I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

(Video) Christian Bale blir extremt förbannad! Lyssna!

Hobby & Fritid - Kultur & Media

2009-02-04 13:28

(Video) Christian Bale blir extremt förbannad! Lyssna!

En av personerna som jobbade på t4 inspelningen klamsade in på en av scenerna som bale spelade in så blev han dyngförbanad!

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-02-04 13:42
Så jävla bra. Han gør ju helt rätt :)
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.

2009-02-04 13:57
Detta borde väl ligga på webbsidor?
För övrigt är han jävligt skön och lack asså:P älskar slutet på ljudklippet så han ryter till rejält!
You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.

2009-02-04 14:19
Hade varit ballare om han körde den mycket grövre Batman-väsningen!

Intressepenisen hårdnar!

2009-02-04 15:18
visst kan man förstå att han blir arg, men tycker verkligen att han överdriver. Blir mer pinsamt än "coolt" mot slutet. Menskossa.

Lyricist

2009-02-04 15:25
haha shit det där va ju lite roligt, kan ändå förstå han men kanske liiite överdrivet
Jag är inte offtopic, jag tycker bara att det jag hade o säga var snäppet viktigare...

2009-02-04 15:29
Han verkar vara en riktig idiot.
Här ska man helst skriva nått häftigt rim. Engelska ger pluspoäng.

2009-02-04 15:51
Är ju löjligt överdrivet eftersom han tillslut faktiskt erkänner att "you're a nice guy". Jamen dåså? Sluta gorma och skrik.
Intressepenisen hårdnar!

2009-02-04 20:34
Är det bara jag som ser en glimt av Johnny Drama (Entourage) i honom? Eller en stor glimt.

Hursomhelst så hörde jag läste jag något om att den stora utskällningen var pga all stress han har haft med att marknadsföra TDK och att han var "in character".
Would I shit you? You're my favourite turd.

2009-02-04 20:54
Vad exakt är det som hänt egentligen? Verkar ju inte vara värre än att den här fotograf-snubben har GÅTT bakom kameran? Är det verkligen regel att alla ska stå blickstill under en tagning? Förstår att det kan vara ett irritationsmoment, men... (ta det lugnt!)
Intressepenisen hårdnar!

2009-02-04 21:04
Han överdriver och jag har värkligen tappat respekten för han som person.

Men beter sig inte så med sina medarbetare, det gör man bara inte...
"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden?
* Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk.
* Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."

2009-02-04 21:47
Han är inget mot den store Klaus Kinski dock. Han kunde skrika på folk i timmar för småsaker.

Här är slutet av ett bråk som Kinski startat under inspelningen av Fitzcarraldo.

2009-02-04 22:57
Skönt att kunna skylla på att han var i karaktär, men stressen gör ju en lätt sur så fullt förstårligt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-02-05 00:32
wasteapa01 P21

han klampar in mitt i spelningen... saken är den att det måste vara helt tyst när de spelar in.

2009-02-05 01:12
Christian Bale verkar ju vara en ganska speciell snubbe, grym skådis, många kreativa och "genin" verkar vara ganska udda.

2009-02-05 11:13
vilka jävla offer. som Fatcaesar sa, man behandlar inte sina medmänniskor på det sättet. jävla filmstjärnetrams å tro att dom är så jävla speciella å inte får störas.
Jag är bra - du är dålig.

2009-02-05 12:36
här är en remix låt av hans skrikande:

2009-02-05 13:59
danger_fssmfn

Ja, jag glömde dock skriva att jag förstår att han kan bli förbannad då han (tydligen) klamsade förbi i en väldigt känslosam scen, det är absolut inget lätt jobb att sätta sig in i 100% så arg har han nog säker all rätt att bli, men hallå.., vart går gränsen för att vara gris och inte? ja vi märker ju här.

Viktigt att noteta.

2009-02-05 14:55
Känner igen mig

Låter ungefär som jag brukar göra när jag har slut på snus och lirar
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån

Dieallot
Rappare

2009-02-05 16:14
Nu är det här ju klippt så att man inte har en aning om kontexten, men som jag har förstått det så var det så att de höll på att spela in en av de mest pressande och känslosamma scenerna i filmen, och då kliver den här DP snubben omkring i bakgrunden och börjar fixa och fippla med ljusen, någonting som han gjort flera gånger tidigare under inspelningen, och nu då en gång för mycket.

Ska jag vara ärlig har jag ingen som helst förståelse för er som säger att ni förlorar respekten för Bale. Han står och gör någonting extremt svårt som kan komma att definiera hans karriär framöver, och blir störd av en kille som borde veta bättre än att springa runt och fippla i bakgrunden. Är det konstigt att han blir förbannad?

2009-02-05 18:47
Haha rolig tråd.
Vad säger man? livet är för kort, nu går vi och bajsar!

2009-02-05 18:58
hahaha så jävla skön. Det här påminde mig och scenen i harsh times där han tappar det rejält och flippar över. Skön skådis.

Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.

2009-02-05 20:11
this is for my niggas and my nymphos, non stop bangin like a dilla instrumental

2009-02-05 21:14
Haha, Johnny Connor är grinig, Fuck Yeah!
 yessir!

