Jag vet att du tror att du förstår vad du tyckte att jag sa men jag är inte säker på att du fattade att vad du hörde inte var vad jag menade.
hehe ja jag älskar den serien! Blir faktiskt att sätta på senaste avsnittet nu!
"Har du druckit bärs, din jävla bäver?"
Ingen serie har hitils börjat like bra xD
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
den är så jääääääävla skön!!!!!!!!!!!! är helt såld på chuck alltså han är så jävla hysterisk :D
" Everyone interprets everything in terms of his own experience. If you say anything which does not touch a precisely similar spot in another man's brain, he either misunderstand you, or doesn't understand you at all. "
Härlig serie, älskar sån geekhumor.
Would I shit you? You're my favourite turd.
Jag blev charmad de två första avsnitten men den avtog lite i det tredje. Det känns som att det här är en serie som kommer att hålla i en säsong. Sen blir den skittråkig. Lite för monoton och ihopplockad från olika serier här och där. Men charmig ändå.
http://www.twitter.com/michaelcrackson
Kommer det ett nytt avsnitt i natt tro?
hejhej
delar c-lines åsikt helt och hållet. de två första avsnitten var ok, men jag lyckades inte ta mig igenom det 3:e.
don't watch me, watch yourself
Såg första avsnittet idag. det var rätt nice. Så ska nog fortsätta
senaste avsnittet var okej, var bättre i början.. men tror dom kommer tillbaka=)
Jag vet att du tror att du förstår vad du tyckte att jag sa men jag är inte säker på att du fattade att vad du hörde inte var vad jag menade.
Vad snackar ni om? Alla här verkar gilla den som fan, men jag såg första avsnittet och jag kommer att vara tvungen att tvinga mig genom det andra, men ska försöka ge det en chans. Fattar inte vad alla tycker är så bra med det alls
det är roligt? dessutom är det en flummig jävla idé dom har att leka med, sådär mycket information inbakat i hjärnan ofrivilligt. det kan ju inte bli annat än roligt. sluta va så tonårsrebelisk, du får inga statuspoäng för att du försöker gå emot trender tyvärr
" Everyone interprets everything in terms of his own experience. If you say anything which does not touch a precisely similar spot in another man's brain, he either misunderstand you, or doesn't understand you at all. "
Pusherman Om du verkligen tycker att det är roligt så ska jag ju inte säga emot dig, men snälla. Jag har visserligen bara sett första avsnittet men grejen med att han har jättemycket information i hjärnan ska ju inte ens vara kul? Nördarna är stereotypa som fan och actiongrejen är så fult inbakat i humorn. Dessutom tycker jag inte att killen som spelar Chuck är ett dugg kul heller. Jag tänkte se några avsnitt innan jag dömer ut det men jag vet inte vad som hände
Helt ok serie om man tänker på vad för skit de kmr nu för tiden :b
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Håller också med C-line. Det känns lite som det är samma sak hela tiden fast bara någon ny fiende.. Gillar man nörd humor kanske man ska kolla in den nya serien Big Bang Theory som i stort sett bara är nördgrejor.
två nya avsnitt läckta för alla er chuck-älskare där ute =)
Äsch, den är inte rolig längre. Har ändå en massa serier som jag följer, eller ska följa när dom börjar sändas igen.
Would I shit you? You're my favourite turd.
när kommer säsong 2 tro?
Kollade två, tre första avsnitten men tappade intresset.
your heart pump project kool-aid
tycker det var grymt, kollade alla 13.. fan va snygg sarah är också, galet.. någon som vet när säsong 2 kommer?
shit det va en riktigt skön serie.. och sarah va så snygg att man kan bli kär i henne alltså
Gillar serien skarpt, måste bara älska humle och dumle (Jeff och Lester) i Buy More haha.
I sexrådgivningsspalten står det att man ska vara sig själv. Omöjligt! Om folk anade bara en tiondel av vem jag egentligen är skulle jag dömas för brott mot mänskligheten. -Arne Anka
Har precis börjat checka Chuck. Den är serien är ju helt galet bra alltså, så jag uppar tråden en aning! passar även på att slå ett slag för Morgan som är kung i serien.
