I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Lucifer - Filmen om Djävulen är snart här! 8 minuters trailer

Hobby & Fritid - Kultur & Media

2007-12-05 00:00

Lucifer - Filmen om Djävulen är snart här! 8 minuters trailer

http://www.luciferthemovie.com/

ÄNTLIGEN KOMMER FILMEN OM DJÄVULEN!

WOW säger jag bara!

Verkar bli jävligt bra!

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-12-05 00:21
haha, är det ett skämt eller?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-12-05 00:25
Va är det här för "Young Herkules/Unge Robin Hood" skit?
de har aldrig krigat, rånat, hustlat eller snott, eller fattat att man formas av den plats där man bor

2007-12-05 00:30
nej fan det här verkar bli jävligt coolt.

2007-12-05 01:50
HAHAHAH
jag vet inte när jag har garvat så här mycket!

hahaha de ser ut som streckgubbar när de hoppar mellan stenarna!
Knowledge, where the people at?
Liverpool FC---AIK

2007-12-05 01:54

Det luktar kalkon...

2007-12-05 02:58
åh fyfan..
don't watch me, watch yourself

2007-12-05 04:10
Effecterna är dåliga, skådespeleriet sög från filmen, draken är vadå? inte lucifer iaf..

Nee
"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden?
* Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk.
* Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."

2007-12-05 06:36
haha =)
Don't!

2007-12-05 06:47
Först o främst.. nej draken är inte Lucifer. Guldlock med dem bögiga ögynbrynen är Lucifer.
Håller med om att den här filmen verkar lukta kalkon. Tror den kanske skulle fungera bättre som en helanimerad film.
--- "If you shoot me in a dream, you better wake up and apologize" --- -----------------------------... JeeVee'ouS ...-------------------------------------------------http://www.myspace.com/gatomalo84----------------------

2007-12-05 06:55
och förresten är det där 8 minuter klippet ingen trailer, utan en kortfilm som bara är 8 minuter. Tanken är att snubben som gjorde den här ska vidarutveckla konceptet till en hel film med alla ärke-änglar i fokus och därav den fallna ängeln.
--- "If you shoot me in a dream, you better wake up and apologize" --- -----------------------------... JeeVee'ouS ...-------------------------------------------------http://www.myspace.com/gatomalo84----------------------

2007-12-05 09:11
Jum_Jum P23

Puuuuhh!!! .... asså hoppas de förbätttrar den något otroligt dåå! det man såg nu måste varit den sämsta skiten jag någon sin sätt!!!... när ängla-vingarna kom fram stängdes videon ner.... NEJ! säger jag...
Get Random!

2007-12-05 09:34
Frustrerande när folk ska sabba bra idér med kassa manus och skiteffekter.

2007-12-05 10:15

KinG-PhiL X1

men du måste erkänna att du aldrig garvat så hårt på länge. Jag ramla iaf nästan ner från stolen

2007-12-05 16:20
Jum_Jum P23
jag var tvungen att hålla inne skrattet som fan... men det gick inte!! asså så töntigt.... är typ He-man möter Young Herecules
Get Random!

2007-12-05 17:13

men du måste erkänna att du aldrig garvat så hårt på länge. Jag ramla iaf nästan ner från stolen

amen to that!

Knowledge, where the people at?
Liverpool FC---AIK

2007-12-05 18:11
aa, här har vi ju x antal razzieawards som är givna!
Arguing over the internet is like competing in the special olympics; Even if you win, you're still a fucking retard!

2007-12-05 19:11
hahahahahahahahahahahahahahahaha

kolla i gästboken va många som tycker den ser bra ut.

2007-12-05 20:09
den va jettte braa juh
Om Pelé är kung då måste Maradona vara GUD

2007-12-05 23:12
Neeeeeeeeej va pinsamt!
Crocodile Dundee for president!

2007-12-06 01:08
Jag hoppas inte dom ska göra en film om Lucifer som ser ut så här.. riktigt pinsamt..

och vem fan är mickael? ..
Va inte Lucifers "kompis/fiende" en ängel som hade skor av vingar eller va fan de nu var haha..
We don't really dance, We just rub the dick on the ass.

