The Expendables (Biffarnas film)

Hobby & Fritid - Kultur & Media

The Expendables (Biffarnas film)

Länk till http://www.imdb.com/title/tt1320253/

Jason Statham
Mickey Rourke
Sylvester Stallone
Arnold Schwarzenegger
Dolph Lundgren
Jet Li

Vad säger ni?
HOLY HELL!!

Stay home a lot, no TV
Just thoughts, and a heap of good ....
Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlem och loggar in så slipper du denna reklam.
Kommer bli grym, haha. Saknar Van Damme, Seagal och Norris dock. Hade ju varit perfekt då.
jagvillocksåhaenblog.com
A team of mercenaries head to South America on a mission to overthrow a dictator.

<3
Fan denna kommer bli århundradets film!
Stay home a lot, no TV
Länk till http://www.filmstar.se/2009/04/13/forsta-officiella-bilden-fran-the-expendables/

Sorry för dubbelposten, men detta måste ni ju bara spana in!
Stay home a lot, no TV
sissta bilden ser ut som rambo... hmmm I wonder why? :P

arnold spelar guvernör i filmen.... någon mera som sett sly`s upppumpade kropp?

undrar hur mycket steroider han tar?

iallafall sedan de började snackas om detta för länge sedan så har jag varit uppspelt av denna.
mycket action i år :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
T o m UFC-fightern Randy Couture är med, detta kommer ju gå sååååå fel....
Men jag kommer älska varenda minut av det haha
Jag skulle vilja ha med Bruce Willis också! :)
Get Random!
Rappare

2009-04-17 16:44
Aa, fan, vi måste ju få se Bruce Willis vs Jason Statham! Det måste hända!
Oscar-statyetterna lär hagla

shiiiiiit vilken skådislista... nästan så man tror det e ett skämt,,, fyfan va fett det kommer bli O.o
Jag är inte offtopic, jag tycker bara att det jag hade o säga var snäppet viktigare...
Saknar Van Damme..

Tydligen ska Sly ha erbjudit Van Damme en roll, men han ville först veta mer om rollen och storyn. Sly ville inte berätta mer så han tackade nej.
Har Van Damme ens sett sin resumé? Han gör JCVD och tror nu att han är en riktig skådis..

Ser fram emot filmen iaf. Hoppas på en tung actionrulle som de gjordes förr i tiden. Ploten verkar dock inte speciellt intressant.
Hitta Svenska HipHopTexter på: http://www.hiphoptexter.com
haha sylvesters klassiska rambo face där på länken som någon posta tidigt :DDDD
RATED R!
Caliber haha precis så jag tänkte. Van Damme tror han kommer vinna Oscars för kommande filmer typ.
jagvillocksåhaenblog.com
de har aldrig krigat, rånat, hustlat eller snott, eller fattat att man formas av den plats där man bor
kanske fel på datorn jag sitter på... om annars inte? vafasen äre för bild du har lagt in??
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ditt internet som är segt eller nått:)
Rätt högupplöst bild på Sylvester som står med pickan och siktar.
Stay home a lot, no TV
nu ser jag, skräp dator jag var på förut lol
Men vad är det för fjuttig pistol han har? Den försvinner i hans monsterhänder..
Hitta Svenska HipHopTexter på: http://www.hiphoptexter.com
Det där är pistolen han gömmer i armvecket :)
Han måste ha tappat sin m60 eller helt enkelt skjutit slut på skotten.
Stay home a lot, no TV
elitz P21
Rambo skjuter aldrig slut på skotten! Gör han det plockar han sina fiender med kniv.
Get Random!
Älskar ansiktsuttrycket i bilden jag la upp. Det är verkligen stallone som säger "HUH!"
de har aldrig krigat, rånat, hustlat eller snott, eller fattat att man formas av den plats där man bor
KinG-PhiL

eller möjligtvis tar upp dom använda hylsorna och kastar på sina fiender...
Jag är inte offtopic, jag tycker bara att det jag hade o säga var snäppet viktigare...
hahahahahahhahahaha

hotshots är klockrent ^^
han ser läskig ut som fan som en tom påse typ, bola bola bola
bögen som bajsar
Kommer bli en gigantiskt härlig b-film. Ingen högoddsare att den kommer sågas i varenda recension och uppnå klassiskerstatus på nolltid. Storyn är upplagd för hjärndöd slakt, USA-patriotism och kanske lite anti-venezuelanska referenser.

Imponerande cast, lite "best of yesterdays action heroes". Danny Trejo gör väl sin vanliga psykopatiska sydamerikanska superskurk (men jag har faktiskt sett honom le i verkligheten!).

