I Am Legend 2 Varför??
Varför ska det komma en till sån här film, VARFÖR??.. Tack vare denna film blev nog will smith en av dom "kändaste" skådespelarna i världen även om han gjort många andra så e nog denna störst i hans karriär.. Men varför en 2a? , Är det ens will smith som gör 2an? någon som vet mer?Länk till http://www.imdb.com/title/tt1167498/ Har både hört på tv och läst om att de ska komma en 2a. (men ej om det är med will hmm)
We don't really dance, We just rub the dick on the ass.
Hm låter lite knepigt med tanke på att Will Smiths karaktär i filmen dog ju på slutet?
Live Hard, Die Young
finns 2 slut.
Tack vare denna film blev nog will smith en av dom "kändaste" skådespelarna i världen även om han gjort många andra så e nog denna störst i hans karriär.. Men in Black och Independence day är större filmer än I am Legend om man ser på intjänade pengar. Även Hancock är på väg att slå den. I am Legend gjorde inte mycket för Will Smith mer än en rejäl check i plånboken och en bekräftelse av att hans filmer alltid ger cash tillbaka.
Fonh, finns alternativa slut
Spoiler I Am Legend
Spoiler Däribland att Will Smith överlever och flyr med kvinnan och sonen
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Va 2 slut? Har jag missat nåt?
Live Hard, Die Young
även om man er till det alternativa slutet så tycker jag det känns totalt ointressant med ännu en film. nä låt legenden dö!
En kvinna är aldrig mer allvarlig än när hon talar om för en miljonär att hon älskar honom.
Will Smith kommer spela i tvåan också. Den kommer handla om hur det såg ut INNAN ettan.
..ima shoot down the propaganda stuck in yo brain like the military did to the fourth terrorist plane!
usch den första var kass nog
Producent
2008-08-03 22:57
Första halvan på första var grym. Andra grymt löjlig. Klarar mig utan en två, helt klart.
erligt talat, holler med, whyyyy? och hur jekla spennande blir de o gora en tvoa????
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ska bli spännande att se tvåan. Jag och brorsan satt och pratade om att det kanske kunde komma en tvåa när vi precis sett klart filmen. Har inga förväntningar men jag lär se den!
Tycker samma sak. Första halvan var jävligt bra. Fram till att tjejen kom in i hans liv så började filmen bli dålig..
Jag tycker slutet ser sjukt intressant ut, när dem kommer till den "sista staden". Det kan man nog göra mycket på men om filmen ska handla om hur det såg ut innan så vet jag inte riktigt...
Medlem i Mobbade Whoa Användare Crew M.W.A <br> Medlem i The Skåne Crew aka The Dirty South crew! <br> www.legalize-art.cjb.net
ettan hade ju potential innan de där "resident evil wannabe" monstren kom in i bilden.. sen sjönk filmen snabbare än titanic
schh..
Tack vare denna film blev nog will smith en av dom "kändaste" skådespelarna i världen även om han gjort många andra så e nog denna störst i hans karriär.. källa tack
Mike, Mike, where's your head? Even without it, you're not dead!
Han har ingen källa. Han påstod en felaktighet och jag rättade honom.
Läste någonstans att 2an blir en prequel, så de inte behöver stänga av delar av manhattan igen. Men vem bryr sig egentligen, ettan var ju värdelös.. sen att säga att det e will smiths mest betydande film visar bara att man inte har pejl på en fläck
mama said knock you out
The rumors we reported back in August regarding a sequel to I Am Legend have apparently moved one step closer to the big screen. According to ShockTillYouDrop, author Richard Matheson just signed off sequel rights to his 1957 novel to Warner Bros. Meanwhile, the film’s screenwriter, Mark Protosevich, continues to express his involvement with a follow-up set a decade in the future. Whether Will Smith will return is still under wraps, though the actor has expressed strong reluctance to star in sequels in recent interviews. If you’ve seen the somber smash hit, wouldn’t a sequel undermine the movie’s entire message and title, sort of like how the film version undermined the book’s big reveal? Um, I think so.
..ima shoot down the propaganda stuck in yo brain like the military did to the fourth terrorist plane!
I Am Legends fall ligger i de sista 20 minuterna. Hon Anna och pojken var så överflödiga att det knappt var sant. Kristen högerpropagande med massa snack om att Gud finns bla bla bla! Jag har aldrig hypat upp en film så mycket... och aldrig blivit så besviken heller för den delen.
At the gates of Eternity...
bästa filmen från Will sen Independes day. så övertung den va även om det blev smått löjligt ibland. å slutet på "orginalet" så sprängs han ju bort av en granat han har i handen så att han ska va me tvåan så måste de ju va historien innan ettan... men det finns väl en efterföljare i bokform om jag tolkat Lumil.... inlägg rätt så då lär ju den oxå bli film
S-O-L-I-D(Situationer-och-livet-i-dag) WWW.SOUNDCLICK.COM/SOLIDP
I am legend 2 kommer att handla om allt som hände för i am legend. Alltså hur viruset uppkom och när det spreds osv.
Essen sie mein scheisse!?
Ni vet att bara för att något står på imdb, så behöver det inte vara sant va?
att göra en 2a på hur det var före är ju bara korkat.. men det är ändå ännu jävla mer korkat att göra en 2a som fortsätter.. lixom vem fan vill se filmen med henne o ungen som huvudperson? nej nej.. borde stannat efter ettan. men kommer det en 2a kommer jag garanterat att se den
- http://www.facebook.com/DaavdOfficial -
Ni vet att bara för att något står på imdb, så behöver det inte vara sant va? Du har inte läst föregående inlägg i denna tråd va?
Jag har fortfarande inte begripit varför de gjorde den första filmen, uppföljaren kommer lyckligtvis att hamna bland de andra filmerna som man helt enkelt väljer att inte slösa sin tid på.
http://www.myspace.com/dirtydonline
så bra var den inte.. förstår inte hypen.. sen e storyn nästan identisk med filmen 28 veckor senare som kom bara några månader innan på bio... larv.
Hollywood kan göra en uppföljare på "the darkness" om det skulle ge "cashback" så..
Your "best"!? Losers always whine about their best. Winners go home and fuck the prom queen.