"Thats not mean! Mean is when i had Jean Mancini ride her bike home after i assfucked her." -Johnny Drama
Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlem och loggar in så slipper du denna reklam.
Läste nyss på DN. Sorgligt.

Vila i frid.

Moderator

2008-01-22 23:19
usch vad tråkigt, han blev bara bättre och bättre och rykten om hans insats i dark knight är ju rätt lovande.
"nu befinner jag mig på ett forum där många verkar skolka alt. sysslar med graffitti " - MrSandman
tragiskt om det är droger... synd på en talang.
Jag skyller allt på Emma!
Så himla hemskt! Såg fram emot hans karriär verkligen. Hemskt för barnet.
"Ask your crew if I'm nice, they all say true"
Usch. :(
jagvillocksåhaenblog.com
kändes helt overkligt när det dök upp på text-tv...man är ju van att det äldre gardet droppar av lite då och då, men en ung och dessutom talangfull skådis som heath kom som en chock. kanske jag som fått fel bild av honom, men i mina ögon verkade han rätt vettig och sympatisk. "hittad död i en lägenhet" associeras ju oftast med överdos eller självmord, men det ska jag inte spekulera i. vila i frid
Hangaround

2008-01-22 23:25
Synd som fan, han var bra som bara fan!

Måste de byta ut The Joker nu?
I am Dave! Yognaut! And I have the balls!
and
I'll keep it Murray till I'm burried
Moderator

2008-01-22 23:27
det lär ju bli lite problem, dark knight är färdig men enligt rykten och sånt ska (skulle...) jokern vara en stor del av trean.
"nu befinner jag mig på ett forum där många verkar skolka alt. sysslar med graffitti " - MrSandman
Hangaround

2008-01-22 23:28
Såg i den andra tråden (i blandat) att den tydligen redan var klar.
Men synd som fan att han inte kommer vara med i trean :(
and
Vila i frid, hemskt, så synd

naeej : / sjukt ju .. RIP
Hangaround

2008-01-22 23:36
Nu är jag faktiskt lite ledsen på riktigt :((
and
Producent

2008-01-22 23:43
Detta var verkligen oväntat, inga rapporter om att gått the crazy way som de flesta brukar göra innan de dör. Alltså ett liv fyllt av droger, vilt festande och diverse annat missbruk. 28 år gammal bara... synd. Talang hade han också.

I have come here to chew bubble gum and kick ass. And I'm all out of bubble gum...
ja, de kom minst sagt som en chock.. riktigt tragiskt.

Vila i frid helt enkelt Heath.!
Twelve Tribes of Israel
Sjukt, han var riktigt duktig!
I'm almost famous, you people are halfass, almost anus.
synd på en dålig skådis! :S RIP
" Everyone interprets everything in terms of his own experience. If you say anything which does not touch a precisely similar spot in another man's brain, he either misunderstand you, or doesn't understand you at all. "
holy fuck han vände verkligen sin karriär till något skitgrymt, skittråkigt, livet är inte lätt etc. RIP
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
det här kom då fan oväntat..   synd på en sådan talang.  man e fan chockad
mama said knock you out
tjackisar...
Nån galen tjej bankade på min dörr hela natten inatt så till slut fick jag släppa ut henne.
Vila i frid Heath Ledger...

Vad fan?! Hej klump i magen.. :(
Göteborg på låtsas.

Läste att han haft sömnproblem en tid och hade kombinerat ett receptbelagt läkemedel med ett receptfritt vilket ökar risken för överdos. Så det kan ju ha varit en olycka men samtidigt sägs han ha varit deprimerad på sistone så ma vet ju aldrig. Tragiskt iaf, må han vila i frid. :(

Någon som vet om han hann filma klart för Terry Gilliams kommande film?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Så jäkla tragiskt, för filmernas värld och den riktiga.
verkligen R.I.P.

Man får en chock varenda gång någon kändis dör. Och lite sorg uppstår inom en.

R.I.P

"Vad är det för skillnad på den ekorren och Tottenham? Den ekorren har varit med i Champions League"
Han har inget konto på whoa, ni behöver inte sitta och säga att han hade talang för jag tycker han var en jävligt medioker skådespelare. Jag blir mindre berörd av sånna här nyheter än om jag hade missat bussen imorse.

Vila i frid.

