I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Che - Vilken del visas på bio just nu?

Hobby & Fritid - Kultur & Media

2009-03-12 23:13

Che - Vilken del visas på bio just nu?

Har hört att filmen är i två delar, och en yr jävla polare till mig sa att han hade för sig att den dem visar på SF biografer nu (Che - Argentinaren) är del 2. På SFs hemsida står det ingenting.

Har snubben rätt eller har han fel och borde jag ge honom en smäll?

Kultursnobb

2009-03-13 00:14
Han har fel, del2 har premiär 27 April i Sverige, och heter för den delen Che - Gerillaledaren
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-03-13 00:17
Klart att det är del 1 det är inte Star Wars ffs =)
http://www.aktivdemokrati.se/

2009-03-13 08:33
Del 2 heter Guerrilla. Din kompis har fel

Che1

Che2
de har aldrig krigat, rånat, hustlat eller snott, eller fattat att man formas av den plats där man bor

2009-03-13 09:00
haha del ett är fet
" Everyone interprets everything in terms of his own experience. If you say anything which does not touch a precisely similar spot in another man's brain, he either misunderstand you, or doesn't understand you at all. "

2009-03-13 13:21
känns som folk får för sig att Dagbok Från En motorcykel hönger ihop med dessa och att det är därför folk får för sig att detta är del 2.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-09-16 09:49
hajjar inte varför folk skulle få för sig något sådant Joel, but if you say so! ;)

för övrigt så var del 1 bra mycket skönare än del 2, jag kände att gerilla delen och all action var relativt tråkig i del2 av nån anledning. hela del2 kändes rätt trist öht, lite kanske berodde på att man visste att han skulle dö men iaf..
" Everyone interprets everything in terms of his own experience. If you say anything which does not touch a precisely similar spot in another man's brain, he either misunderstand you, or doesn't understand you at all. "