Prison Break Säsong 4 [Officiell tråd] (Spoilers)

Hobby & Fritid - Kultur & Media

Prison Break Säsong 4 [Officiell tråd] (Spoilers)

Länk till http://youtube.com/v/4iEGHrsdJxc

Ja, eftersom att det nu inte är SÅ långt kvar tills det börjar sändas, så måste vi ju självklart ha en tråd här på Whoa. Någongång i September skulle det börja sändas i USA, fett värt!

Jag ser fram emot det som fan, då jag är ganska så jätte insyltad i Prison Break. Hoppas Säsong 4 blir lång, händelserik, och fet! .. Yeah.. Längtar så jävla mycket..

En fet spoiler här, akta er!

SpoilerSarah lever! ;)

(Inlägget ändrat av Caliber 2008-09-01 21:36:43)
Hälften av inläggen innehåller spoilers så jag lägger in det i rubriken

be the change
Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
Har dem limmat fast Sarah's huvud med Superlim ? o.O
"One good think about music, when it hits you.. You feel no pain..So hit me with music... Hit me with music now!"
Moderator

2008-08-06 01:22
Jag hoppas att dom tar sitt förnuft till fånga och kallar tillbaka både säsong två och tre, och sen raderar ut dom ur mitt minne med en Man In Black-manick :/

Första säsongen var galet bra, andra säsongen funkade medans trean bara var ett jävla skämt. Fjärde säsongen kan väl bara gå åt helvete? Men samtidigt vill jag veta hur det går för våran favorit-fånge, så det blir väl till att bänka sig endå.

SpoilerVad händer nu då? Ska T-Bag och Sucre gräva sig ut med den där fågelboken? Kommer Sarah återuppstå? Kommer Michael viga sitt liv åt att blåsa skallen av Gretchen? Pundar Mahone ihjäl sig? Kommer Linc och grabben leva lyckliga i alla sina dagar?
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
Squirtle F60

Well see, well see! Prison break är still det bästa som nånsin gjorts!
be the change
Moderator

2008-08-06 01:29
JackVegas-

Nja, bästa som har gjorts vet jag inte, men som sagt, säsong 1 håller riktigt hög klass!

Det bästa skulle vara om Haywire återupplivades av "The Company" och cyklade ner till Panama, iförd football-hjälm, för att hjälpa dom i jakten på dom ökända bröderna. DET skulle vara oväntat ;)
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
Haywire, Andreas Isaksson menar du, jävla lookalikes... hahah
be the change
måste bara säga att prison break måste vara något av det sämsta jag sett, helt seriöst.
lifeforms > Polisens uppgift är att försvara den privata äganderätten och hindra arbetskraften från att slå ihjäl varandra på fyllan.
Spoilerhihi jag visst det.. i love you, sarah!
Säsong 1 är oslagbar! 2 & 3 är okej. 4an känns som något helt annat än Prison break på något sätt. Men kommer lätt följa det, onekligen intressant.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag tröttnade ärligt talat i slutet på 3an.. men kommer följa 4an också. Hoppas denna blir bättre och framför allt att det blir den sista!

ja vill inte läsa era jävla spoilers, och undra hur ni vet detta?? hmm..

Men om sarah lever är det patetiskt, då som sagt hennes huvud var i en liten box......
We don't really dance, We just rub the dick on the ass.
Hangaround

2008-08-07 18:12
Men det är ju The Company, de kanske skapade en brud som såg exakt likadan ut som henne och cuttade det huvudet, medans orginalet satt och spelade 'finns i sjön' med den heta svarthåriga bitchen.

