I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

The Incredible Hulk 2008

Hobby & Fritid - Kultur & Media

2008-09-21 19:42

The Incredible Hulk 2008

Svordom, vad dålig den här filmen är! Dåligt manus, dryga skådisar, kasst slut, sämst specialeffeker...
Edward Norton passar verkligen INTE som hulken, Tim Roth är skön, men inte i den här filmen där han är überlöjlig. Liv Tyler är lika irriterande dålig som hon är i alla andra filmer hon någonsin har medverkat i.
Själva hulken är så dåligt animerad att man vill stänga av filmen första gången man ser honom. Råder er att inte se denna film.
Eller gör det, och kommentera här hur dålig den var.
Extrapoäng till den som ser vem gubben är, som dricker den brasilianska drycken med Hulks blod i.

SPOILER,

SpoilerKul att se en viss person i sista scenen, man börjar undra vad det har för betydelse. Vet ej hur man gör spoiler grejen så vill ej avslöja för mkt.

(Inlägget ändrat av Mabande som markerade texten och klickade på spoiler-knappen 2008-09-21 20:29:14)

im not sayin im number one...oh im sorry i lied! im number 1,2,3,4 and 5!

2008-09-21 20:09
mitt svar på gubbfrågan: stan lee

jo. filmen var rätt kass. bättre än den förra filmatiseringen dock.

2008-09-21 20:54
jag gillade den här mycket mer än den förra faktiskt, skådisarna var inte det bästa dock men filmen i sig blev enormt bättre än jag hade förväntat mig.

Plus att jag gillar att dom lindar in andra element från marvel världen.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-09-21 21:01
daNtU:

Det är för att bygga upp inför Avengers filmen som varit greenlit i närmare 1,5år.

2008-09-21 22:00
Tycker den var ganska bra jag.
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob
Groupie

2008-09-21 23:27
Jag somnade till den idag..
-Vakna Johnny, vakna!
Du glömde ta dina sömnpiller.

2008-09-21 23:29
Mabande: Funkar ej på mac broder...

Naero: Avengers eh? Ska kollas upp...

2008-09-21 23:36
Det är ju de som hintas i slutet av iron man också, i den "hemliga scenen"
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-09-23 17:33
empire

ja jag såg den igår.. har mummlat på de där.. visst va det ironman snubben som kom in där på slutet?

2008-09-23 19:21
Glömt bort sista scenen i Iron Man... Kan någon spoila slutet på den? "Den hemliga scenen" som Empire sa

2008-09-24 23:38
SpoilerSam Jackson är Nick Fury, bossen för shield och vill prata med Tony om the avangers project. Den nya version av Nick Fury i serie tidningarna är även baserad på just Sam Jackson så han ser exakt ut som i tidningarna :D

Det är hemliga scenen i Ironman efter eftertexterna rullat.

Och det är Tony Starks som går o prata med Generalen i slutet av Hulken och säger nått om att de ska bilda ett lag.

Nick Furys namn syns även i introt till hulken filmen.

Avangers filmen är planerad att komma ut 2011 eller nått dock :/
Tråd dödadar!

2008-09-25 10:10
Låter grymt, är rätt så positivt överraskad över nya Hulkenfilmen. Den var rejält mycket bättre än första hollywood-filmatiseringen men fortfarande jävligt fjantig i vissa partier. Edward räddar filmen tycker jag plus att första halvan var jävligt bra dessutom.
You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.

2008-09-25 10:13
En mycket hårigare Tony Stark.

2008-09-25 10:25
Hmm, är det bara jag som tycker att den första filmatiseringen med Hulken var mycket bättre än den senaste? Själv så tycker jag verkligen att den senaste var utomordentligt dålig, tarvligt skådespeleri och ploten var genomdålig.

2008-09-29 01:07
En av de sämsta filmerna jag sett, också en av de få filmer jag ångrar att jag såg...
Its darkest before dawn

2008-09-30 00:35

Fyyy vad dålig. Bland det sämsta jag sett i år. Sjukt mycket sämre än Ang lees version. Edward Norton är en rätt så duktig skådis men han medverkat i så satans mycket skräpfilmer....

2008-09-30 00:46
De ska ju göra en film på både "Antman" och "Thor", i "Antman" så har det ryktats en del om Jack Black och för "Thor" våran alldeles egna Alexander Skarsgård. Med detta är det inte sagt att de kommer komma med i Avengersfilmen, iallafall inte Ant-man... men vi får se...

Sen ska dom ju dessutom göra en "Captain America"-film också. Coolaste vore ju att ha ett Avengersteam med Iron Man, Hulk, Thor samt Janet och Hank Pym. Då med Captain America i någon form av prologform.

SpoilerDet går även massa lösa rykten om att de ska göra en Iron Man 2 som handlar om hur Tony Stark och Nick Fury sätter ihop och planerar Avengers, men det tror jag inte ett skit på...
Arguing over the internet is like competing in the special olympics; Even if you win, you're still a fucking retard!