|
|
|
|
|
Nazister på månen - Iron Sky
Skön teaser! Kul ide. Kan bli en sevärd film
jag har alltid rätt.
|
|
|
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir
medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
|
|
|
det känns som det konceptet enbart skulle funka som komdei, men vad vet jag
|
|
|
Bra att jag är så smart att jag tittar upp emot himlen när jag läste topicen >< speciellt eftersom klockan är 9 och månen inte ens är uppe ><
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
|
|
|
verkar väldigt intressant...
Ni som inte vet detta: Detta är baserat på en konspirations idèe att Nazisterna lyckades åkat ill månen 1945 o har varit där sedan dess.
Låter lite väl ootroligt med tanke på allt folk de måste ha transporterat för att kunna bygga upp en koloni där samt alla teknoligi som måste hålla upp syre, mat etc.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
btw, vägar med amerikanska dubbla gula ränder på en nazist måne som man kan köra motorcykel på? ;)
jag har alltid rätt.
|
|
|
fan va ballt.
work some magic
|
|
|
Spooky! Ser nice ut... Komedi? Om Nazi Tykland hade erövrat världen så why not?
Nazisterna hade kontakt med aliens under andra världskriget och fick tillgång till galen teknik, tefatt fanns även då. Tyskland var ju världens framgångsrikaste land på den tiden. Efter kriget bytte tyska forskarna sida och anställdes av USA. Business as usual!
Crime Pays, ask the Rothschilds!
|
|
|
Dirty-Dave:
Din uppfattning om omvärlden är en salig blandning av konspirationsteorier?
|
Redaktionen
2008-05-09 10:39
|
elektro10, är du född i farstun lr? förstår väl jag att det är på det där sättet.
niggaz want me to rhyme? $3,99!
|
|
|
all form av ockult nazism, sci-fi nazism etc teorier är coolt
|
|
|
Hahahaha. vilken jävla idé. Verkar bli en riktigt dålig film. Den ska jag lätt se.
allt för der Vaterland.
Här ska man helst skriva nått häftigt rim. Engelska ger pluspoäng.
|
|
|
skön monty python referens iaf
|
|
|
Jag älskar Dirty-Dave och hans förmåga att förvirra! Är han allvarlig? Är han sarkastisk? Är han en rymdreptilnazist?
"Nazisterna hade kontakt med aliens under andra världskriget och fick tillgång till galen teknik, tefatt fanns även då. Tyskland var ju världens framgångsrikaste land på den tiden. Efter kriget bytte tyska forskarna sida och anställdes av USA. Business as usual!" - Dirty-Dave P25
|
|
|
kul med nått nytt och orginellt. sen om det är bra är ju en annan femma. men alltid kul med nått nytt och inte samma gammla utjattade andra världskrig.
|
|
|
fatta en TV-serie i stil med V :D Och under människodräkterna är nazisterna... GRISAR =)
schysst scen om Adolf Hitler jr. kliver ner på jorden från ett tefat o bara "we come in peace"... "fool me once" :P
|
|
|
Deras förra film har skön titel: Star Wreck - In the pirkinning.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
Moderator
2008-05-19 17:35
|
Bara jag som tycker det e lustigt att de snott armstrongs tal och översatt det till tyska och bytt ut humankind mot fatherland?
Jag älskar konspirationsteorier så denna ska jag hålla koll på.
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.
|
|
|
Älskar sånna här film teman!
Love Music And Dance
|
|
|
bara jag som undrar vad låten heter? Eller det är bara jag som inte vet kanske?
"För var dag blir det bättre, men bra lär det aldrig bli."
|
|
|
musik Under the Iron Sky av Adamantium Studios
köp piller o börja knarka receptfria jättestarka
|
|
|
Wow! Verkar fan häftigt. Har aldrig haft ett ord för det men som nån skrev; ockult nazim. Det är nåt lockande med
|
|
|
här är deras motion poster. Lite coolare o bättre version av låten.
|
|
|
föresten glömde skriva, om någon ska till Cannes Filmfestival så kan ni hitta de där, de kommer att vara där o åter promota deras film!
|
|
|
Är den ute?
|
|
|
nej, de blir ett bra tag tills dess. Men som sagt de fick nyligen 700 000 euro för filmen, så nu kan de säkert jobba snabbare.
|
|
|
Ser mera ut som ett spel an en film faktiskt.
www.wallyjohnson.se
|
|
|
köp piller o börja knarka receptfria jättestarka
|
|
|
nazister har en bas på månen för att förbereda en attack mot jorden via tefat? .. epic.. svårt att bli invaderade i alla fall.