2009-02-05 21:33
Kanske en aning överdrivet av Bale men jag är övertygad om att vem som helst i den här tråden skulle kunna ha agerat precis likadant pga olika omständigheter och/eller i helt andra sammanhang.
http:www.soundcloud.com/2childish2
http://www.youtube.com/2childish2

2009-02-05 21:41
insane M P24 haha jag har förstått att denne Klaus Kinski kunde vara jävligt hetlevrad! Jag har bara sett denne Fitzcarraldo med honom och kan inte uttala mig om hans vidare skådespelartalang, men ärligt talat tycker jag varken filmen eller hans skådespelarinsats var så särskilkt märkvärdig, så gör han verkligen skäl för allt det där gormandet? :)

2009-02-06 19:27
Omen22

Nej det är inte alls konstigt att han blir förbannad och har full förståelse för hur jävla arg man kan bli när någon stör en i ett arbete, jag kan ju inte jämföra något med det Bale gorde men dock att stå och skälla massa (skit) i 4 minuter är något jag inte kan förstå riktigt.

Jag blir väldigt sällan arg men när jag blir arg så går jag i taket men lugnar mig ganska snabbt och försöker va rationell, det låter inte alls som att Bale ens försöker göra det utan bara spottar ut sin ilska (med vilket han har rätt till) men det finns gränser.

Vet dock inte om han gick över den.. låter som det.

2009-02-06 19:55
barndomen: Kinski tillhör ju en annan skola än hollywood regissörerna. Han är mer en teaterskådis. Han ses som en av dem stora europeiska skådespelarna under sin tid och det beror säkerligen på något.
Även om man inte är intresserad av den sortens film som duon Herzog/Kinski gjorde så är Kinskis liv jävligt intressant och vansinningt. Jag rekommenderar dokumentären "mein liebster Feind" (min käre ovän heter den på svenska) som handlar om Kinski och hans galenskap.

Finns många roliga historier om honom men den här tråden handlar ju om Bale så jag ska låta bli att vara offtopic.

2009-02-06 20:38
insane M Ok det låter onekligen intressant. Varför inte starta en Kinski-tråd här bredvid då? :)

2009-02-06 23:30
Tacka vet jag gamla goda tiden. Mina damer och herrar... Orson Welles:

2009-02-07 01:12
Christian Bale säger förlåt för de han sa:

Länk till http://www.movieweb.com/news/NE4yp795kq4P6b

2009-02-07 12:28
Orson Welles har den bästa filmrösten någonsin. Vilken fantastisk skådespelare han var. (jag föredrar honom som skådespelare framför regissör men uppenbarligen var han hyfsad som regissör också)

barndomen Jag vet inte riktigt om det finns intresse nog för en egen tråd. Men se dokumentären jag tipsade om. Många historier omnämns där.
Poet

2009-02-07 22:07
m3ster: Skitfet lat! :D Mycket fetare an "Whata fuck is juice?"

At the gates of Eternity...

2009-02-11 12:34
Fan han bitchar ju mest, inte så mycket skrik förutom när han ska kicka ass hahahahaha
 http://www.myspace.com/murderdem

2009-02-11 12:47
Hahahaha asså låten är ju bäst!
 http://www.myspace.com/murderdem

2009-02-11 17:48
Som någon nämnde så är han ju ingenting emot Klaus Kinski varken när det gäller gapandet eller skådespelet. Lite småkul är det ju dock. :)

2009-02-12 01:42
Han överdriver och jag har verkligen tappat respekten för han som person.

Men beter sig inte så med sina medarbetare, det gör man bara inte...

Detta är det dummaste jag läst. Har du någonsin jobbat alls i ditt liv? Har du varit så frustrerad över något att du vill bara skrika på någon över INGET alls.

Kamera mannen gjorde ett misstag, fine! Inte igen... Vad gör han?! Han gör samma grej IGEN!!!!!

& när du redan är stressad & vill bli klar med det du håller på med är det klart som fan att du blir förbannad.

2009-02-16 12:20
Grymt kul när Family guy driver med det här i senaste avsnittet. :D
I'm a relatively respectable citizen. Mutiple felon perhaps, but certainly not dangerous.

2009-02-16 12:36
Påminner om Gordon, älskar det !
"One good think about music, when it hits you.. You feel no pain..So hit me with music... Hit me with music now!"

2009-02-16 13:44
Jonsson_man

hahahaha såg det precis också!

"Well, I ate the last pie, that you especially saved for yourself"

2009-02-16 16:56
ganska fånigt av Bale, inte särskillt moget. Visst, ett par utskällningar är väl okej, men då han bara fortsätter och fortsätter visar bara på taskig balans. Det är nog rätt ansträngande att vara skådis ibland, men såna utskällningar är väl o ta i. De e mänskligt att fela (tänker på teknikern).

Kul o lyssna på dock ;)

2009-02-17 01:02
 yessir!

2009-02-17 16:31
haha va skönt! ;D

2009-02-17 22:16
han e å jävla snygg o bra skådis så orka bry sej om hans humör:P