Var verkligen en grymm skådis, kunde ha blivit nästa Depp om inte bättre skådis än Depp. Må han vila i frid, detta är tragiskt som fan.
För fet utländsk och svensk hiphop på vinyl - www.coulisse.se
Riktigt tragiskt att detta hände. I mitt tyckte gick han bort ganska tidigt, en mycket bra skådespelare som utvecklades till det bättre. Synd synd, fick nyss reda på det!

Riktigt synd att han dog, inte min favoritskådis men han gjorde en hel del bra roller.
http://www.myspace.com/dirtydonline
ModernDrunkard P22

Tuffing där! Skippade skolan och tjuvrökte imorse också?

"God, give us the serenity to accept what cannot be changed,the courage to change what should be changed, and the wisdom to distinguish one from the other."www.pawshop.se
Rip :(
Jag ska mörda någon oxå, bara att sprida lite sömnpiller vid sängkanten och polisen tror det är självmord innan ens förundersökningen ens börjat. Intressant att han spela jokern i Dark Knight.
Crime Pays, ask the Rothschilds!
Moderator

2008-01-23 22:23
Obduktionen som gjordes i morse gav inga klara svar tydligen.

Peppis, har också tänkt lite på Dean som jämnförelse men Dean var ändå av en annan kaliber. Han var ju verkligen den unge rebellen och blev en ikon för en generation. fast dem är ju båda stiliga herrar...
hehe klart de inte går att jämnföra ledger med dean, meeeen fotografiskt är de samma gnista.
"God, give us the serenity to accept what cannot be changed,the courage to change what should be changed, and the wisdom to distinguish one from the other."www.pawshop.se

Synd att världens ska mista en så skön skådespelare.

RIP

Vila i frid Heath Ledger.

Fan va bra han va i Brokeback, man har ju läst att han ska vara grymm som jokern.
Så synd.
Jag är en tviiiiivelaktig figur
MURDER!
don't watch me, watch yourself
?

Känner mig som en riktigt arselhål som först tänkte "Vad fan händer med filmen TDK och 3an nu?!"

Vila i frid.. i juli kommer vi få se vad det var du gav i princip allt för
why so serious  =)
 Some say they expect Illuminati take my body to sleep
Det pågår en debatt nu om John Gibson, Fox News som upprepade gånger har hånat Heath Ledger och hans död, genom att  om och om igen spela klipp från Brokeback Mountain med uppenbara homofobiska undertoner och dra otroligt plumpa skämt. Ett uppenbart försök att fånga tittarsiffror förstås - i likhet med allt skit som kommer från Fox News - men det här är att dra de konservativas agenda tio steg för långt.

Googla John Gison Heath Ledger eller ännu bättre kolla Perez Hiltons blog (där man även ser länkar till ansvariga på Fox News att maila till) för mer info. Trots min insikt i den amerikanska konservatismens smutsiga åsikter blev jag faktiskt chockad.
It would be nice to have more, but I kind of like bein´poor. At least I know what my friends are here for...<br><br>www.pawshop.se
Moderator

2008-01-25 16:10
fox är så otroligt fucked, dem gör republikanerna en sån otjänst genom att dem är så nazi. riktigt jälva dålig stil. men jag förväntar mig ungefär lika mycket tolerans av fox som av mengele
han va ju piller missbrukare har ni inte läst kvällspressen?
LEGALISERA CANNABIS
på perez hemsida finns även kontaktinformation för att säga fox vad man tycker om de hela.
Är glad att han hann klart med The Dark Knight,har sett fram emot den länge nu. Hade varit surt om de hade behövt slängt in någon lookalike i slutet.
we now have the official report on his death:
he asphyxiated on a? cowboy's penis.
don't watch me, watch yourself
Välsagd tribute till Heath Ledger av Batman-regissören Christopher Nolan:

http://www.newsweek.com/id/105580
Han var inte en av dom mest kändaste skådisarna där ute , Men när batman släpps så skulle han bli en av dom stora , då detta skulle göra så hans karriär Blowa upp på riktigt. Men men .
We don't really dance, We just rub the dick on the ass.
Känns som att mannen inte har gjort en dålig film, han går liksom alltid in i rollen så oerhört bra, däremot har jag svårt att se honom som Bad guy, men jag längtar efter Dark Knight.

RIP igen

Va fan,läste just på SF's hemsida att de inte visste hur de skulle göra nu,eftersom han gått bort. Antingen skulle de ersätta honom helt eller fixa med stunt-doubles o.s.v. Var inte filmen klar innan han dog?!