30 Rock

Någon annan än jag som följer denna fantastiska sitcom? Bland det bättre NBC har spottat ur sig på senare år. Tina Fay kan vara den roligaste kvinnan någonsin. Och Alec Baldwin är ett geni.

"Thats not mean! Mean is when i had Jean Mancini ride her bike home after i assfucked her." -Johnny Drama
Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlem och loggar in så slipper du denna reklam.
Serien jag tröstat mig med när entourage tog slut, mycket rolig ibland. Tex. härliga Kenneth
Ledsen musik: http://soundcloud/valutan
Fin grafik: www.joellindberg.webb.se
den bästa komediserien på år och dar, i mitt tycke.

hög skrattfaktor. väldigt imponerad av feys manusskrivande och baldwins komiska talang.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Awrääc Baawryyn
"Min sambos bror har två hakkors på ollonet.
Han vill hitta en utlänsk kvinna så han kan jaga henne runt lägenheten med sitt "tyska attackplan" i vädret." - Two_grand
Baldwins roll..Har inte sett ballare karaktär sen Denny Crane i Boston Legal
:-)
laddade hem hela första säsongen och har sett under veckan. är på sista avsnittet nu. urkul. jag är stort fan av saturday night live och conan, men tycker de brukar bli bättre i film o serieform.
"God, give us the serenity to accept what cannot be changed,the courage to change what should be changed, and the wisdom to distinguish one from the other."www.pawshop.se
den bästa komediserien på år och dar, i mitt tycke.

instämmer!

Verkligen galet bra serie. Gjorde en tråd om den för ett tag sen