Weeds S04 (Spoilers!)
Jo de första avsnittet har ju varit ute sen i tisdags tror jag. Vad tyckte ni då?
Puzzle Productions / puzzleprod.com soundcloud.com/iloice
Jaf gillade det, trodde nästan att serien skulle dö efter förra säsonegn men det ser ljust ut nu. Gillade när dom skyllde allt på Cilia.
the T A P dance to it 1017475779
Haha är det ingen som kollar på weeds eller?
har det börjat sändas eller har bara ett avsnitt läckt ut? har det börjat sändas är det ju helt klart dags att börja kolla.. annars väntar jag nog..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Toastare
2008-06-27 21:00
jag har sett två avsnitt och det har börjat sändas. Måndagar klockan 22 amerikansk tid, sen kan vi svenskar avnjuta det på tisdagar.
Jag skyller allt på Emma!
Toastare
2008-06-27 21:02
det roliga är ju att Siloh har blivit mycket biffigare än säsong 3.. plus att han klipper sig "plötsligt"
jasså.. fan vad goda nyheter.. har fan inga serier att följa sen jag såg klart det som finns av battlestar gallactica..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Toastare
2008-06-27 23:03
Jo, du måste ju se The flight of the conchords också. Riktigt roligt.. om du nu inte sett det!
har sett säsong 1-3 tycker det blivit sämre och sämre men får väl fixa säsong 4 avsnitten och kolla in det iaaaaf!!!
helt klart tappat rejält i kvalité nu, men fortfarande små underhållande.. BountyBoo: bästa tipset ever.. sett 6 savsnitt idag, hehe! fan vad bra det är..
Toastare
2008-06-29 23:36
Joel413, ja det är grymt! :) Har två avsnitt kvar som jag sparat tills ikväll!
Visst har serien tappat men jag tycker att dagens avsnitt var ett bevis på att serien fortfarande har mycket kvar att ge. Efter varje avsnitt så tycker jag mer och mer synd om stackars Shane, en grymt underhållande traumatisk uppväxt.
"Nancy: Shane, get mommy a pillow!"
Jag vet inte riktigt vart den ska leda. Jag tycker att det känns lite som det här kommer vara den sista säsongen, för hur mkt tur kan man ha. Och ja jag tycker också synd om Shane.
har tyckt att alla avsnitt i ses4 vart sjukt bra, em visst har dte tappat nån nivå
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br> inte målaren tillståndet
Toastare
2008-07-11 19:07
Alltså, det börjar kännas lite mindre trovärdigt. Men det är ju fortfarande bra. Fast det var ruskigt mycket roligare innan. Mer sex och mer Doug Wilson!
Jag såg 4 5 6 igår, jag ångrar att jag att jag sa att serien var död, nu jäklar va det händer grejer ser fram emot kvällens avsnitt. Gilllar iof inte att man får en preview av avsnitten men men man kan stänga av....
Toastare
2008-07-28 14:18
precis, man kan stänga av. Men det kan inte jag! Väntar också med spänning på kvällens avsnitt. Kommer bli bra... Nancy behöver få sig ett skott i äggalådan som vi säger i skåne.
när börjar det på tv igen då?
Nominee best rolled L`s
Toastare
2008-07-28 14:26
quter, det går på amerikansk tv. Vet inte om svensk tv köpt in det.
knas..
Nominee best rolled L`s
BountyBoo: Det lär hon få i dagens avsnitt, var lite väl uppenbart när hon var nere och snokade
Toastare
2008-07-28 15:03
zacman, jag vet jag vet.. därför jag är så exalterad. Och av en man med mycket makt, och som är farlig, och som bär kostym! Åh jag är så singel!
Bounty Boo; haha..klassiskt
Fan va fräs det blev i sjunde avsnittet. Jag vill också ha en bra ostaffär som granne :) Doug är så vidrig och skön.
Toastare
2008-07-30 02:28
och jag ska öppna ostaffär. Jag får nog hjärtstillestånd. Tur att han iaf är 21 på riktigt den lilla läckerbiten.
Haha, ha i minne att det är samma snubbe som preparerade en kondom för att befrukta sin flickvän. Fyfan, jag ska se om avsnittet nu. Tända lite ljus. Kanske ett doftljus tom. Och låtsas att jag är silas.
shit asså slutet på sista avsnittet när han runkar till sin mammas bilder feeeettt skarrig unge
Levande Kungar
Toastare
2008-07-31 09:18
LodVitton, nej han är gullig.. du får läsa på din Freud också. Ptolemajo, haha shhhh... jag såg om avsnittet. Både lammkötts sex och spanking av en maktman.. herreguuuuud!
MILF!
så jävla skönt sug i lilltjejens blick när hon tittade på nancy efter att ha sett bilderna
BountyBoo F28 : hahahah va blir det nån djup analys om hur han känner sig bortglömd av sin mamma och det är därför han gör de :P ?
Levande Kungar
Toastare
2008-08-03 23:16
LodVitton, nej jag tror bara att småpojkar är pervon..speciellt när de upptäckt högerhanden ;)
Toastare
2008-08-06 23:52
nya avsnittet... ojojojojojojojojojojojojoj. jag måste skaffa mig en karl..
Tycker att den senaste säsongen började jävligt dåligt men nu börjar den verkligen ta fart.
http://www.twitter.com/michaelcrackson
BountyBoo F28 Karl eller boytoy?
Toastare
2008-08-07 21:57
Empire, båda?
Ja, jävlar vad dom sexade. Jag vet vad dom kan ha ostrummet till, istället för weed. Ett kärleksnäste för mig och ostmamman!
..eller fan, hon är inte lika het längre.
den senaste avsnittet va det sämsta hittils men serien håller fortfarande "hög"klass
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br> inte målaren tillståndet
tråkig mamma silas sätter på, fan va serien är bra! Undrar vart señor estaban och nancys förhållande kommer ta vägen.
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
Spanking
Celia e fan största hopplösa fallet i hela serien, sjukt hur hon blivit sån riktig junkie asså haha. Fan va jag garva när Doug säger: But how can I remember you? Hahah så tar han fram mobilkameran, den va så jävla klockren. El Andy också damn vilka grejer dem kommer på, kan fan inte sluta kolla på detta haha.
hur många avsnitt har kommit ut?
9 avsnitt har kommit ut nu
okey hur många avsnitt komemr säsongen bli?
Enligt epguides så var det bara 9 avsnitt denna säsongen. Känns som att den kunde varit längre än så.
13 ska de vara enligt imdb
Toastare
2008-08-15 17:13
Tror också det är 13 som vanligt...och de säger ju "on the season finale of weeds" när det är nästsista avsnittet i slutet..
hahaha cilia är sjukt rolig ju.
denna säsongen började lite segt men tog fart ordentligt senaste 4-5 avsnitten... och man måste ju älska hur slampig hon e milfen... :O
Nån mer än jag som tycker Nancy e riktigt smutsig, riktig white trash asså.