Deadliest Warrior Avsnitt 1 - Apache vs Gladiator
har ni spanat in detta nya progett? Asskönt, precis som animal face-off fast med krigare/krigartyper. Resten hittar ni själv. har även hört att en framtida fight kommer vara Taliban vs IRA, awesome
Kultursnobb
Ja det va nice! Berättar rösten från 300? Låter jävligt likt!
Malmö FF!
Underbart har varit en jäkla torka efter Human weapon serien
http://www.aktivdemokrati.se/
Andra galna framtida match-ups är Green Beret vs Spetsnaz, Pirate vs Knight, Samurai vs Viking, Chaka Zulu vs William Wallace, Maori vs Shaolin Monk, Ninja vs Spartan. Så jävla galet så att det är underbart.
Kultursnobb
Det de säger om Gladiatorer är ju skitsnack. Var absolut inte bara slavar, vissa var frivilliga för ära eller för att betala av skuld. Det var få tal ggr då de dog, efter som man fick läkare efter slagen, man hade otur om man dog. Man blev rik på att vara en gladiator, dvs om man vann.
Don't!
Nästa vecka är det Vikings vs Samurai :)
Walking the street of dreams
Gladiatorn hade tagit sönder apache indianen 101. Det är egentligen bara om man skulle sätta 100 gladiatorer vs 100 apache indiander som Apache skulle vinna. Sluttestet var ju bara mobbat. Vad ju mest intressant att bara veta hur de olika krigarna slogs.
de har aldrig krigat, rånat, hustlat eller snott, eller fattat att man formas av den plats där man bor
Chico Tänkte som dig innan men sen slog det mig att 1 VS 1 i närstrid så hade gladiatorn fått det lite svårt. Hjälm ger dålig sikt och en massa rustning sen kommer apachen in med ett warcry och en kniv i varje hand.
http://www.aktivdemokrati.se/
Jag och min polare kollade på det där häromdan.. Efter ett tag kallade vi Gladiator Warrior och Apache Rogue.. Vi spelar wow ja.. :P
I'm a relatively respectable citizen. Mutiple felon perhaps, but certainly not dangerous.
gladiatorer var slavar fast dom bästa var stjärnor, typ som fotbollspelare är nu hehe. om man överlevde 3-5 år så fick man sin frihet, fanns en riktigt stenhård jävel som tackade nej till friheten och fortsatte i trettio år tills han dog. jävligt grym jävel eftersom risken att dö i en fight var en på tre. vegetarianer var dom med :O
Finns bara en dokumenterad fight i DETALJ .
Don't!
SPARTAN VS NINJA No Rules No Safety No Mercy Its a duel to the death - to decide who is the...
Moderator
2009-04-22 23:11
Apache vs Gladiator gick ju inte att se via länken som skrevs. Det är dags att sova nu, men fan vad jag ska kolla på det här imorgon!
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
dom två gamla avnsitten måste du kika på youtube..
Jepp, de lägger bara upp det senaste avsnittet på hemsidan.
Kultursnobb
Men vad in i helvete? Hur kan jag ha missat detta? :D Overfett program hehe Och visst blev jag ocksa forvanad over att Apache indianen vann, but the way they break it down, it does make sense.
At the gates of Eternity...
Tycker alla 3 fighterna hade rätt vinnare.
// be the change you wanna see in the world
tack för tipset. jävligt intressant..älskar att snöa in på såna här program
Moderator
2009-05-09 19:08
Upp för fan! Har ni sett alla avsnitt? Jag såg mafia vs yakuza (senaste) nyss. Jag älskar det här programmet så jävla mycket!
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
Moderator
2009-05-11 10:18
det är riktigt fett, tyvärr tycker jag för lite tanke läggs på taktik och sånt men ändå bra tv :)
"nu befinner jag mig på ett forum där många verkar skolka alt. sysslar med graffitti " - MrSandman
Moderator
2009-05-11 17:30
Jag blev lite besviken för att det var dramatiseringar på slutet, trodde det skulle vara animeringar baserade på datorns beräkningar. Men dramatiseringen med pirat mot riddare var jävligt ball faktiskt. Fet avslutning.Spoiler Skönt att riddaren fick stryk, täppte till truten på den där dryga jävla riddarförespråkaren.
E de bara för mig de inte funkar o streama nya avsnittet på spiketv? blir bara 2sek stream som e svart.
Nope, du är inte ensam. Dem har stängt av skiten för oss Eurobags :(
Kultursnobb
verkar redigt fett, men den Spike lanken funkar inte for mig, inget kommer upp o jag sitter i Firefox, nan med med samma problemo?
I be around, just out of sight
BigIssue: Det funkar tydligen bara för ip i usa och canada. Tanka ner hotspot shield så ska det funka!
Malmö FF!
misstankte IP problemet....
I be around, just out of sight
värdelöst program, varje avsnitt samma sak slå med massa farliga vapen på en plastdocka som splashar som en splatfilm och nördarna myser "oooohhhh"... öh whats the point ni har lyckats bevisa att knivar svärd och yxor kan döda, sen då?