Det jag undrar mest är ändå vad tusan Jet Li gör där.
"Don't use all of your energy to fly, instead use some of that energy for your x-ray vision." - Pharoahe Monch
Haha måste ses...
"Tried to freeze time that's why I iced the face of my watch" - AZ
Evolution P25

en actionfilm med dom "stora grabbarna" som är alla vet är bra på att spöa skiten ur folk på råstyrka.. om det är därför du undrar vad Jet Li gör där (för att han inte passar in) så måste ja säga..
Behövs det inte en liten asiat som e grym, på karate (jaja han kanske inte kör karate men kampsport som kampsport)
The_Dictionary

Klart det behövs en häftig kamsportare. Men en asiat som slåss med amerikaner i Sydamerika? Alternativt slåss emot amerikanerna i Sydamerika, men det är ju bara ännu mer missanpassat. Han kanske spelar jänkare i filmen. Eller så är han någon asiatisk kartellkung som smugglar kokain mellan Tokyo och Panama. Men ska han vara jänkare, hade det inte varit bättre med Chuck Norris?
"Don't use all of your energy to fly, instead use some of that energy for your x-ray vision." - Pharoahe Monch
Asså va tuuuuuuuuuungt! Haka nu inte upp er på vad recensenterna kommer skriva. Man ser ju inte filmen för att få en kulinarisk upplevelse direkt? Detta är, som någon så fint uttryckte det högre upp i tråden, hjärndöd action!
I stick my dick in your ear - and fuck what you heard
Med tanke på att Dolphans karaktär heter : Gunnar Jensen som inte låter så amerikanskt (snarare väldigt skandinaviskt) så verkar det inte bara vara amerikanska elitsoldater som beger sig ner till Sydamerika.
Skulle nästan tippa på att USA tillsammans med världens bästa marinsoldater får i uppdrag att slå denna diktator.
Dolphan >Nordens bidrag
Jet Li > Asiens bidrag
Stay home a lot, no TV
håhåhå, dessutom eric roberts, danny trejo, gary daniels. Önskar bara att det är bolo yeung som spelar skurken. Isåfall ska jag inte se på någon mer film nånsin.
Ledsen musik: http://soundcloud/valutan
Fin grafik: www.joellindberg.webb.se
Noguiera Brøderna ær tydligen också med. Nær Stalone var i Brasilien passade de på att fixa ihop ett privat MMA event før honom och hans polare. DET ær gæstvænlighet.
Legion=sötast
Evolution P25

hehe nu när du säger det på det där sättet.... hehe
Stallone har ju blivit ascool nu när han kommit upp i åren. Innan var han bara biffig och ful, nu är han biffig, ful OCH gråhårig. Asfett.
Efter som att filmen handlar om ett gäng mercenaries(legosoldater) så kommer troligtvis karaktärerna vara från olika länder.
Stay home a lot, no TV
STONE COLD!!
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
Fan vad jag längtar tills denna film kommer :)
Stay home a lot, no TV
haha ja sitter o toklängtar xD nästan "Bio-material" haha och jag går verkligen aldrig på bio
det här får man ju inte missa =D
www.myspace.com/salladinn
Haha, wicked.
Jag säger inget!
Läkerol, makes people talk
shiet!
Gillar att Dolphan ser ut som han gjorde för 20 år sedan typ. :D
jagvillocksåhaenblog.com
Såg ett klipp från inspelningen där Stallone halkar. Googlade lite utan resultat. Kom till en artikel hos Aftonbladet där klippet kan ha funnits tidigare (att döma av kommentarerna). Var egentligen inget speciellt att se. Tyckte det var mera kul att se en annan man med samma kläder i samma klipp.

Skådespelarlistan var ju helt galen! :D

Stay home a lot, no TV
ser ut som han gjutit en dräkt i plast och satt utanpå sin riktiga kropp
Ledsen musik: http://soundcloud/valutan
Fin grafik: www.joellindberg.webb.se
Kan bli den bästa filmen som någonsin gjorts!

Ärligt. Fan vad rippad. Imponerad som fan!
Den här filmen kan INTE bli dålig.
Stay home a lot, no TV
Du missade

-Danny Trejo
-Terry Crews

Inte lika tuffa som dom andra, men badass och biff.
"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden?
* Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk.
* Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."
Fyfan va jag ser fram emot den här filmen, känns som om man inte kan bli besviken!
Ser inte på imdb att Danny Trejo är med, var har ni läst/hört att han ska vara med?