I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Sarah Silverman Show

Hobby & Fritid - Kultur & Media

2008-11-14 12:39

Sarah Silverman Show

Vad tycker ni? För egen del så må jag säga att jag är mycket nöjd då jag har en förkärlek till lättsmälta TV-serier på runt 22-minuter. Aldrig sett hennes stand-up men jag gillar hennes knasighet, för att använda ett fånigt ord, samtidigt som hon är ett förtäckt cyniskt svin som bara ställer till det för alla. Karaktärerna runt henne är jävligt roliga också, speciellt de två enorma bögarna som är jättedåliga skådisar, de förgyller det mesta. Gillar när grenen på han rödhåriga bögen blev utsatt för jag vet inte vad under en hel minut typ.

Så, återigen, vad tycker ni?

Sen sist men inte minst, är Sarah Silverman snygg eller inte? Men tror/tycker det vid en första anblick sen blir man lite skrämd tillslut, sen efter ett tag så tycker man att hon kanske inte är så farlig ändå, sen fortsätter det.

Intressepenisen hårdnar!
Moderator

2008-11-14 14:40
Brian Posehn som spelar en av dem två bögarna är en av dem roligaste stand up killarna i mitt tycke, gillar att han fått en större roll nu.
Skön serie. lite väl mycket ibland men vafan det är kul och lättsmält.
"nu befinner jag mig på ett forum där många verkar skolka alt. sysslar med graffitti " - MrSandman

2008-11-15 00:31
Helt klart värt att döda 20 tråkiga minuter av ens tråkiga liv med den serien, inget mästerverk men hyffsat underhållande och bögarna is the shit. Skönt att få se bögar på tv ibland som inte bygger på stereotypen.

Sen till om hon är snygg eller inte. Utseendemässigt är hon väl ganska alldaglig, men sen har hon sin charm. På något konstigt sätt är hennes sätt att vara vulgär på ett "gulligt/tjejigt" vis ganska tilltalande. Id do her. :P
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.

2008-11-17 13:49
Väldigt besviken på den, så mycket lägre nivå än hennes standup och inte alls lika provocerande och vulgär. Lite feg känns den. Hon är het föresten

http://soundcloud.com/80scrackpolo