Lär väl glo på det, dock bryr jag mig inte så mycket, jag följer det sålänge T-bag lever.
För den ÄR krystad som fan.
/r/whoapunktnu
Tänk på att det är spoilers.. Använd "spoiler" eller så får admin ändra rubrik.. :P
be the change
Hangaround

2008-08-07 18:44
Jag spoilade ingenting, för jag nämnde nada namn :)
/r/whoapunktnu
säsong ett va nice, sen blev de ju bara fucking prison run around. 3e säsongen var ju helt jävla överlöjlig. hoppas dom gör nått vettigt av 4e säsongen.. fast de lär ju inte hända, fucking sellout serie de blev av alltihop
" Everyone interprets everything in terms of his own experience. If you say anything which does not touch a precisely similar spot in another man's brain, he either misunderstand you, or doesn't understand you at all. "
snart så :D

kommer bli feeedt.
 www.RekFoto.se

säsong 1 & 3 är självklart bäst..

Hoppas 4an blir bra, vi får se..
Nu har allt börjat, gr8!
be the change
har säsong 4 börjat?
www.myspace.com/dressyourself
www.myspace.com/chessurect
nej, det släpps väl vid 3-4 i natt svensktid
 www.RekFoto.se

Vettefan om jag orkar följa det igen, det har blivit hur jävla utdraget som helst. Troligen blir det som inför förra säsongen, började kolla och sen gnällde jag mig igenom hela säsongen..

Och om JackVegas- spoiler stämmer är det bara löjligt.
Hitta Svenska HipHopTexter på: http://www.hiphoptexter.com
Haha, lite löjligt kanske, men fortfarande Prison Break, älskart!
be the change
snart så :)
www.myspace.com/LegendBeats
Nån mer än jag som ska sitta uppe & vänta? :-)
be the change
nej, man måste ju upp och jobba imorgon tyvärr.
 www.RekFoto.se

TAGGAD!

Fyfan nu blire inge sömn..nån som vet när de släpps inatt?

Helvete vad nice... Släpps dubbelavsnitt i natt.. så Ca: 2timmar prison break:D
Helvete vad fort allting kommer:S
be the change
är inte speciellt imponerad av de 2 avsnitten..

SpoilerVem va det man fick se i slutet? har en väldigt mörk skärm men det såg ut som tweener?
Med långt hår? det var Gretchen :P
be the change
haha tänkte väl.. måste införskaffa ny skärm märker jag
Eftersom det står Spoil på denna topic så anser ja inte att man behöver använda spoiler grejen.

Helvete vad grymma avsnitt kan inte vänta tills nästa kommer..

Tråkigt.
Sarah har blivit ett psyk
Han tog bort sina tatueringar?

Bra.
T-bag
Alla jobbar ihop igen (några)

Riktigt grymma avsnitt MER MER MER MER...
Någon som fattade varför scofield började blöda näsblod plötsligt? Självklart är det inte meningen att man ska förstå (antar jag) men någon som har en gissning åtminstone? ;O
sjukdom? fast i den här serien skulle de ju kunna vara vad som helst
Alltså har han inte någon slags sjukdom som gör honom smartare än dom flesta? och med ett högt IQ , det kanske är de som börjar utvecklas inom honom och bli som en tumör eller liknande..
Säsong 4 kommer bli riktigt grym, och det är väl sista säsongen right?

Sjukt händelserika avsnitt, hoppas det fortsätter så
Two negative signs is an equal sign = Multiply double negative you get a positive all the time.
ganska tråkiga första avsnitt, ungefär så dåligt som jag hade förväntat mig.
jävla påbyggnads-historie-serie som bara fortsätter för att den blev så populär, nu är det skit av alltihopa och enda anledningen till att den öht sänds på tv är pga giriga tv bolags executives :/
" Everyone interprets everything in terms of his own experience. If you say anything which does not touch a precisely similar spot in another man's brain, he either misunderstand you, or doesn't understand you at all. "
Äh, skitsnack. Avsnitt 2 var hur grymt som helst!

Alltså har han inte någon slags sjukdom som gör honom smartare än dom flesta? och med ett högt IQ , det kanske är de som börjar utvecklas inom honom och bli som en tumör eller liknande..

Han har en psykisk sjukdom som gör att han är mer... hur ska man säga.. uppmärksam(?)

