sex liter luft

någon som läst den? jag blev helt fast i den och läste ut den på en kväll.

Handlar om en kille som vaknar upp en dag och alla är borta, alla människor utom han och lite djur typ. Den är väldigt lågmäld och lämnade iaf mig med massa frågor.

PAO!
Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
Peppat för den djävla boken ända sedan jag snubblade över & blev hooked på Andrzej Tichys Malmöskildrande krönikor för hundra år sedan. Älskade den på alla plan. Språkkvaliteten, strukturen, den apokalyptiska känslan, allt.
Celebrate and emulate aesthetic lumpiness and quixotic idiosyncrasies, wherever they can be found.
Köpte den på Stockholms Central när jag skulle åka till Uppsala en kväll, mycket för att det var en sån här billig bok för alla, och läste precis som trådskaparen ut den på en kväll. Den här apokalyptiska känslan som pimpslap påtalade tyckte jag var bokens stora behållning, det är onekligen en speciell atmosfär han skapat där bland de tomma höghusen.

intressant, vart utspelar den sig?
work some magic
Brodin, i någon sorts surrealistisk förortsmiljö.
Celebrate and emulate aesthetic lumpiness and quixotic idiosyncrasies, wherever they can be found.
sjuk bok! sjukt grym! ser fortf det där äckliga soprummet framför mig med fläckarna och katterna :s