I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Allmänt om The wackness

Hobby & Fritid - Kultur & Media

2009-02-09 16:16

Allmänt om The wackness

Ja, som rubriken lyder snacka runt och om filmen egna åsikter och musik i filmen.
Ja , antar att jag börjar ..Denna film gjorde mig riktigt intresserad av hiphop och dess kultur hela min musik smak har nästan ändras av musiken i filmen..

här är lite länkar
Länk till
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Wackness

Länk till http://www.imdb.com/title/tt1082886/

snacka på nu,Peace Out !

(Inlägget flyttat av Mabande 2009-02-10 20:17:43)

"
Ja jag tycker ändå att moderaterna har skött sig bättre än väntat vi har ju till och med kvar facken, mänskliga rättigheter osv.
"- RenegadeHard

2009-02-09 18:29
Fan, vad schyst! Jag hade ju redan hört allt och var redan inne i skiten men fett kul att den kan påverka så. Antar att den gör det för att den inte är från "tuffingens", gangstern eller nörd-wiggerns perspektiv, utan från en ganska skön egen människa. Älskar när han träffar Method Man o han spelar Biggie och säger att d e nya skiten och att han kommer skriva historia typ.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent

2009-02-09 19:07
den e fett bra...det e endast musik ifrån årtalet den utspelas i....illmatic va i hans headphones m.m

den va grym
http://www.youtube.com/watch?v=6LxpYUTfHZA

2009-02-09 19:41
confident nu tycker jag du tar och håller käft va
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-02-09 19:51
Kungfilm med kungsoundtrack, nothing more, nothing less!

Härligt att den fick in dig på hiphop, då har du hittat rätt! :)
Vad säger man? livet är för kort, nu går vi och bajsar!

2009-02-09 19:55
bli inte insatt i hiphop de e bara otrevliga jävlar som jag som gillar de

2009-02-09 21:34
Älskar när han träffar Method Man o han spelar Biggie och säger att d e nya skiten och att han kommer skriva historia typ.

Det roliga är att det är The What som spelas också.
your heart pump project kool-aid

2009-02-09 22:06
Sjäv så tyckte jag att det var en ytterst medioker film. Det var ju bara soundtracket som var bra med filmen.

Producent

2009-02-09 22:09
Djgmix

hahaha förstör jag filmen eller
http://www.youtube.com/watch?v=6LxpYUTfHZA
Producent

2009-02-09 22:50
När the world is yours sätts igång i tunnelbanan, classic fan :)

Helt ok film, galet soundtrack

2009-02-10 00:24
Antar att den gör det för att den inte är från "tuffingens", gangstern eller nörd-wiggerns perspektiv, utan från en ganska skön egen människa.

jag tycker att huvudpersonen ÄR en nörd...får spel på hans påklistrade jävla användande av slang. lite hipstervarning över hela filmen, den försöker för mycket...

bra soundtrack dock

2009-02-10 00:48
skitfilm tyckte jag...fast bra soundtrack
Jag vissla' på en taxi, den formligen flög
Den skulle vara ny, men skylten ljög

2009-02-10 18:29
elem P20
Hehe, jusste.

Demento P22
Ja, fast jag menade nörd som Jamie Kennedys wigger-karaktär. Visst, han hade ju lite slang men det var ju mest ungdomligt och oskyldigt, inte för att han ville va nåt som han inte var eller spelade tuff eller nåt.

2009-02-10 20:03
everyday struggle (L)
Survival of the fitest only the strong survive.

2009-02-10 20:54
Gurra_B
Din signatur = hahahaahahahaha
Jag ba, hmmm, känner igen den där raden någonstans ifrån...

2009-02-10 20:58
trevligt, trevligt det här alltså visste ni att han huvudpersonen är josh i "drake & josh"lite kul faktiskt vet ni några andra liknande filmer..Bomb the system är jävligt bra men handlar men handlar typ bara om graffiti kulturen. och inte så mycket lik the wackness igentligen men rakomenderar den stort om ni är intrestrerade av graffiti..
"
Ja jag tycker ändå att moderaterna har skött sig bättre än väntat vi har ju till och med kvar facken, mänskliga rättigheter osv.
"- RenegadeHard