Aja, det funkar helt enkelt som så att när han ser på ett objekt, t.ex. en dator, så ser han det på ett helt annat sätt än du och jag. Det vi ser är bara en dator ståendes, det är vad som skickas till vår hjärna och vi tänker inte längre än så. Det Michael ser är allt, verkligen allt - moderkort, grafikkort, kretsar, kablar, ja you name it. Han har inte röntgensyn men han tänker på allt sånt.

Sen har han även högt IQ och därför blir han det geni han är. Om man har lågt IQ med samma sjukdom så skulle det förmodligen göra han sinnessjuk dock är ju så inte fallet.

Men min poäng är dock att detta inte kan skapa en tumör eller liknande ^^

Fan va nyfiken jag är på det där jävla näsblodet och hans jävla blick!
Pigeon

Ellerhur, det var skitskumt faktiskt..
be the change
Hur fan kan man inte tycka om gårdagens två avsnitt. Jag blev skittaggad på nästa veckas avsnitt direkt! (:

Damn den där nya company snubben är ju hur jävla evil som helst
Cent’anni di storia …… di serie B non ho memoria!
Västerort..
12 juni, dagen legenderna föddes. Sia The Man, Philipe Coutinho, Diego Alberto Milito.. O Interistan Adriana Lima.. Ödet?
fan nya avsnitten var ju över förväntan, trodde jag aldrig
SKU - SKU - SKULASON!
kommer definitivt att följa denna säsongen verkar hur bra som helst :)

Jag är dock jävligt sur på att folk inte DÖR.....

Varför försöker dom göra de som att dom dör, men sen dyker dom upp överallt ialla fall.

Trött på skiten . Skjut alla jävlar som dom gjorde med vissler där fick vi se en kula i huvudet.

Jag kan garantera att mahones barn och fru lever fortfarande.
Ingen höjdare, va? Dock bättre än säsong 3 fast det säger väl ungefär lika mycket som Lennart Svahn.
har inte sett s4 än,. ska se dom snart. men det ja skulle vilja se mest av alllllllt är att agenten kellerman ( stavningen??? ) kommer tillbaka, han var riktigt kul o följa! med tanke på att man inte vet om han värkligen dog eller inte såå. men iallafall

en annan sak jag hoppas på är att michael dör någon gång så detta får något slut.
Sajjkziii yaoooo
Hoppas dom kan hålla uppe glöden från avsnitt 2 nu bara. Skulle inte förvåna mig om han den flintskalliga company-ledaren bara lyder under högre makter han med.

tyckte att detta var det bästa sen säsong 1. säsong 2 och 3 har, som många andra redan sagt, inte imponerat ett dugg. kanske därför jag gillade början på säsong 4, längesen det var nåt drag i det hela.
Not a follower, so Twitter's never been an option.
Pigeon_ P19,
han har ett Tillstånd som kallas för Låg Latent Hämning. det är ingen "psykisk sjukdom".. och så som du beskrev det är långtifrån hur det faktiskt fungerar.
det har förövrigt inget att göra med uppmärksamhet heller
mekanismen som sköter den Latenta Hämningen (något varenda människa på jorden har) kallas för Det Sensoriska Registret.

säsong 1 va nice när det var mer inriktat på honom nu har det blivit rena cirkusen och det är ingen vidare underhållande cirkus heller tyvärr :/
Pusherman: Ser man på... jag visste inte mer än vad de sa i säsong 1, men man lär sig alltid nåt nytt!

Oavsett så leder det ju knappast till en tumör eller liknande som i sin tur skapar näsblod...
HELVETE va dåligt de senaste avsnitten var.. Känns som det är helt nya manusförfattare typ? Inte ALLS samma känsla man brukar få..

Det ärju tydligt att en säsong 1 & 2 var planerad från början. Säsong 3 ju bara en fortsättning för o tjäna mer stålar, men de har verligen itne gjort nåt för mig. Tyckte säsong 3 va realtivt fet ändå. Men de HÄR! SHIT VA VÄRDELÖST!!! Har fan ALDRIG vart så osugen på nästa avsnitt som nu. Överväger att bara aldrig mer kolla på skiten.
Nä fan