Rap is like star wars, only the stars die it's no sequels<br><br>
haha så jävla rolig.. serie han e så skön o klantig.
chuck är grymt som jag sagt tidigare i tråden.. säsong 2 avsnitt 7 var riktigt bra! kan knappt vänta till måndagkväll
älskar den här serien, finns få serier som faktiskt är så här bra... är på episode 19 säsong 2. Helt jävla underbar serie... bara 3 avsnitt kvar av säsong 2... hoppas innerligt på en tredje säsong.
tv.com trodde att chuck var en av dom serier som inte får någon nästa säsong :(
den är ju klockren ;) senaste avsnittet var as bra
Hej, Träffat Jacob?
FYFAN Episode 21 var riktigt jävla dope... Längtar tills nästa tisdag så jag kan se season finale. HOPPAS VERKLIGEN PÅ EN TREDJE SÄSONG. Älskar verkligen den här serien, mycket pga. Yvonne och Zac. Spoiler Älskar scenen i senaste när Chuck säger nått i stil med "So we can't choose our own cells with two beds and two baths" och Sarah säger "Two beds?" Så bra Och promon för season finale verkar även den riktigt nice.
diwety Aaa fan det ska bli nice som fanSpoiler Men undrar vad som händer nu när han inte har kvar "the intersect", tror att han kommer få tillbaka den :D (Inlägget ändrat av widegren1990 2009-04-21 23:02:48) (Inlägget ändrat av widegren1990 2009-04-21 23:03:18)
Hej, Träffat Jacob?
Den 5 Maj får vi tydligen reda på om det blir en ny säsong eller inte också... Då NBC går ut med vilka som förnyas och inte. Hoppas hoppas hoppas på en tredje för Chuck.
SAVE CHUCK!/
Fyfan vilket avsnitt, hoppas nu det blir en tredje säsong... kom igen NBC. Skitbra slut iallafall.
fan vad bra avsnittet var :D DiwetySpoiler haha visste att han skulle få tillbaka den, grymt att han lärde sig kung-fu också, nu kommer han bli en riktig agent, hoppas på en tredje säsong
Hej, Träffat Jacob?
Widegren1990Spoiler Lite synd dock, då jag tror Sarah inte längre vill vara agent, hon sa ju "I don't want to save the world" sen avbröt Chucks pappa dom, hade hon berättat innan att hon inte ville vara spion längre så tror jag aldrig Chuck hade stoppat in intersecten i huvudet igen. Men ganska coolt, det där med kung fu grejen som du säger, tror lite Bryce ville att Chuck skulle stoppa den i huvudet igen också, allt de där får man väl se senare i en säsong 3 förhoppningsvis... Älskar Casey "Chuck me"...
DiwetySpoiler Jo såklart att hon blev besviken, men tror att det kommer bli roligare nu, chuck kommer ju få vara mer aktiv i uppdragen dvs få slås och inte sitta kvar i bilen :D
Hej, Träffat Jacob?
Widegren Det är sant, blir det nu en tredje säsong så lär det inte börjas sändas igen förrän september-oktober som förra gången, ganska lång väntan... :/ Många saker som snurrar runt i skallen på mig nu, var nånting jag tänkte skriva här men glömde bort det, ska se avsnittet för en andra gång och förhoppningsvis kommer jag på vad jag tänkte på.
klart det kommer en tredje säsong, fattar inte var alla rykten om att det inte ska bli det kommer ifrån, serien är ju en super succé
Rap is like star wars, only the stars die it's no sequels<br><br>
Vafan... Chuck måste förnyas för en tredje säsong. Har kollat på avsnittet igen och den blev bara bättre och bättre.
kollade avsnitt 21 säsong 2 igår, var ruggigt bra, verkar ju som det inte kommer någon tredje säsong om man tänker vad som hänt, allt har ju löst sig hittils, hoppas på en tredje dock
Chana_masala Kolla episode 22 så ser du att allt bara löst sig tillfälligt... Efter ett sånt där slut måste det komma en tredje.
På måndag får vi svar på hurvida det blir en till säsong eller ej, då presenterar NBC sin tablå för 09-10 för annonsörer i NY. Variety, E! osv menar dock redan nu att det är more or less en done deal för en tredje säsong.