|
|
|
|
|
Chuck (Season 3)
Hösten är räddad. Senaste nytt, Chuck är klart för en tredje säsong, men med en mindre budget, vilket kan göra att det blir färre avsnitt, hittills har NBC beställt 13 nya avsnitt, kan bli 9 stycken till. Pga. ekonomin kanske vi inte kommer se vissa skådespelare lika ofta, två stycken manusförfattare har redan blivit kickade. NBC sägs ska gå ut med detta imorgon, då får vi reda på mer, om vilken dag det ska sändas och när i höst det nu börjar igen.
Då förra tråden kändes död och trist så fann jag det lika bra att starta en ny tråd, mer snack om vad ni tror om den kommande säsongen, vad ni vill se mer av osv.
Jag själv vill se mer av Chuck och Sarah (Charah) moments, hoppas också det blir mer än 13 avsnitt.
Läs mer HÄR
Vad tror ni folks?
|
|
|
|
|
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir
medlem och loggar in så slipper du denna reklam.
|
|
|
Jag har fan bara tagit mig igenom säsong 1. Men fan vad bra den va! Dags att se 2an då!
Konrad Krut - twitter.com/konradkrut - soundcloud.com/konradkrut - mixtape in progress
"Start your own shit and you'll have bitches in the doggystyle position attached to each other like train cabines from the LA to the Bay"
|
|
|
Do that. Säsong 2 är dubbelt så bra som första säsongen, helt underbar, kommer fan inte klara att vänta tills höst när de lär börja sändas igen... Drives me crazy already.
Har nog matat igenom vartenda avsnitt minst 2-3 gånger var nu, skulle kunna göra det 2-3 gånger till känns det som.
|
|
|
Wiiie vilken bra tisdag det blev helt plötsligt! :)
Tack för bra nyheter!
Hihi
|
|
|
Sorligt nog så ryktas det att Chuck inte kommer börja sändas igen förens februari-mars 2010 pga. NBC fulla schema för hösten.
Får vänta och se vad mer som sägs.
Digg it...
|
Graffare
2009-05-20 16:15
|
underbart!
hoppas det blir i höst då..
|
|
|
Tyvärr så blir det inte i höst, det blir i februari-mars 2010, NBC hade inte plats med Chuck på höst schemat, så vi får vackert vänta i dessa 10 månader på att få se Chuck S03, dessvärre :/
|
|
|
Läste på TVGuide.com att Chris Fedak och Josh har nått stort planerat för hösten, många tror att dom kanske släpper några nät-avsnitt under hösten, för att göra väntande tills mars 2010 lite mildare. De flesta tror också att eftersom Chuck utspelar sig nutid, och det är 10 månader tills de sänds igen så kommer det starta 10 månader från där säsong 2 slutade. Så då skulle de inte vara så dumt med små nät avsnitt under hösten som visar lite av vad som händer där emellan.
Den som lever får se...
|
|
|
Nu på söndag är starten för säsong 3 med en 2 timmar lång premiär sedan ett avsnitt på måndagen också , ser mycket lovande ut av döma alla promos och sneak peaks ute på nätet. Senaste är ju guld värt. Hype som tusan.
Digg it...
|
|
|
Fyfan detta kommer bli ännu bättre :D
Hej, Träffat Jacob?
|
|
|
Såg Promon igår... Är skapligt laddad :)!
Hihi
|
|
|
Är skapligt laddad :)! Oooh yeah.. Som man har väntat.
Digg it...
|
|
|
Var det natten till idag de började sändas? Fan att man ska jobba... Inga. Spoilers tack :)
Hihi
|
|
|
Slut jobbat för idag. Ska sätta mig ner och titta på avsnitten nu.
Har väntat på tok för länge.
Digg it...
|
|
|
Helvete vilka grymma avsnitt, underbar öppning på säsongen.
SpoilerHaha, Chuck var ju riktigt macho i skägg, han skulle behållt de, underhållande första avsnitt, och väldigt tragisk de som hade hänt mellan Chuck&Sarah. Hade jag varit i hans skor hade jag stuckit med henne.
Längtar tills nästa imorgon.
Digg it...
|
|
|
Fan de blir bara bättre, dagens var sjukt nice och nästa vecka ser ut att bli ännu bättre.
Digg it...
|
|
|
Holy crap, de ser lovande ut, Chuck värsta monstret. Varför är jag den enda som skriver här för? :/
Digg it...
|
|
|
Vänta nu... Jag skriver också! Grymt bra avsnitt det tredje. Blir spännande i nästa, som sänds på måndag :).
Hihi
|
|
|
Ska sätta mig ner och glo på fjärde avsnittet nu.
Digg it...
|
|
|
Underbar serie :) Har kollat igenom allt nu.. HELT fast.
|
|
|
Nu jävlar börjar de hända grejer... SpoilerChuck börjar bli Casey.
"Jag kom ihåg att jag bara glömde ditt namn"
|