Tips på roliga/bra flumfilmer...
Jag vill ha tips på sköna filmer som dom flummar i även seriösa filmer... Gärna ghetto filmer och sånt också!
-Alla Mynt Har Två Sidor-
Donnie Brasco? Tyckte den var sjukt bra efter en eller ett par. Iallafall om man börjar tänka på olika maktsituationer och liknande. Jag fick iallafall många sköna tankar till den.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Oj, tror jag missförstod frågan. hehe
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
new jersey driver är en av dom bästa "ghetto"-rullarna jag har sett.
mumintrollen är jävligt flumm
njut
§1 Härmed avsäger jag mig allt ansvar för ovan skriven text. §2 Allt är skrivet i rent informativt syfte. §3 Uppmaning till brott kan därför ej styrkas.
Nalle puh! Den där jävla nassen å allt annat flumm!
No you!
Human Traffic eller Bad Taste, your choice.
I tego arcana dei!
half baked, fast den har du väl sett antar jag..
Orale!
the man from earth, the fountain
sär skrivning X0 New Jersey Drive heter den, men håller med om att den är en av dom bästa "ghetto" filmerna jag sett. Kanske den bästa tom.
Annars kan jag tipsa om Jay and Silent Bob Strikes Back.
detroit rock city , skön film att se efter man rökt en eller 2
Survival of the fitest only the strong survive.
new jersey drive har jag sett för länge sen och jag kommer ihåg att den va riktigt fet...
half baked också helt ok rulle att se har sett den några gånger....
paha the man from earth? borde vara dödsstraff på att rekommendera den rullen(?) skitfilm rakt igenom och det enda flummiga är att skådespelarna inte vet hur man agerar. en flummig film Fear and loathing in las vegas lätt men den har ju alla redan sett. men annars är ju alla kevin smith's filmer flummiga o bra
i'm always telling the truth even when i'm lying.
requieem for a dream (stavas nog inte så) är överfet =) annars how high, ghetto blaster, friday, half baked, american hustler, (inte lika tunga, men underhållande), sen fear and loathing som ovan säger är ju ett måste,
((MAAD))
Clocker och Gummo
http://www.homage.nu/
CLOCKERS
http://www.homage.nu/
Soulplane!!! kolla den mannar kommer ha så jäääävla ont i magen asså xD!
Jag gillar Elk, Elk gillar MIG!!!
Lyricist
2008-03-23 11:28
The Big Lebowski!
Jag är inte offtopic, jag tycker bara att det jag hade o säga var snäppet viktigare...
Anchorman alla gånger.
MIXTAPES: www.djcrilloh.com
walk hard, the dewey cox story såg jag igår och den var riktigt rolig =)
((MAAD))
Nazi surfers must die Redneckzombies
faty fat faty
DEWEY COX!!!!!
" Everyone interprets everything in terms of his own experience. If you say anything which does not touch a precisely similar spot in another man's brain, he either misunderstand you, or doesn't understand you at all. "
Glöm alla filmer som nämnts. Fritz The Cat från 1972 är svaret på din fråga.
Harold and Kumar goes to Whitecastl
Jävligt rolig "Rökagräskomedi" ala Half baked.
Finns i "bukten där pirater hänger"
STHLM GROOVE COLLECTIVE
Dark City!
Vad är det du vägrar att berätta / Grabben jag ska nog få dig att berätta med hjälp av en stor jävla beretta - Organism 12
Har det gjorts någon mer film om harold och kumar? har för mig att hag sett någon mera?
vet inte hur seriös film de är men dazed and confuse där ju en skön film
confused*
även KIDS funkar ju
Fooly P20 Harold and Kumar Goes To Amsterdam heter uppföljaren. men den e inte klar/släppt än.
MIXTAPES: www.djcrilloh.com
Fel av mig. Rätt ställe iaf. Och ja, den verkar riktigt bra.
Grand Ma´s boy . Skaplig stonerfilm.
Även som dusty crates sa, fritz the cat. båda två är bra men första är nog bäst.
faty fat faty
Knocked Up är faktiskt lite stonerkomedi.
Everybody's got something to hide except for me and my monkey!
om ni inte sett gummo.. se den! nog den sjukaste filmen
HOT ROD är ett måste för alla stoners, den e riktigt tung! Och om man vill se något annorlunda kan man alltid checka in den danska animation rullen Torkel i knipa! Skön, rolig och fucked up =D
Why not move to the blue/ and turn society white/ Berlusconi gives you freedom/ then he'll rob you at night
knocked up
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br> inte målaren tillståndet
saving grace är ju rätt soft..
Förut länkade en person en dokumentär om den styrande makten... kanske är jag blind för jag hittar den inte, eller har facistmakten raderat ännu ett inlägg?
Orale!
Gå en rätt skum film på Kanal 9 nu annars... Woody Allen har iaf en roll i den och då kan man väl ge sig fan på att den sjuka jävlen har skrivit och regisserat också. Sleeper hette den visst, men nu var den slut..