I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

S.P.U.N.G. - Namninsamling

Hobby & Fritid - Kultur & Media

2008-06-19 14:06

S.P.U.N.G. - Namninsamling

tjo..

Vem saknar inte spung med de sköna o galna gänget..

sidan har funnits länge nu.. men de behövs alltid mera namn.. kör på o hjälp till :)

Länk till http://www.spung.nu/

Visst, 2a säsongen finns på nätet i god kvalitet.. men hålla den galna första då?

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-06-19 15:11
första säsongen finns oxå!

2008-06-20 02:24
Så jävla synd det där med musikrättigheterna, bästa dramaproduktionen sverige skapat.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-06-20 15:11
yupp yupp gryyyym serie. varför visas den inte om? typ nu i sommar på lagom sena tider vore supernice.
de versioner jag hittat på nätet har varit urusla.

2008-06-20 23:06
Fylli era namn bara så dom vet att vi vill ha tillbaka SPUNG i rutan!!

alla behövs.. men men.. synd att SVT SUGER K*K!.. värdelösa på att svara o göra som folk vill.. istället visar dem någon Skit (enligt mig) som heter anda avenyn.. tss SKIT o Bortkastade cash!!

Kunde lika gärna gjort en 3e säsong på SPUNG =)

2008-06-21 00:16
Men det verkar ju finnas riktigt bra rips ute och ingen behöver väl ha dåligt samvete för att ladda ner dem :P
Tankar faktiskt första säsongen för att se vad all the fuzz is about, har aldrig sett det kanske är för ung

2008-06-22 03:48
Ja fan de va TOPPEN kvalitet JU!!

LÄTT VÄRT DE!!

Man har ju inget annat val.. har väntat på den jävla serien i hmm va blir de.. 2002 2003 2004 2005 2006 2007 OCH 2008!!

GÖTT E DE =)

2008-06-22 08:06
vart fan hittade ni bra torrents för detta?
jag har iofs int ekollat på ngt år
men då kunde man knappt se bilden.

2008-06-22 08:07
nu när jag kollad ehittade jag en torrent från 2006 på 1a säsongen, men de tror jag är den jag tog hem förra gången jag gav mig ut på jakt. dvs shitkvalitet

2008-06-22 13:16
Jag har inte laddat ner det än men på kommentarerna så verkar det vara toppenkvalla. Jag hittade det på en mycket välkänd och omdebatterad tracker *wink wink*. Där man söker efter svenska torrents i första hand
Tror det var ganska ny rip

2008-06-22 13:25
THEPIRATEBAY.com så klart!

2008-06-24 14:11
fick nyss hem hela säsong 1.perfect quality! har laddat för något år sen då det var shitkvalite,men nu...halleluja!

2008-06-25 15:58
Fan va schysst...såg enstaka avsnitt när Spung gick på teven, tyckte den var bland det bästa jag sett utav svensk tv-produktion, men hade sen ingen aning om vad den hetat och har flera gånger försökt söka efter den...hade för mig att den utspelades i Göteborg men nu var det Stockholm när jag började kolla igen...så det finns två fulla säsonger? Fixade den första i bra kvalité...får försöka hitta den andra när jag är klar med denna...

Haha Kim är så skööön!
REHAB IS FOR QUITTERS!!!

2008-06-25 16:25
kim. rules.
fast han är jävligt ledsam också.

2008-06-27 00:42
Jag blev Pelle på ett spung-test, måste hitta länken igen!

2008-06-29 22:44
ja blev kim på testet, fan ja kan inte hitta den sidan igen.. där fanns ju alla låttitlar som är med i serien oxå, skulle gärna vilja hitta den igen!

2008-06-30 01:22
tror den sidan är nedlaggd tyvärr.. spung.nu var ju helt annorlundaförr då serien fanns o ett tag efter att serien slutat..