2007-12-06 02:41
johnjohansson112

haha nä, du tänker på den grekiska guden Hermes..han hade bevingade skor :)
don't watch me, watch yourself

2007-12-06 06:26
JohnJohansson112 X0

St Mikael är även han en ärkeängel. Samma med St Gabriel, St Rafael o.s.v

Då det finns många namngivna änglar så är det bara ett fåtal som räknas som ärkeänglar.
Antalet ärkeänglar varierar beroende på religion och inriktning. De tre ovannämnda är från katolsk tro.

I protestantisk tro är det bara St Mikael som är en ärkeängel

2007-12-11 17:25
saken är ju den att Lucifer förmodligen inte kommer se ut så som han gör i filmen efter att han har fallit.

Men tänk på vilka jävla coola specialeffekter det kommer att bli när det väl visas upp slaget mellan gud o lucifer.

Vad är det för fel på 3d animationen? ser ju bra ut.

2007-12-11 17:46

'Gud' kommer nog inte va med på bild

2007-12-11 20:55
hahaha fyfan va värdelöst! deras 3d animeringar förtjänar inte ens att vara med som videosekvenser i red alert förfan. och vad är det för jävla cast dom har? ska det där föreställa Lucifer före fallet?
hahahaha
vilket skämt till film alltså, dom borde skämmas!

m3ster P19, driver du? 3d animeringarna ser ju ut att vara minst 10år gamla? haha
" Everyone interprets everything in terms of his own experience. If you say anything which does not touch a precisely similar spot in another man's brain, he either misunderstand you, or doesn't understand you at all. "

2007-12-11 21:07
Pusherman X12

Klippet är fortfarande ingen film

2007-12-11 21:08

Läste oxå att dem som kommer stå för special-effekterna i det kommande projektet ska va dem som gjorde sin insats i Independence Day

2007-12-11 22:04
nehe menaru? men kan man inte göra en trailer bra har jag svårt att se en hel film med deras crap. independence day haha, ja verkligen alltså!
" Everyone interprets everything in terms of his own experience. If you say anything which does not touch a precisely similar spot in another man's brain, he either misunderstand you, or doesn't understand you at all. "

2007-12-11 22:11
det är ingen trailer heller

2007-12-12 00:43
HAHAHHAAHAHAHHA

jag skrattar så jag gråter. Fyfan vad jag längtar tills den släpps. Goldie locks var lysande som lucifer.

HAHAHA kan fan inte sluta skratta....
"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha

2007-12-12 04:39
tycker den var fräck, har alltid tyckt att Änglarna porträtterats för mesigt. Vill se en fight club med ärkeänglar. FYFAN VA BRA!
Bajsets färger exploderar i ett crescendo av glädje! Runda av bajsandet då känslan av njutning når sitt ClimaX! ---------*

2007-12-12 13:39
seriöst, palla den jävla peruken han har på sig

2007-12-12 22:09
hahahahahaha

2007-12-18 17:52
Värsta av allt är att den kostade 3,5 miljon dollar och att ena manusförfattaren är Oscarvinnare. 

2007-12-19 01:11
hahahhahahahahahhahahahaha     tänker fan se den bara för att få sig ett gott skratt åt det kassa manuset och skådespelarna, precis som när jag såg "hata göteborg"

2007-12-19 01:12
Fel tråd!;) har inte ens sett trailern till denna !:P

2007-12-19 01:59
måste nog vara den sämsta trailern jag sett det här året...
"There's an apple in the pussy mouth..."
Moderator

2007-12-19 18:22
Det
Är
Ingen
Trailer

Det är ingen trailer
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick

2007-12-21 10:42
KaptenKrok P22 , vadå ingen trailer vad yrar du om?

2007-12-21 15:23
de ska bli en trilogi.

2007-12-21 17:36
Pusherman X12

Har du läst hela tråden?

2007-12-21 18:13
Det där var ju riktigt jävla suselt, hoppas att han lägger ner allt om de där iaf de ska se ut så där, HAHAHA.. VA FAN
Som kaninen sa när han inte fick nåt att äta, Klurigt.

2007-12-21 18:15
iaf om de ska se ut så där, lite fel stavningar där var så neppig när jag hade sett de där;)
Som kaninen sa när han inte fick nåt att äta, Klurigt.