Kids har satt sina spår i mig. jag såg den inte långt efter den kom ut o var i samma ålder som de i filmen. jag var sXe då men blev ändå sååå jävla fashinerad av den filmen. har sett den massa gånger sedan dess och den o typ dazed and confused är sådana ungdomsfilmer som bidragit till hur jag ser på världen, dazed ger ju typ pos. bild av hela rökkulturen, och kids fuckar med ens hjärna vad de gäller det. kids var ju även lämpligt när jag gick på högstadiet iom att jag diggade sk8punk o hängde på sk8tävlingar, vissa ur filmen är ju sk8boardåkare "på riktigt" när jag åkte till new york för några år sedan köpte jag KIDS där, och när vi gick ett gäng med folk i ett lika svettigt NYC (var 35-40 grader de veckorna vi var där) så kände jag bara scenen när de går i väggrenen (vad de nu heter) från filmen. har även fått den känslan häre i sverige när de är varmt o man bara drar runt i malmö tex. Stor film, och jag är välan inget fan annars av Larry Clark.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.