24 säsong 7 tråd!

Hobby & Fritid - Kultur & Media

24 säsong 7 tråd!

Okej snart är det dags för 24, vet att de finns en liten svag tråd om serien, men tänkte att den här kunde bli den stora tråden om 24.

24 sidan för trailer och annat smått och gott för folket.

http://24fans.net/

Nå vad tror ni, förväntningar?

Själv så tror jag som dom säger på trailern att den här säsonge kommer att bli den bästa so far, lite mindre terrorister och lite mer om hur jack ska ordna upp sitt liv efter allt som har hänt. Och det här med att Tony är tillbaka efter sin "död" är lite spokey, det verkar ju inte som att dom är homies i denna säsong. Diggar väl Tony, men hoppas att bauer trycker in en bly mitt i skallen på han på hans gamla goa vis.

Tillbaka blickar

Tänkte att vi kunde skriva lite av våra favvo scener.
Jag har några stycken som jag blir att tänka på direkt, en av dom är när han och sherry ska sätta dit en kille(hans som spelar jigsaw) När han skrike" run sherry RUN!!" så jävla skönt!

Och i sammma säsonmg och i samma avsnitt, sista avsnittet så i slute på den så fightas han med några inne på stadion när han tar tag i nacken på en han dom och springer upp på väggen och bryter nacken på honom.

hmm... kommer tillbaka med mera senare, vill slänga upp tråden nu så att jag kan läsa lite om vad ni tycker och tänker!

Som kaninen sa när han inte fick nåt att äta, Klurigt.
Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
Hangaround

2008-01-12 19:37
Har sett fram emot säsongen ganska länge nu, och så visar det sig att den inte ska börja imorgon som planerat. Kan dröjja tills nästa år(?). Eftersom de vill köra serien utan uppehåll så passar det inte att köra den på hösten och vintern då thanksgiving, jul och nyår kommer ivägen.

Men som sagt, säsongen kommer att bli helt sjukt bra.
/r/whoapunktnu
Va? ska den dröja så länge? jag har bara hört att dom skulle skjuta upp det för att kiefer sitter i finkan eller nåt sånt, men trailern finns ju fortfarande kvar på sidan och det står jauari på den så... det är väl bara vänta och se vad det är som händer
Hangaround

2008-01-13 02:56
Det stod förut Januari 13th på fox's hemsida. Men de har tagit bort den nu, Finns ju en sida där det står om alla serier och hur mycket det skjuts upp. Anledningen till att Kiefer tog kåken nu var ju just för att 24 inte skulle börja sändas i januari.
/r/whoapunktnu
Dieallot X20

Han fick ju inte skjuta upp det eller bli släppt ut fängelset tidigare...
Det är uppskjutet p.g.a. manusförfattarstrejken.

Det är uppskutet p.g.a att han e i fängelse som bolla_Biff P77 sa
-.-DMX-.-
Hangaround

2008-01-14 10:26
Nej, det är uppskjutet för att de inte har alla avsnitt klara pga strejken.

Most notably, the network is postponing the seventh season premiere of “24,” which was originally scheduled for January. The move will “ensure that ‘Day 7’ can air uninterrupted, in its entirety,” a Fox press release states.

According to a TV grid compiled by the Los Angeles Times, “eight or nine out of 24 episodes” of “24” have been completed.

Här är den ^^

DEADPOOL:  Shows with no remaining episodes:

24 - None this season!  Moving the premier of "Day 7" that was originally going to air January 08.  Now pushed to next season because they want to air all 24 episodes without a break. via

Där är den ^^

Sluta tro saker.

/r/whoapunktnu
han är och kommer vara inne i fängelse 40-50dagar elr något sånt , jag tror inte dom börjar serien när han e i fängelse...
-.-DMX-.-
Som Dieallot säger så sänds det inte pga strejken och inte hans fängelsebesök. Tro mig det är färdigspelat en bra bit innan det sänds så hans fängeslebesök påverkar inget.
Hangaround

2008-01-14 12:57
Dmx_4ever:
Läser du vad som postas eller?
/r/whoapunktnu
Han är ute om 6 dagar 6 timmar och några minuter:P

De är väl bara att dra igång skitet fasst dom jävla mupparna strejkar:P
Hangaround

2008-01-14 18:17
Känslan försvinner ju när man slänger in massa jävla uppehåll hela jävla tiden. Det är lite varför 24 är bättre än allt annat där ute. De vet att uppehåll inte uppskattas, och sänder därför hela skiten non stop.
Skulle de dra igång serien nu och sända 8 avsnitt, och sen dra på ett uppehåll på vem vet hur länge skulle det inte alls bli så omtyckt. Därför är det bättre såhär.
/r/whoapunktnu
Ja, varför inte.. hatar de där jävla uppehållet, blir skogstokig!
Yeah, ska bli nice o se när det släpps.
Keller Crew