I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2008-03-26 18:38

Jericho Nedlagt!

KÄLLA 1

KÄLLA 2

Riktigt synd, det var en bra serie men mer än 2 säsonger kommer det inte!

RIP!

-You cant smell vodka, thats the beauty of it.
-Being a rebel aint easy, theres rules to play by.

2008-03-26 23:04
huu, kikade nyss på sista avsnittet... det skulle så lätt kunna komma en sässong till.. minst. nåväl, trevligt att den dog på topp iallafall.
Orale!

2008-03-26 23:19
Lite tråkigt, tyckte första säsongen sög stenhårt men andra säsongen blev bättre. En säsong till tycker jag dom kunde pungat ut och avslutat serien där.
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
Redaktionen

2008-03-27 11:32
jag tycker det var en grym serie rakt igenom. var väl några avsnitt i mitten på första säsongen som kändes lite sega och som inte tillförde handlingen så mkt..

såg sista avsnittet igår och jag va helt färdig efter jag sett klart det! om alla som ser serien är med på protesten som ligger uppe på nätet kanske kanske kanske vi kan få en säsong till!
niggaz want me to rhyme? $3,99!

2008-03-27 12:44
Tyckte den slutade lite väl tidigt alltså, fan dom kunde väll gjort åtminstånne en 2 avsnitt till lr nått... suck
" Everyone interprets everything in terms of his own experience. If you say anything which does not touch a precisely similar spot in another man's brain, he either misunderstand you, or doesn't understand you at all. "

2008-03-28 12:33
its the gonverment maaaaaaan.... =(
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-03-29 04:35
dom la ner jericho efter första säsongen. men arga fans klagade till cbs så dom gjorde säsong 2

2008-03-29 10:25
jävligt synd, riktigt bra serie.
Don't make me Chris Brown you, bitch!

2008-03-29 10:35
En helt ok serie faktiskt. Men långt ifrån de bästa.

R.I.P Jericho...
"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha

2008-03-29 15:08
Säsong 1 började riktigt bra, blev sen sämre o sämre sen mot slutet växte den rejält och  säsong 2 vart jäkligt bra och hade en mängd potential för fortsatta avsnitt/säsonger men som vanligt blir det för få amerikanska tittare som inte orkar engagera sig i lite långsammare serier med lite tanke bakom. Trist.

2008-03-31 09:27

hade s2 bara 7 avsnitt? jag gillade jericho även om den kändes lite b emellanåt.

2008-04-03 01:15

problemet med jericho var att sändningstiden inte var optimal, den konkurrerade med flera andra stora serier samt att tvbolagt (fox tror jag att det var) bara mätte hur många som såg serien via tv, alltså inte dom som stremade online från webben eller dom som såg serien genom sina privata kabeltv paket.

när fox beslutade att lägga ner så protesterade fansen över hela välrden och började beställa nötter från sidan nutsonline.com (skicka nötter via post) vilket fick fox att ge vika och ta tillbaka sitt beslut. någonting mer än säsong två blev däremot aldrig utlovat och redan där kunde man ju ana att vi inte skulle få någon slut på serien.

aja lite kuriosa bara... i väntan på nästa stargate sg-1 film ;)
en smäll, en duns... och en hink att blöda i<br> <br> © VARGFLÖJT 2001-2008

2008-04-09 12:33
såg s02e07 igår.. det var det sista avsnittet ever lr?

2008-04-09 22:56
läste på tv.com att det kanske blir en tredje säsong ändå. weeeeeiiii
i'm always telling the truth even when i'm lying.
Redaktionen

2008-04-09 23:35
Noice, jepp. sista för säsong 2 iaf.

AmonTobin, låter som riktigt goda nyheter. hoppas fan att det kommer en säsong till!
niggaz want me to rhyme? $3,99!

2008-04-10 02:30
hoppas somfan på en tredje säsong!