Film: You Don't Mess with the Zohan (2008)
Länk till http://www.imdb.com/title/tt0960144/
An Israeli Special Forces Soldier fakes his death so he can re-emerge in New York City as a hair stylist.Trailern såg lagom galen ut i alla fall i bästa Adam Sandler anda, fast denna verkar ändå sticka ut lite extra från Sandlers dumsöta filmer då karaktären Sandler spelar är så pass överdriven.
Såg ingen tråd om filmen och sökte även men fick ingen träff så tänkte ge heads upp till de som missat.
Lyricist
2008-07-22 19:23
sett reklam på tv o så haha den verkar vara riktgit skön (om man gillar sandler)
Jag är inte offtopic, jag tycker bara att det jag hade o säga var snäppet viktigare...
Tyckte tyvärr inte om den alls. Knappt rolig.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Trodde Judd Apatow hade mer klass än så. Tycker den ser riktigt dålig ut.
Jag gillar den :D
I'm a relatively respectable citizen. Mutiple felon perhaps, but certainly not dangerous.
till och med nick Swardson var medioker.
Haha, fyfan vilken bra film. Sandler är så äckligt skön. Älskar hur den börjar :D
We all walk in a path chosen, from the cradle till the caskets lowered
Lättsedd okomplicerad komedi som man kunde skratta åt ibland. Har man inte högre förväntningar än så så är den helt ok. Sen är ju Emmanuelle Chriqui äckligt snygg oxå.
this is for my niggas and my nymphos, non stop bangin like a dilla instrumental
Skitrolig film vafan..
I stick my dick in your ear - and fuck what you heard
"cshhh cshhh cshhh" (sågljud) .vilken jävla skitfilm, torftigare humor får man fan leta efter.
Orale!
theres the foot. smell it smell it. now take it.
RATED R!
Sämsta Sandler filmen. En fet besvikelse.
"Today is the tomorrow that you should have feared yesterday." - Pitch Black
riktigt jävla kass var den..helt jävla usel. var fan förbannad när jag hade sett klart den!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hahahah den är ju råskön. whats the matter with you guys :D
RATED R!
disco disco!
Tråd dödadar!
Lyricist
2008-07-26 18:30
om man blir förbannad efter att ha sett en film så är det ju något som itne stämmer, ingen tvinga dig att se den, så sök hjälp förfan.... kan förstå om du tyckte den sög men vafan, att bli förbannad på grund av det?
Jag är inte offtopic, jag tycker bara att det jag hade o säga var snäppet viktigare...
var den sämre eller bättre än click? The dictionary vadå? om du går på bio eller hyr filmen kostar det ju pengar,då blir man väl sur för att man slösat pengar på en skitfilm eller? Sandler har gjort en del riktigt risiga filmer men Happy gillmore var nice iallafall
Lyricist
2008-07-27 19:05
Exe-Poused P0 hehe jo det ligger väl ngt i det :P såg filmen idga, den va väl inte direkt bra, men den hade ngt som gjord etat det va lite småkul att kolla på...
Bland de bästa filmerna från Sandler lätt. Grymt rolig. Sett den 2 ggr nu och överväger en tredje.
STHLM GROOVE COLLECTIVE
Jag tycker den var skitskön. Och då är jag en sån som oftast tröttnar på humorn i liknande filmer men fan ja kunde inte sluta garva, zohan är så jävla galen:D
Måttligt sämst
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
om man gillar sandlers andra skitfilmer så kommer man nog inte gilla denna eftersom den faktiskt är helt ok. blev lite förvånad att den inte var totalt värdelös. men men, många människor gillar skräp och när det kommer nånting vettigt blir dom förvirrade.
skvätt skvätt
ni verkar ha tråkigt och meningslöst liv ni som tycker denna filmen var kass. Starkt budskap och överskön humor. 4/5
WORD på herren över med märkligt nick.
RATED R!
Jävligt rolig film asså =D fyfan ska nog se den igen snart haha.
Puzzle Productions / puzzleprod.com soundcloud.com/iloice
Typisk Sandler film. Inget man sätter på sin Top 10 lista av bästa filmer, men funkar som underhållning :)
At the gates of Eternity...
hmm är lite intresserad av att se denna eftersom appatow varit med och skrivit. men tråkigt om den är som alla säger, en typisk sandler komedi :(
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
långtråkig film utan större humorinslag ett litet garv här å där i början men sen gick den utför och detta har jag alltså rätt att tycka
Jag stängde av. Antagligen pga att jag har ett "tråkigt och meningslöst liv" eftersom jag tycker den sög. Finner man mening i den här så ojojojoj..
ni verkar ha tråkigt och meningslöst liv ni som tycker denna filmen var kass. Starkt budskap och överskön humor. 4/5 Ööööh, sjukt krystat budskap och enerverande jävla spexhumor. Gå och se en Stefan och Krister sketch då. Dock tyckte jag hans outfits var helt klock ibland... finns massa idioter som kör den där stilen med fula jeans med typ tryckta vingar på röven och nån uppknäppt sliskig skjorta.
Better active today than radioactive tomorrow