|
|
|
|
|
It's Always Sunny in Philadelphia
Har inte sett en enda trad om denna sjukt grymma serie. Bara jag som kollar pa den?
Love!
www.wallyjohnson.se
|
|
|
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir
medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
|
Hangaround
2009-03-17 07:40
|
Såklart man kollar på den. Roligaste serien på tv. Väntar på s05, ge mig!
/r/whoapunktnu
|
|
|
NIGHTMAAAAN!
chase the clouds away
|
Hangaround
2009-03-17 09:58
|
AAAAA AA AAAAHH!
/r/whoapunktnu
|
Lyricist
2009-03-17 10:16
|
skönaste serien ever, men har en kännsla av att det dom visar på 6an är samma avsnitt som går runt men grymt kul
Jag är inte offtopic, jag tycker bara att det jag hade o säga var snäppet viktigare...
|
|
|
Ja! Ge till mig säsong 5!
|
|
|
yeeeah, lärde mig uppskatta det rätt nyligt och har sett alla säsonger nu, är helt besatt av skiten nu hehe. behöööver också s05
"life's a garden, dig it."
|
|
|
Håller med om att det är bästa serien någonsin. Det enda jag garvat mer åt är Family Guy och det är bara tack vare den billiga men ack så effektiva chock-humorn. Säsong 5 kommer vara den lyckligaste dagen i mitt liv. (Nu överdrev jag måttligt.) Läste att Sunny-crewen har skrivit kontrakt för en till säsong så hoppas den kommer :))))))))))))))
A historian is a prophet in reverse
|
|
|
Dayman.. aaahaaaaaah, fighter of the Nightman...aaah aah aaaah..champion of the sun...and friendship and karate, for everyone!
|
|
|
HAHAHAHA! :D
Sa glad jag blir att det kommer en till sasong! :) Charlie ar ju latt skonast i clicken! Speciellt nar han inte far en syl i vadret i diskussioner och borjar skrika som en liten unge haha
Kuriosa: Visste ni att Mac och Dee ar gifta pa riktigt? :)
www.wallyjohnson.se
|
Producent
2009-03-17 17:26
|
|
Hangaround
2009-03-17 17:33
|
Alltså, bästa jävla scenen någonsin är ju när Dennis knackar på Charlies dörr och snackar om att de ska gå bakom ryggen på Mac och bli bästa kompisar. Dennis har med sig en platta öl som han vill bjuda på men Charlie tycke inte det låter så kul. Så det står i dörröppningen medans Dennis försöker ta sig in i Charlies rum för att supa. "We should be best friends." "Yeeeeaaaahhh, i dont..... nooooooooo" "why?" "you know, i....noooooooo, naaaaaaawww" samtidigt som ha stänger dörren sakta och säkert :D Säkert 5 minute lång av utdraget "No" :) Sunny Rolled!
/r/whoapunktnu
|
Producent
2009-03-17 18:27
|
riktitgt bra serie...synd bara att det går så sent.
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate" "And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
|
Hangaround
2009-03-17 18:37
|
Är det bar ajag som tycker att Charrlie Day är sjukt lik den där snubben i polisskolan som skriker och ser ut lite som ett....retard? :)
/r/whoapunktnu
|
|
|
Hahaha jo han paminner om Bobcat Goldthwait som fan ibland :D
www.wallyjohnson.se
|
|
|
Sjukt underskattad serie. Minns när 6an eller om de va ZTV visade trailers för den. Tyckte den verkade suga fett. Hela filtret o stämningen e fett oskön om man kollar snabbt. Men när man väl kommit i i den ere den roliagste serien!
|
Konsertbesökare
2009-03-17 22:03
|
Lätt bästa serien som har gått på TV6 så långt jag kan komma ihåg. Charlie är kung.
"I'm gonna slap your face off of your face!"
|
|
|
"100 Dollar Baby" avsnittet är ju skitbra. "I WILL PUNCH A HOLE THROUGH YOUR FACE!!!!" <--Dee på steroider.
|
|
|
Bästa på länge och den enda serien som jag sitter och skrattar högt åt tror jag. Har dock sett alla säsongerna nu. När börjar nästa?
|
Producent
2009-03-18 00:44
|
"Sweet Dee's dating a Retarded Person" är ju lätt bäst. Dayman aaahhaaahh!!
|
|
|
Hahaha, väldigt skön serie.
|
|
|
They took you nightman and you don't belong to them.. I'm living in a world of darkness, without your sexy hands, and I miss you nightman, so baaaaad!
En av de absolut bästa serier någonsin. Det är även kul att se hur Charlie bara har blivit mer och mer förstörd för varje säsong. I början verkade han ju vara en lite tillbakadragen missförstådd idiot, och den enda i gänget med en gnutta samvete. Nu är han spritt språngande galen mest hela tiden. hah. Mer IASIP åt folket!
|
|
|
Äter kattmat, sniffar lim/sprayfärg, dricker konstant, skadar huvudet väldigt ofta, med mera. Inte undra på att han börjar gå sönder :P
|
|
|
Dieallot finns det 5 säsonger redan? och jag som bara har sett 2 fan vad gött
|
Hangaround
2009-03-18 11:47
|
Finns fyra, men vi väntar såklart på en femte!
