To all the skateboarders in the house...!
Tipsa om nya och gamla bra skateboard rullar... filmer som fick dig att rysa, och som fortfarande far dig att rysa i dagens lage... nya filmer ockso, med nya akare so man kan fo se lite vad som hander i dagens skateboard scen, do jag e en smula off nufortiden... Har mer an tio ars skatande bakom mig, men har inte hunnit med nagon akning de senaste aren... Skate or die hehe... Peace ///
House is hiphop on fast forward ..
Har några 411VM på VHS som jag handla på prostuff när det fanns. Vet inte om det är för att filmerna är bra eller om det bara är för filmerna väcker sköna minnen från sommarlov när man åkte från morgon till kväll. En nyare film som jag gillar är "Element - Elementality"
såg Lakais Fylly flared feet va den! Annars Rodney Mullen vs Daewon Song 1,2 den är enkelt min favvo! Almosts Cheese and Crackers Den är kul och underhållande! Cheers!
nyfiken är en snut..
Almost Famous 3.. tror det är 3an jag tänker på. Nån snubbe kör one foot boardslide ner för en trappa, rätt fett. Sen går Mullen lös med sina grejer, som tex pivot grind to pivot grind. G-spot forever är och förblir den bästa rulle nånsin dock, men inte för åkningen då :)
Girl Yeah Right är bra street.The DC Video är bra vert.
Would I shit you? You're my favourite turd.
fulfill the dream....guldguld http://shop.ccs.com/item.do;jsessionid=03ED725EEF66F8F462394A921E884A19.worker3?categoryID=&itemID=13058&sizeFilter=&colorFilter=&brandFilter=
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Fan hette den filmen där Jamie Thomas åker till Maiden? Någon REAL-film kanske? Sen var det en rulle där nån sätter en quadrupel flipp utför en 10 trappa eller liknande. Vore fett om nån vet vad den heter.
Moderator
2008-02-01 19:44
Några lite äldre filmer jag gillar skarpt är: Shorty's - Fulfill the Dream És - Menikmati Girl - Mouse Habitat - Mosaic Några nyare rullar: Element - This is My Element Lakai - Fully Flared Och svenska Bellows första film Lurking Class var inte så tokig den heller!GAIA Mitt minne är kanske ute och cyklar, men är inte det Zero - Dying to Live?
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
Peppis F25 mmm fet video, den har jag po vhs nonstans i en kartong po non vind...
chad muska was the shiiiieet
Moderator
2008-02-01 19:48
MaKkan_XL Muska is still the shiet! Han föll dock ett snäpp i mina ögon när han dejtade Paris Hilton, men vafan, han är fortfarande snuskigt grym!
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
Squirtle heheh dar ser du hur off jag e... vet du non ny film med han du kan tipsa om ?
hahaha va coolt att han dejta paris, vemsomhelst gor ju bara det for att fo leva lite gratis lyxliv hehe.... respekt...
Moderator
2008-02-01 22:11
MaKkan_XL Chad Muska är faktiskt med i Elements nya rulle: This is my Element. Helt klart värd att kolla in :)
Western Edition rullarna Did it! och den andra har ja glömt namnet på... kollade sjukt mycket på dom när ja skatade, riktigt cleana skatare i.
Haters gon' hate...
GAIA Det borde vara Toy Machine - Welcome To Hell, en av favoritfilmerna...Jamie Thomas har galet bra del där och skatear till Hallowed be thy name med Iron Maiden.
almost-cheese and crackers var den film som fick mig att börja aka ramp. har sen jag var typ 10 akt street fram och tillbax, slutat nagra ar, akt nan sommar osv. men nu sen sommarn aker jag bara ramp. bra jävla film. ibland när man ser skate kan man inte direkt relatera för att allt ser sa jäävla svart ut. men i c&c ser allt sa jävla pissenkelt ut (trots att det är det sjukaste man sett) sa det är en ren fröjd att se.
Toy Machine - Welcome to Hell är utan tvekan den bästa skatefilmen jag någonsin sett! Ruskigt bra åkning, bra musik, bra klippt. Att Jamie Thomas avslutar den gör det ju inte sämre precis. Annars gillar jag såklart Mouse också, Spike Jonze vet vad han pysslar med. Sen har jag ju såklart ett gäng 411 VM filmer, Fulfill the Dream osv som favoriter.
