Någon skådespelare du fastnat för?
Sitter här och tänker på Kirsten Dunst. Hade en period i i mitt liv då jag helt plötsligt älskade alla hennes filmer typ. Satt tillochmed och hade ett marathon med bara Kirsten Dunst filmer i sträck. Jag gillade hennes karaktärer hon spelade och filmerna var helt enkelt jävligt bra ögongodis. Ville alltid vara de där underdogsen i filmerna som fick henne. Nu har jag fastnat för Will Smith och har sett independence day,båda bay boy filmerna samt ska börja se i am legend. Han är så grymt bra Will så det är sjukt. Någon som känner igen sig?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Nicolas Cage Christan Bale (mest för "the machinist") Al Pachino
Your "best"!? Losers always whine about their best. Winners go home and fuck the prom queen.
Gillar det mesta med dessa: Ben Stiller Bill Murray Owen Wilson
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Japp, jag hart vart inne i en Christian Bale period det senaste. Han är så jävla bra. kollat Reign Of Fire, Rescue Dawn, Harsh Times, 3:10 to yuma och The Prestige. Funderar på att se om Equilibrium, American Psycho och The Machinist
"I lay chicks like mother goose"
Johnny Depp Matt Damon
Min bild är... för mycket naket kanske?
Jake Gyllenhaal. Matt Damon Nick Cage Will Ferell.
Leo Di Caprio gör nästan bara bra grejer nuförtiden, ser fram mot hans kommande filmer.
Har alltid gillat Kevin Spacey sådär lite extra mycket. Han är så jävla grym i alla sina filmer, och jag ser fram emot de filmer som ska komma.
Funkenteller P22 fy fan vad vi aldrig ska se på film.. jag HATAR owen wilson..
MC_Kiprono P22 Var "Recue dawn" som man tror, massor av flaggkyssande och vanlig amerikansk action? Visst är "the machinist" helt kung?! så jävla tung rulle! LOVE IT!
Your "best"!? Losers always whine about their best. Winners go home and fuck the prom queen.
Philip Seymour Hoffman. Han är ju helt jävla fenomenal!
Sandra Bullock Johnny Depp
för mig är följande skådisar ett "mark of quality" så att säga :P will farrell dave chappell edward norton tom hanks brad pitt "knocked up" gänget dvs. seth rogen, jonah hill m.fl. al pachino
Graffiti is like music for your eyes.
Robert Downey JR. Jim Carrey Ben Stiller
Simba Va!?!? Han är ju fett charmig och jag gillar hans lugna sätt. Har du sett Life Aquatic? Annars borde du kolla in den. Riktigt bra film. Sen har ju Starsky & Hutch riktigt roliga stunder också fast det kanske har mest med Ben Stiller att göra.
Jag gillar nästan alltid Mikael Persbrandt. Eller Tobin Bell.
God will forgive them. He'll forgive them and allow them into Heaven. I can't live with that.
Simba Rescue Dawn var inte alls som jag förväntade mig. Visste i förhand bara att det var en vietnam film och trodde den skulle vara kass som fan för det temat känns lite uttjatat. Men nä du, tyckte den var jävligt bra. Inte lik nån annan sån film jag sett tidigare. aa machinist är nice :) han är nästan skrämmande spinkig i den filmen bale ahah
"I lay chicks like mother goose"
Mads Mikkelsen alltså. Vilken skådis! Han spelar helt olika roller och gör det alltid lika bra
Jack Nicholson Johnny Depp
Jackie Chan Yuen Biao Jet Li Sammo Hung Donnie Yen Tony Jaa Johnny Depp Zach Braff typ
Gael Garcia Bernal, Phillip Seymour Hoffman, William H Macy, Christian Bale, Steve Buscemi, Will Ferrell, Meryl Streep och Edvard Norton.
Jack Nicholson Philip Seymour Hoffman (extra mycket efter hans roll i "Before the devils knows you're dead") Joe Pesci Edward Norton Woody Allen (ända sen jag såg "Take the money and run" första gången) Natalie Portman.. eller ja, det kanske mest beror på att hon är sjukt snygg.
