filmer med ren & skär ondska (helst verklighetsbaserade)
Såg nyss "The girl next door", sjuk film som satte sina spår. Vill ha tips på liknande filmer,eller filmer där folk är otroligt onda... får gärna vara filmer om seriemördare tex Jeffrey Dahmer och liknande...alla tips uppskattas,puss
ny text i lyricism - Tjalle - En alkoholist's bekännelser (del 1 av 3) /Tjalle -08
american psycho tycker jag går in där. mest för att bale är läskig hehe.. annars se min tråd om rob zombie- fast de är ju sköna mer än ren ondska.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ondskan Blao!
Everybody's got something to hide except for me and my monkey!
Natural Born Killers
No cake for the impurity!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
din flickvän är trogen? ja, hon långtradare!
Hangaround
2008-07-01 20:17
Word på Tech , Wolf creek riktigt bra
Tråd dödadar!
Salo är inte ren ondska, det är filosofiskt underbyggd ondska...
Negative, negative. Our destination is Gaza.
Vem bryr sig, den suger fortfarande lika mycket.
Wordlife no doubt baby
manson family kanske kan va nått.
Stop! Tell me about the fucking golfshoes.
Då lär du garanterat gilla Funny Games. mycket ond film. Finns både i en ny ameriansk remake och en österrikisk orginalfilm. Har själv bara sett orginalet men dom ska vara väldikt lika och har samma regissör så det spelar nog mindre roll vilken du ser.
Här ska man helst skriva nått häftigt rim. Engelska ger pluspoäng.
tack för alla tips, ska se den där Henry filmen ikväll...ska kolla in dom andra tipsen sen oxå..fler tips????????
ny text i lyricism - Tjalle - En alkoholist's bekännelser (del 1 av 3) /Tjalle -08
Bully är rätt vidrig, baserad på en verklig händelse
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
funny games är twisted på ett realistiskt sätt
chase the clouds away
schilndler's list kanske inte endast ren oh skär ondska men den har sina stunder!
"life's a garden, dig it."
haha skaru hyra på Aros video på Skallis?
kraid , aa det vet du ;)
Doggson Visst, bully är otäck men ren ondska skulle jag inte kalla det. Vilsna ungdomar och oförstånd.
freddez funny games u.s? haha den är sjuk.
Mike, Mike, where's your head? Even without it, you're not dead!
the mist suger skit, men en kärring med i den.. henne skulle jag vilja skjuta, hon är ond. Och människorna i den är onda. Men den suger :p
Dissa Wolf Creek. Skitfilm. Har inga bra exempel själv förutom The Shining. Och vem har inte sett den ?
Frontier(s) !
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
Natural born killers tycker jag inte känns som ondska ändå, man gillar det dom gör liksom, förutom indianen, han var nice..
fullfjädrad när jag kickat en gås..
Hur definierar du ondska då? Dom går fan runt och dödar oskyldiga människor för att det är kul liksom :)
No cake for the impurity!
Amen man är ju liksom på deras sida i filmen, man ser det inte som hemskt utan mer ur deras ögon, tycker jag..
fullfjädrad när jag kickat en gås..
som paandy sa: The mist, filmen sög ju i mångt och mycket men just den religiösa kvinnan och hennes sektverksamhet. Riktigt obehagligt.
straightheads där har du ren ondska
Bennys video av Haneke, enda du behöver se. (Och kanske funny games också)
We don't really dance, We just rub the dick on the ass.
To catch a killer. det är en sann berättelse om en av tidernas värsta serimördare, en riktigt bra film!
den värsta filmen måste ju vara men behind the sun, enbart för att den är sann. japanernas övergrepp på kineserna måste vara ett av de absolut största brott mot mänskligheten som någonsin genomförts. en anna sjuk grej är att de inte kan ställas till svars för det eftersom usa köpte deras "forskningsrapporter" och på så sätt legaliserade hela skiten. usch. vill man bara ha gore så är ju august underground värst
http://www.kommandot.se/wp/
bperb P26 vadå inte ställts till svars? japsarna har betalat hur mycket stålar som helst till kina pga av dessa händelser fast kina är aldrig nöjda och vill hela tiden ha mer. dom är lite arga på varandra nu.
de kan alltså inte ställas inför krigsrätt eller vafan nu ett land ställs inför
bperb P26 tack för film tips och Wikipedia läsning! hade ingen aning om Unit 731!
There's nothing more powerful than to arrive at your womens house all ready on nut #2! you wont be bullshittin on nut #2! -Katt Williams
det är egentligen fruktansvärt att japanerna har bedrivit massmord på kineser i samma skala som nazisterna utrotade judar utan att detta uppmärksammas något särskillt i historieböckerna!
chase the clouds away
an american crime var riktigt rå
bperb P26 jo, japan ställdes inför krigsrätt men dom högsta hönsen i unit 731 fick immunitet av staterna i utbyte mot forskarrapporterna. läste också idag i DN att usa använder samma "förhörsmetoder" som japanerna fick så mycket skit för under andra världskrigen av just usa. kul grej!
ajt, då kommer jag ihåg fel. men stört som fan är det att "ge immunitet" för såna grejer