/r/whoapunktnu
|
|
|
dieallot, ja! vilket avsnitt är det när dennis kommer med öl och vill bli kompis med charlie?
|
|
|
bæsta serien sedan seinfeld!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
Hangaround
2009-03-18 12:03
|
Ptole: s04e04 - Mac's Banging the Waitress
99% säker.
/r/whoapunktnu
|
|
|
haha ja det är det avsnittet. love it! nu ska jag koka pasta och titta på det.
|
|
|
Dieallot: Det ar det avsnittet, yes :)
www.wallyjohnson.se
|
|
|
^Oy mate. Vet du när nästa säsong börjar?
|
Hangaround
2009-03-19 06:28
|
Jag hörde från en superhemlig källa att s05 börjar i September.
/r/whoapunktnu
|
Hangaround
2009-03-19 06:53
|
"I worked SO hard on those tapes!" "Why?" "huh?" "Whyyyy?!"
/r/whoapunktnu
|
Producent
2009-03-19 07:22
|
"I will now light the pyrotechnics, wich are attached at my arms, back and all of my pants. Totally and completly... badass."
|
|
|
genialisk serie, min absoluta favorit. som sagt så har jag också läst att säsong 5 kommer till hösten :) en av de bästa scenerna är när Dee ska leva Charlies liv och vice versa för en dag, så när dom är hemma hos Charlie och Frank och Charlie visar att man måste käka kattmat och sniffa lim för att kunna somna, sen när Frank kommer in och glufsar i sig kattmaten och lägger sig i sängen, vänder sig om, tittar, grymtar, vänder sig tillbaka hahahaha, skrattar bara jag tänker på den scenen. sen är det förstås WILDCARD BITCHES! :D eller Mac's kickass awesome karatemoves, dom är så jävla bra! funderar starkt på att köpa en sån här eller en sådan! Paddy's Pub eller Electric Dream Machine är också grymma :D
..we can get Sting down there, he saves the whales, saves the trees, saves the orchids, how about saving the CBGB's, punk? - Vinnie Stigma
|
Konsertbesökare
2009-03-19 13:45
|
D_Humor: En Dayman-tisha hade vart jävligt coolt. Haha.
|
|
|
Hahaha! Fan vad Dennis ar patetisk alltsa :D
www.wallyjohnson.se
|
Hangaround
2009-03-19 16:20
|
Hahahahah, bästa! :D
/r/whoapunktnu
|
|
|
hahaha jag älskar hur Charlie alltid sniffar någon form utav gas
SlimJim
haha ja det hade varit kickass!
..we can get Sting down there, he saves the whales, saves the trees, saves the orchids, how about saving the CBGB's, punk? - Vinnie Stigma
|
|
|
Inconclusive, there's SO much wolfhair in our apartment right now, dude.
o rly?
|
|
|
haha.
It was me all along, as a matter of fact, I just took a shit right here when you guys were talking about it.
|
|
|
"You smell like an old ladies fart passing through an onion!"
www.wallyjohnson.se
|
Producent
2009-03-19 18:39
|
-I do not even understand the smell coming from your body dude.
-God dude relax i forgot to put on deoderant ok?
-I have never once, never once seen you put on deoderant.
-Yeah well you never seen me wash my testicals, but that doesent mean I dont do it every friday.
|
|
|
Avsnittet där dom får för sig att dom ätit människokött och får "the craving" är ju också asbra, dom är ju helt galna. :D
|
|
|
Haha som nån sa "Dees dating a retard" e fruktansvärt roligt. Klippet där dom sitter och kollar på tecknad film och Dee börjar inse att han faktiskt är retarded är bland det roligaste jag sett.
|
Konsertbesökare
2009-03-19 23:29
|
Hahaha, Rapping, det är asbra.
Skulle nog säga att det är den bästa, i alla fall Top-3 av komediserier jag sett. Och Charlie är fan den bästa karaktären nånsin, mer instabil kille får man leta efter.
SpoilerEn till grej som är jävligt rolig är när de ska komma med i Philadelphia Eagles och Frank lägger sjukt mkt syra i Charlies öl och så sätter han på sig Greenman-dräkten och står i en tunna utanför McPoyle-familjens husbil.
"Dude, how long have I been standing here?"
|
|
|
|
|
|
Charlie ville ju inte ens ta pa sig drakten i avsnittet "The Gang Get's Invincible" haha!
www.wallyjohnson.se
|
|
|
Haha så jävla bra när Frank kör syra på parkeringen "Woodstock baby!". Helt klart det bästa som går
DIF!
|
|
|
Ja, för tusan! Sunny är en av mina favoritserier.
yessir!
|
Producent
2009-03-22 03:51
|
"What do I find out mac? What do I find out? There is no Pepe Silvia! The man does not exist! So I decided oooh shit buddy, I gotta digg a little deeper. Theres no Pepe Silvia, you gotta be kidding me I got BOXES full of Pepe!"
|