It's sucking my will to live
http://culkin.blogspot.com
Grind är grym, men det är ingen skatefilm enligt mig... Skrev det för att få in tråden på "Dina aktiva" :)
I tego arcana dei!
Lakai filmen är nog det tyngsta jag har sett sedan Girl - Mouse. andra bra grejjer: Listen Chomp On This The Chocolate Tour DC filmen Yeah Right! Nike SB: Nothing But the Truth Flip Sorry / Really Sorry Alien Workshop timecode Welcome to Hell förtjänar hedersomnämnande då det typ var första filmen man såg, om o om o om igen.
e inte Girl - Mouse den som e ganska sjuk ? med droger o sånt... Girl Yeah Right checkade jag igår, tyckte den va helt okej men inte mer... snygg filming med kvaliten har jag sett bättre i andra filmer
411VM 27 - med bland annat es´ south africa tour den där PJ LAd filmen gillar jag transworld filmen med den där stora parabolen på framsidan domino gillar jag fan, den ar jag dock inte sett på ett par år australian vaccation, älsar jeremy wrays feta backside 180 ner för en galen 2 sets trappa
Trilogy Goldfish Mouse 20 Shot Sequence New World Order Video Days Eastern Exposure
PUNGEN SKA MED IN ANNARS KAN DU GLÖMMA DET!
SergeiZubov F14 va sjukt... jeremys del minns jag riktigt mycket...as bra film... likaså transworld filmen med skatingen i öknen på plywood skivor...älska den skiten....
dom här e göddiga flip sorry foundation cataclysmic abyss baker 3
Lämne piga hemme!
COLD SWEAT (outstanding nr.1) Eastern Exposure filmerna Enjoi- Bag Of Suck Plan B (främst Second Hand Smoke och virtual reality) Mouse Emerica Yellow (haha! fråga mig inte varför, bara är så) Yeah Right Ingen i ordning förutom nr.1 då såklart.
strength
lakais fully flared var den senaste att smälta mitt ansikte
black label-Blackout. sen allt med Richie jackson och Patrick melcher. Grymma åkare.
Shit Happens!
jag diggar verkligen alien workshop - photosynthesis grymt bra musik i den. lyckades hitta hela habitat delens musik på vinyl men nu har jag slarvat bort den =( annars så är ju fullfill the dream och menikmati tunga rullar. fan det var 6 år sen jag skata.
i'm always telling the truth even when i'm lying.
Adio - One step beyond :)
fan finns det ingen som kan rippa OneOff´s domino och lägga upp, eller om nån vill sälja den för en billig penning
Efter att ha kollat tråden kikade jag på Element - Rise up och Lakai - Fully flared. Måste säga att båda var sjukt bra. Jag är lite udda av mig och vill ha mer variation (enformigt ibland), men ändå ruskigt najs!
I tego arcana dei!
enjoi - bag of suck är sanslöst bra baker 3 var länge min favorit, mycket tack vare ellington och reynolds delar + allt kul fully flared är fruktansvärt överdrivet bra alla gamla tilt mode filmerna (finns kanske bara två iofs).
INGA TJEJER PÅ INTERNET!
G-spot forever! :) Finns så många sjukt bra rullar. Kollar ofta på skejtfilm för att det är så snyggt(oftast). Introt till Girl - Yeah right är mysigt! Globe - Opinion är tvärskön rätt igenom!
"Har du druckit bärs, din jävla bäver?"
Toy Zero - Welcome to hell är fetaste filmen.. som någon sa lite högre upp så Jamie Thomas del är överfet.
Toy Zero.. thats funny ;)
lyckades få tag på OneOff´s Domino, den var inte vad jag kom ihåg, ioförsej hade jag vldigt höga förhoppningar såg desutom element rie p och den va helt ok
fully flared är hur grym som helst.. nya habitat och nike sb är också jävligt bra
Flip sorry och really sorry eller vad dom nu heter.
Jag finner inga svar, det finns inga svar!
up norths nya är fet. typ bara svenskar och dom är grymma som fan. ganska bra musik oxå.
eeee va