I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

grymma zombie o spökrullar?

Hobby & Fritid - Kultur & Media

2008-08-12 21:18

grymma zombie o spökrullar?

Tjo!

Som rubriken lyder, grymma, äckliga skrämmande zombie och spökrullar. Känns som jag sett det mesta som e bra nu, men det skadar ju alldrig att fråga, har brist på idéer så gör ett försök.

inga barnfilmer nu altså, inget skräp som det finns mer än bra av därute.

för övrigt söker jag tips på alla möjliga badass skräckfilmer, sålänge dom är bra o skrämmer livet ur mig ;D

fred!

2008-08-12 21:51
zombie nosh är den absolut bästa. kanske kan va lita svårfunnen, men hittar du den är den värd allt.
njut

2008-08-12 21:53
rec. en spansk film, tyckte den va riktigt bra faktiskt.
jag har totalt stillestånd i min hjärna nu., vet hur många bra zombiefilmer som helt, komemr inte på en enda nu, men kollar upp de o skriver sen!

2008-08-12 21:54
day of the dead 1985
lifeforms > Polisens uppgift är att försvara den privata äganderätten och hindra arbetskraften från att slå ihjäl varandra på fyllan.

2008-08-12 22:13
Explict P21 thanx, ska kolla upp det!

Skissen F23 sett long time ago ;) men tack iaf! vore nice om du hitta nått mer ;)

Industrigatan sett alla 3, både gamla och dom nya. dom gamla är ju klart bäst!

cmon, HIT ME!

2008-08-13 02:11
28 Days later, är ju inte per definition en Zombie-film, men ändå!
Den nya Dawn of the Dead gillar jag bra mycket bättre än den gamla.

Skräckfilmer är löjliga, finns inga bra. Hitchcock har gjort ett par bra filmer där du får tänka till lite, Rope är ganska bra.
Medlem i Mobbade Whoa Användare Crew M.W.A <br> Medlem i The Skåne Crew aka The Dirty South crew! <br> www.legalize-art.cjb.net

2008-08-13 04:20
Potatisen P21 sett redan såklart ;) men tack ändå!

smaken som baken så att säga ;D

2008-08-13 10:13
Inner Sense, Audition och Pulse tycker jag är rätt bra.

Sen förstår jag inte hur zombiefilmer kan vara skrämmande. Dom är mest småkomiska.
skvätt skvätt

2008-08-13 10:21
Satan kan också nämnas. Blir lite konstig mot slutet men absolut värd att se iaf en gång.
skvätt skvätt

2008-08-13 15:43
The Dead Next Door
Illumination is not reached by visualizing the light, but by exploring the darkness.

2008-08-13 16:21
Zombie Flesh Eaters, efter Romero's triologi är det den bästa tycker jag.

2008-08-14 12:58
Death Tunnel är en hyfsad spökfilm, rätt äcklig faktiskt

Länk till http://www.imdb.com/title/tt0418627/
Evangeliet

2008-08-14 16:07
cemeteryman,dead buried, children shouldn't paly with dead things,flight of the living dead(tänk snakes on a plane, fast zombies), re animator(inte direkt zombies mer lite experiment), white zombie, zombie stippers(trots skådisar som jenna jameson e den rätt ok iaf, även robert englund e me:)), ska försöka komma på några till. alla dom e nog inte vidare läskiga elle så, men om inte annat kan man skratta åt dom=)

Användaren är inte inloggad Z 
Skivsamlare

2008-08-14 17:00
Senaste jag såg som var okej var Diary of the dead, den var rätt nice. Om man kan bortse från vissa "over the top"-grejer.

2008-08-15 04:45
zombie filmer älskar man ju! fast dom blir alldrig 100% perfeckt för det är alltid nånting som är fel med zombins :(
Vad säger man? livet är för kort, nu går vi och bajsar!

2008-08-19 21:08
evil dead filmerna måste ju nämnas, ettan kanske den enda man orkar se ioförsig. väldigt lågbudgetfilm men cool endå, kan se i blod i alla regnbågens färger;) inte alla filmer som erbjuder det.
"No question I would speed, for cracks and weed<br> The combination made my eyes bleed"<br>http://beta.canalinternet.com/clips/

2008-08-21 22:46
hmm, får inte ihop zombiefilmer som läskiga hur mkt jag än äslkar dom. Den mest perfekta zombiefilmen är enl. mig return of the living dead. Den har allt. Annars är andra klassiker som romanos grejer, ZOMBIE (flesh eaters) och re animator fedt!
Better active today than radioactive tomorrow

2008-08-21 22:47
Kolla in kannibalrullar som cannibal holocaust och cannibal ferox om du vill bli lite äcklad.
Better active today than radioactive tomorrow

2008-08-23 11:35
Rose marys baby(stavning?) är ruggig.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.