I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Antichrist - recension!

Hobby & Fritid - Kultur & Media

2009-05-20 12:19

Antichrist - recension!

Länk till http://www.cine.se/filmsida.php?film=antichrist

Min recension av skandalfilmen från Cannes ;)

2009-05-20 12:42
det här har jag fortfarande inte förstått?

varför är den en skandalfilm??

läste precis rescensionen, låter äckligt, och inget som man ser direkt på bio, blir hyra istället.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-05-20 14:08
vad jag hört är ju att den ska ha det där lilla extra, Det är inte gullig horror, Man ska må illa, man ska chokeras, man ska nästan inte orka se på den.

Om man jämför med alla andra skräckfilmer som finns så vet vi ju precis hur dom är och hur dom slutar.

Jag vill se denna och kommer då att hinta lite mer om det stämmer, men vi får ju se :)

Är din recension spoiler fri?
"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden?
* Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk.
* Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."

2009-09-08 22:10
Såg den idag...riktigt tung, brutal och ganska äcklig film, och jag är inte den som rycker till så lätt, men denna fick mig att rysa :P

men den var även väldigt bra tycker jag, klart sevärd, men den lämnar avtryck

2009-09-09 15:57
skräckfilm vet jag inte om jag skulle kalla det. ett (sådär) bra försök att beskriva ångest i bild, men har man själv vart där vet man att film aldrig kan mäta sig med verkligheten. det blir lite skrattretande. men splatterfantast som jag är tycker jag ju ändå att det fanns vissa poänger
http://www.kommandot.se/wp/

2009-09-16 10:03
den var bättre än vad jag hade förväntat mig, men precis så underlig som jag hade hoppats!
min värsta farhåga var att det skulle vara nån ny jävla anamorph eller vilken det nu var som var så jävla keff med defoe i spetsen för bland det värsta skit jag nånsin kollat på.
tummen upp för antichrist, hade hoppats på mer satanism dock ;(
" Everyone interprets everything in terms of his own experience. If you say anything which does not touch a precisely similar spot in another man's brain, he either misunderstand you, or doesn't understand you at all. "
DJ

2009-09-27 23:26
Nån som kan berätta vad dealen med att hon satte skorna på fel fot på pojken?
They´re not big in the game/
They´re finished/
Like a man trying to fit a flathead into a phillips