liv depended on it. Hon förstörde de nya star wars filmerna me hennes pinsamhet. Hon va ok i .. va hette den nu. Me han från Scrubs.

Al pacino e grym, men att säga bästa skådis e lika svårt som att säga en bästa film!! allt beror ju på mood och sådär.
men en snubbe jag alltid gillat e Omar Epps.

Tupac spelade också ruggigt bra, en miljon ggr bättre som skådis än artist! Juice och Gridlocked tycker jag e hans bästa insatser.
Såg Juice om och om och om just för att han va så grym i den.. Epps också...

thats my two cents
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-10-05 06:20

för att tillägga-

DiCaprio har jag aldrig gillat för han e så slibbig och han verkar ha för stort ego, men han gör ändå bra jobb i de flesta av hans filmer. Jag gillade Catch me if you can samt Blood Diamond väldigt mycket iaf.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Konsertbesökare

2007-10-05 13:03
Pacino
DeNiro
Brando
Denzel

2007-10-05 13:06
kevin bacon, willem dafoe, jeremy irons.
är mina 3 favoriter iallfall.

2007-10-05 14:43
Jack Nicholson

Robert De Niro

Robert Downey Jr.

2007-10-05 14:58
AEAP

VA?! Har inget att säga asså...
Bajsets färger exploderar i ett crescendo av glädje! Runda av bajsandet då känslan av njutning når sitt ClimaX! ---------*

2007-10-05 15:06
Jack Nicholson
Anthony Hopkins
Jenna Jameson
It´s BIG it´s BLACK it´s JACK´S

2007-10-05 22:56
jack nicholson - gökboet

al pacino - scarface

leonardo dicaprio - the beach

Där har ni min lista.

håller med razaone när det gäller jenna jamesson. en otrolig närvaro med bländande teknik gör henne till en av världshistoriens bästa skådespelare.
Sajjkziii yaoooo

2007-10-05 23:04
Robert De Niro
Al Pacino
Carl Weathers

...övriga favoriter:

Sly Stallone
Jackie Chan

2007-10-05 23:27
Wentworth Miller
Stallone
Bruce Willys
jack nicholson
be the change

2007-10-06 02:23
pipi longstråhmp
Vi är överallt!

2007-10-06 10:40
anthony hopkins är bäst. han e så jävla kall å läskig. då tänker jag inte bara på hanibal filmerna
life most go on

2007-10-06 21:25
KEVIN SPACEY!!
middlesex.nu

2007-10-06 23:08
Al Pacino
Ray Liotta
Stallone
Johnny Depp
Will Smith

Mfl!
Live Hard, Die Young

2007-10-07 03:00
Steve BuscemiRobin Williams
Willem Dafoe
Paul Bettany
mfl mfl

Cate Blanchett
Maggie Gyllenhaal
Catherine McCormack
mfl mfl

2007-10-07 03:48
al pacino

meryl streep

robert de niro

paul giamatti

philip seymour hoffman

nicole kidman

2007-10-07 14:47
Önskar att jag skrivit meryl streep :/

2007-10-07 15:24
Vettefan alltså. Svårt det där.
Pacino och DeNiro känns solklara, men båda två har en hel del skitfilmer i bagaget från senare år.
Christian Bale är riktigt grym. Edward Norton, Brad Pitt, Depp, DiCaprio, alla är ju grymt skickliga.
Zach Braff borde nästan vara med på listan enbart tack vare Garden State, fast frågan är om han inte fixade regin bättre än skådespelet i den rullen.

2007-10-07 15:35
Får inte glömma Joe Pesci!

2007-10-07 18:38
deemekk P0
håller med, man får fan inte glömma Joe Pesci! älskar hans röst ;)
Ruskigt bra är han i filmen Goodfellas också!
Live Hard, Die Young

2007-10-07 18:50
glömde chris cooper och bill murray är också grym.

2007-10-08 13:59
Marlon Brando
Jack Nicholson
Robert De Niro

2007-10-08 14:47
mina favoriter är iaf.

Al Pacino
Benicio Del Toro
Russel crow
Edward Norton
Johnny Depp
- yes

2007-10-08 14:52
kan lägga till harrison ford, will smith.
och sen måste jag nog säga jim carrey, bara för att!
- yes

2007-10-08 18:42
Keanu Reeves (Johnnh Mnemonic, Point Break) , Ben Affleck (Daredevil, Gigli) och Arnold Schwarzenegger (End of Days, Kindergarten Cop)

2007-10-08 19:11
Morgan Freeman
Kevin Spacey
Robert De Niro
Dustin Hoffman
Denzel Washington
Christopher Walken
Al Pacino
Benicio Del Toro
Jeffrey Wright
John Turtoro

min top 10. hate it or love it.

2007-10-11 19:26
Johnny Depp
Adam Sandler
Di caprio
Edward Norton