Walking the street of dreams
Casey Affleck Viggo Mortensen Leonardo Di Caprio Edward Norton Seann William Scott
www.myspace.com/dressyourself
Johnny Depp är så sjukt bra.. hade en period där jag såg allt med Edward Norton också, men han känns inte så aktuell längre.. Depp bara fortsätter att leverera nya guldkorn, ser grymt mkt fram emot The Rum Diary
No point in mentioning those bats, I thought. The poor bastard will see them soon enough.
Just nu är jag i en Reese Witherspoon period, dels för att hon är så vacker och dels för att hon har så härlig utstrålning. Fler som jag för tillfället gillar är Joaquin Phoenix och Christian Bale
"Vad är det för skillnad på den ekorren och Tottenham? Den ekorren har varit med i Champions League"
John Turturro Jason Lee Natalie Portman
denzel washington
Clive Owen Don Cheadle Joaquin Phoenix Denzel Washington Zach Braff Och Reese Witherspoon för att hon både är bra och jävligt snygg.
DIF!
Bale är sjukt grym. Ska bli jävligt kul att se filmen med Bale och Depp.
jagvillocksåhaenblog.com
Skådis: Favoritroller: Christian Bale American Psycho, The Prestige Brad Pitt Fight Club, Snatch Mark Wahlberg Boogie Nights, The Departed
Hur kan man dissa Owen wilson? Zoolander ffs! actors: Will ferrel (anchorman, blades of glory, talladega nights ) christopher walken (pool hall junkies, true romance)
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.
clive owen joaquin phoenix kyle macLachlan benicio tel toro and ofcourse samuel l jackson
Jake Gyllenhaal philip Seymour Hoffman Christian Bale Gael García Bernal
Jag är en tviiiiivelaktig figur
Fastnat för Ryan Gosling och Joseph Gordon-Levitt tycker de två är de mest lovande unga skådisar. Michael Cera håller på bli det efter Superbad och Juno.. plus att han var underbar i Arrested Development
Hur kunde jag glömma Chris Walken! Sedan Francis McDormand tror jag att hon heter, hon som spelade i Fargo.
steve buscemi
INGA TJEJER PÅ INTERNET!
Producent
2008-01-14 07:39
Gillar i princip allt med Edward Norton.
Will Smith Al Pacino Robert de Niro Samuel L Jackson (förutom snakes on a plane)
http://kevinseymer.blogspot.com/ Politik och Musik is the Shit!
Nicholas Cage för Face Off, National Treasure, Gone in 60seconds, Con Air & The rock Wentworth Miller för Prisonbreak!
be the change
owen & luke wilson, mest kanske för wes andersons filmer men ser gärna andra filmer med dem också bill murray alltid
Jessica Alba Takeshi Kitano - http://www.imdb.com/name/nm0001429/ råder er alla att kika på några av hans filmer, speciellt yakuza filmerna.
Kiefer Sutherland, efter att jag sett 24 och Behind the red door så är jag fast, håller på och samlar alla hans filmer:P
Som kaninen sa när han inte fick nåt att äta, Klurigt.
owen ar ju alltid bra i wes anderson filmer! cate blanchett och chris cooper. han ar iaf en av mina favorit birolls skadisar.
I´m with stupid--->
depp pacino benicio del toro
Under årens lopp har man ju haft sina favoriter. Jim Carry har ju haft en grym streak med filmer. Christoffer Lambert har gjort mycket bra. För att inte tala om Arnold! Leonardo Di Caprio och Adrien Brody är två skådisar som har näsa för bra manus. I Adrien Brodys fall kanske det inte är så underligt...
Christian Bale (American Psycho, Batman Begins, The Machinist, Equilibrium, 3:10 to Yuma )Bill Murray (Lost in Translation, Ed Wood, Broken Flowers, Groundhog Day )Johnny Depp (Fear and Loathing in Las Vegas, Blow, Finding Neverland, Gilbert Grape )Will Ferrell (Anchorman, Blades of Glory, Stranger than Fiction, Talladega Nights, Elf )
"There's an apple in the pussy mouth..."
"Samuel L Jackson (förutom snakes on a plane)" Snakes on a plane är ju det bästa han har medverkat i sen Pulp Fiction!
Walking the street of dreams
sarah shahi från l-word hon är så äckligt jävla snygg mikael nyqvist också han är bara bra i allt han är med i