nya Rambo rullen
Såg den nyss, sjukt jävla fett enligt min mening! Mycket pang pang. Hade höga förväntningar, klen story, men jäkligt feta scener.. Vad tycker ni som sett den?
work some magic
Inte den blekaste
work some magic
ska du med ut på slick da =)
?
jag hörde att det dör 10 personer på 2 min under hela filmen (om man slår ut allt som allt under hela filmen) och efter att jag sett den, så tror jag säkerligen att det stämmer.
Säger också detta: - När kommer den på bio?
Live Hard, Die Young
den är grym iaf! Måste ses!
work some magic
Det är universums bästa film in the history of movie making. Topp 4 helt klart, tillsammans med first blood I, II & III. Ge heders-oscarn till Gigantregisören Sly Stallone redan nu!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Hela filmen var en dålig ursäkt för överfeta våldseffekter. Storyn var riktigt värdelös, men jag gillade verkligen våldet!
Den är Rambo Style om man säger så.
-- Mr.L --
den var jävligt underhållande och brutal, tycker dock att den var väldigt kort? eller så kanske det bara kändes så.
För kort, men helvete i fan vad köttig den var:D 7/10 bara för det är Rambo!
You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.
Våldet var det enda som höll mig kvar. Kom igen, vet tycker inte om att se ett barn få en kula i hjärtat? <-- ingen spoiler! Kroppsdelar som flyger all världens väg, sån är fiiiint. Resten sög ju ganska pung. Mer våldsaction på duken tack!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tyckte den var över förväntning. Storyn var juh ganska risig, men det kan man förstå. Effekterna och våldet gjorde susen, Rambo still got it!
högsta dpm någonsin i en rulle, vad kan gå fel?
Producent
2008-02-29 22:09
"Hela filmen var en dålig ursäkt för överfeta våldseffekter." No shit Sherlock ;) Om det är någon film man ska se på bio är det ju den här.
riktigt fet film,tycker det var den bästa i rambo-serien :D , och idioter som frågar när den kommer på bio ,inte så svårt att använda google den har biopremiär 7 mars!"
Sövermanland
Haha, överfet rulle. Stört myckte slafsande med kroppsdelar och inävlor. Me like:)
Ruggit vädelös film! Jävla Sylvester kan ju inte ens prata längre...
Don't make me Chris Brown you, bitch!
slakt slafs yeah
Brutal film.
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
Filmen hade inte fått lika mycket uppmärksamhet om det inte var för det brutala vålder! :)
// be the change you wanna see in the world
Precis som rocky 6 kändes det här bara som en nostalgitripp, som ett slarvigt extraavsnitt för fansen. Fast jag älskar förstås båda två ändå.
http://soundcloud.com/80scrackpolo
EXTREMT DÅLIG ENLIT MIG, INTE SEVÄRD NÅGONSTANS.......SORRY
www.myspace.com/cromefingers
jag har som tidigare sagt i trådar här på whoa inte sett rambofilmer innan jag såg denna, men den var grym. har tipsat mina föräldrar om att se den osv.
Producent
2008-03-08 11:39
Med risk för att låta som en fitta tror jag att dom som inte gillar den inte "förstår" den.
huh hahahaha du känner inte mina föräldrar.
Producent
2008-03-08 12:16
ok, läste de så
Rambo var inte vad jag hade förväntat mig. Den var kort och handlingen var katastrofalt dålig. När Stallone annoserade att han skulle återuppliva Rocky och Rambo gick rullatorskämten varma och de flesta undrade hur mycket han skulle skämma ut sig. Så kom då Rocky Balboa och sopade mattan med kritikerna. Den var helt jävla fantastisk. Givetvis förväntade man sig något liknande av Rambo. Vilket besvikelse. Filmen är 90 minuter, inklusive eftertexter! Hade inte förväntat mig en pratglad Rambo hos kuratorn, men något djupare innehåll hade inte skadat. Allt man får se är ett dåligt hopkok av svartvita scener från tidigare filmer i en av Rambos drömmar. Vi vill veta mer om Rambo och vad som driver honom, vad han kämpar med och varför han inte vill hem till USA. Konflikt och motivation saknas i Rambo. Framför allt hade vi velat ha kompetenta motspelare. Samtidigt måste vi ta Rambo för vad det är. Jag tillhör de lyckliga som i 7-8-årsåldern fick växa upp framför en tv, video och en samling vhs-band inspelade från FilmNet och en pappa som sa "den här är bra" och höll fram Rambo när jag frågade efter något nytt att kolla på. Rambo är i första hand en våldskavalkad och demonstration i brutalt våld. Lemmar flyger och halsar slits ut. Skurkarna får Vietcong i Rambo II att se ut som paintballsoldater. Och allt avslutas i en hederlig gammal "mejja ner allt du ser" i äkta Rambostil. Precis som jag minns det från min uppväxt. Men allt det här händer de sista 20 minuterna. Fram tills dess händer inte så mycket. Filmen hade så mycket potential och börjar bra med riktiga bilder från konfliktens Burma. Det är ett bra sätt att uppmärksamma problemen även om man ska vara försiktig med att propagera en våldsam lösning för det kommer aldrig fungera i Burma ändå. Men varför gör då inte Rambo en större grej av dels problemen i Burma, dels Rambos egna inre stider? Även om man vill att Rambo inte ska lära kännas går filmen att göra mer intressant än så här.
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?
Producent
2008-03-09 02:31
Tycker det är roligt att Rambo försöker vara sämmhällskritist och tar upp konflikten i Burma så pass seriöst så dom visar riktiga bilder i början, och sen skjuter av huvuden och drar ur adamsäpplen med bara händerna i 90 minuter efter det.
Men sjukt fet film :) Galet när dom kastar in ungen i brinnande huset... haha jävla brutalt.
Lite statistik 236 döda :)
Producent
2008-03-09 02:34
Det kan ju fan inte stämma att det bara är en som dör i First Blood... han cuttar väl massa folk i skogen? Länge sne jag såg den kan ha fel...
Jag har för mig att det är tre personer som dör i First Blood. Med andra ord så följer den ju inte boken (som är en av mina favoritböcker) för fem jävla ören. Till och med Teasle och Rambo överlever.
Chelsea 4 - Aston Villa 4...Villains never say die!
Har längtat efter efter den här filmen i över två år. Såg den på premiären och gick ut ur biosalongen med ett leende på läpparna. Den var väldigt underhållande, riktig action så som den ska vara. Slutscenen var riktigt djup. + härlig action + stallone + flashbacks från tidigare rambo-filmer - julie benz, ej trovärdig - för kort