Get Random!
|
|
|
Ser fortfarande mer ut som ett spel än en film. Och det ser fortfarande fattigt ut. Vad är handlingen liksom? Vi vet att de är på månen, and then what?
www.wallyjohnson.se
|
|
|
Nice
Medlem i Mobbade Whoa Användare Crew M.W.A <br> Medlem i The Skåne Crew aka The Dirty South crew! <br> www.legalize-art.cjb.net
|
|
|
vet inte om det är för jag är bäng just nu men jag tror det kommer bli en sjukt bra film själva iden är så dålig så den blir bra
Ignorance is venomous, and it murders the soul spreading like a virus running rampant, out of control.
|
|
|
Alltså det är en sci-fi komedi, så kanske det blir bra, kanske inte? Nazister på månen i en retro-framtid, gjord av ett gäng finnar?
Let just say it will be interesting :)
www.wallyjohnson.se
|
Moderator
2010-08-21 10:17
|
fan jag som trodde att den äntligen var på gång.
Shootings will begin at October 2010 and they will take place in Germany and Australia. After the shoot we will enter a year long post production process.
"nu befinner jag mig på ett forum där många verkar skolka alt. sysslar med graffitti " - MrSandman
|
|
|
|
|
|
"get ready to shoot som nazi arse" följes av "give us your money"
okej... näe, fyfan vilken dålig film det där kommer bli..
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
|
|
|
Så jävla gött att Dirty-Dave P28 säger att "nazisterna hade kontakt med aliens under andra världskriget" precis som det var något självklart, vedertaget och allmänt känt hahaha.
Följ mig på twitter! @grizzlymusik
|
|
|
den här filmen och den här tråden är båda i snudd på¨världsklass. en given titt när den kommer!
|
|
|
Första gången jag hörde talas om "Död snö", norsk rulle om nazizombies, så bestämde jag mig för att den omöjligtvis kunde va dålig.
Jag är beredd att ta samma beslut här, filmer på temat absurd nazism är per definition bra. Dessutom, SÅG NI DERAS RYMDSTATION?????
Negative, negative. Our destination is Gaza.
|
|
|
Bara jag som är intresserad av myten och konspirationsteorin bakom detta? :) Ganska ballt att allt det här har sitt ursprung i V2 raketen som tyskarna uppfann.
Jag håller fast vid att filmen verkar vara skit.
www.wallyjohnson.se
|
|
|
Finns massa bra nazi-UFO-myter. T.ex att nazisterna härstammar ifrån en befolkning, ett överfolk, som länge levt och iutvecklats inuti jorden och som då och då tar sig ut på ytan och härjar. Detta görs med tefat med swastikor på, man har ofta misstänkt att Bermuda-triangeln är ett av de "hål" nazisterna använder för att komma ut till oss andra. Finns ju massa skrönor från ww2 om luftstrider med mystiska runda farkoster som flyger runt, med tyska märken på sidorna såklart.
Negative, negative. Our destination is Gaza.
|
|
|
Hahah!
www.wallyjohnson.se
|
|
|
Verkar va rätt ravishing men absolut inte like awesome som Surf Nazis Must Die
|
|
|
Haha väldigt roligt att dom faktiskt fått in vääääldigt mycket pengar till att göra den här filmen.. Verkar faktiskt rätt så bra 1½ år senare ;)
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
|
Battlerappare
2012-03-04 11:16
|
Ser mycket nice ut faktiskt, för att ha en "donation" budget ser de riktit bra ut ju
|
|
|
Hehe måste se den nu, bara för det :)
www.wallyjohnson.se
|
|
|
Sorry alltså, den verkar sjukt lame.
|
Moderator
2012-03-04 17:27
|
Den kommer gå upp på svenska biograder. rymdnazister och laibach räcker gott för att få mig till bion.
"nu befinner jag mig på ett forum där många verkar skolka alt. sysslar med graffitti " - MrSandman
|
|
|
Vet verkligen inte vad man ska förvänta sig av denna film. Men se den lär man ju göra ^^
|
|
|
Blir en helkväll om man ser den här också:
http://soundcloud.com/80scrackpolo
|
|
|
Haha måste se Nazis at the center of the earth.
Iron Sky verkar också rätt skön. Visar de ens filmen i tyskland?
|
|
|
Iron sky var.... mysig.
Den uppfyllde inte riktigt mina förväntningar vad gällde humorn, men den är ändå väl värd att kolla på om inte bara för att supporta dom galna finnarna.
Rap is like star wars, only the stars die it's no sequels<br><br>
|