tips om verklighets baserade filmer
nån som kan ge lite tips om verklighets baserade filmer
Haha, googlade lite och hittade den här otroligt fula sidan som besitter en hel del filmer som baserats, inspirerats på verkliga händelser. http://www.geocities.com/traciy2000/
8-mileSpoiler ja jag skojjade.
www.RekFoto.se
Battle in Seattle
" Everyone interprets everything in terms of his own experience. If you say anything which does not touch a precisely similar spot in another man's brain, he either misunderstand you, or doesn't understand you at all. "
American history X? om jag inte minns fel ..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Den nya filmen som heter "Rise of the Footsoldier"
Titanic
I don't want to cause no fuss, But can I buy your magic bus? I don't care how much I pay, I'm gonna drive that bus to my bay-by. iwant it...I want it...I want it...(You can't have it)
Hurricane!
Ice Age.
I'm a relatively respectable citizen. Mutiple felon perhaps, but certainly not dangerous.
Rise of the Footsoldier
Käft då.
American Me The exorsism of Emily Rose Blow Catch me if you can ännu en DiCaprio är The Aviator Bloodsport med vanDamme Donnie Brasco Zodiac Dragon - the Bruce Lee story Finding Neverland Goodfellas Gridiron Gang Patch Adams Tjejligan -tror jag den heter..den med Maddona och andra 'tjöjör' som spelar 'basboll' The Texas Chainsaw Massacre - tolkningsfråga... karaktären är baserad på mördaren Ed Gein och huset är nästan identiskt lägger till fler sen...pallar inte mer
''I haven't done any drugs or smoked a joint or nothing for a whole week, man.<br>And I feel so good, I want to get high. You know what I mean?''
Star Wars
// be the change you wanna see in the world
haha...ja...star wars för fan...självklart! Den var bra...inte många som tänker på det.
''I haven't done any drugs or smoked a joint or nothing for a whole week, man.<br>And I feel so good, I want to get high. You know what I mean?''
Erin Brockovich med Julia Roberts.
förstår inte att så många kan ha missat A beautiful mind med Russel Crowe
cuz it sucks!
de har aldrig krigat, rånat, hustlat eller snott, eller fattat att man formas av den plats där man bor
...in Las Vegas
Chico P21 Säger en kille som inte har tipsat om något alls.
Någon sa den redan, men får gärna nämnas igen. The Hurricane med Denzel Washigton, riktigt bra och hemsk men samtidigt lite feel-good känsla över den.
jagvillocksåhaenblog.com
Räknas Braveheart?
Född för att springa med saxar!<br>
Guds Stad Carandiru 2 filmer som är riktigt bra
// be the change you wanna see in the world
Den som inte vet vad Fear and loathing. är kan lika bra glömma min post....
Ice Age. :D :D :D
OnT:
- The Pianist - Schindler's List - Donnie Brasco - Lilja 4-ever
Celebrate and emulate aesthetic lumpiness and quixotic idiosyncrasies, wherever they can be found.
Den som inte vet vad Fear and loathing. är kan lika bra glömma min post.... Så du tipsar till dem som redan vet alltså... bra där.
Hangaround
2008-10-23 17:04
Monster med Charlize Theron
se det som en påminnelse. folk känner nog till Fear and Loathing men alla vet kanske inte att den är baserad på verkliga händelser?
hahah erkänn istället att du var lite för arrogant och inte riktigt tänkte när du sjrev det inlägget.
visst är det så, tog förgivet att alla känner till filmen. Vilket dom nog också gör.
Ja jag tror också de flesta känner till den.
Känner man till en sån tung film så är det en skam att inte känna till bakgrunden till den.
flowers of flesh and blood
ja goooomorron gomorron det e vejron i ottan nile city 105.6, vem är det jag tjötar med?
50 cen the movie =)
Highfive anyone, anyone?
Den heter "Get Rich Or Die Tryin'" annars :)
American History X? :S är väl inte verklighetsbaserad?
Get Random!
Goodfellas!
"The exorsism of Emily Rose" VA?
"The exorsism of Emily Rose" VA? jupp den e verklighetsbaserad.
October sky
"Whatever doesn't kill you simply makes you... stranger. "