I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Zombiestad Gotland nu på nätet

Hobby & Fritid - Kultur & Media

2009-06-12 00:40

Zombiestad Gotland nu på nätet

Hej allihopa nu finns min film Zombiestad Gotland på Pirate bay för gratis nedladdning.
Det är bara och sätta igång att ladda och holla back vad ni tyckte.

Det är jag som skrivit, regisserat, producerat och filmat filmen och innehar samtliga rättigheter för filmen och ger den mitt samtycke för nedladdning.

http://thepiratebay.org/torrent/4947621/Zombiestad_Gotland

Är ni intresserade av att köpa original så kan ni beställa på: [email protected]

Mvh Alexander Kirmeier KIRMEIERFILM

2009-06-12 00:42

trailern för filmen

2009-06-12 00:43

Teaser
Rappare

2009-06-12 12:41
Har svårt att ta sånna här filmer seriöst.

Garvade igenom hela trailern.
Konrad Krut - twitter.com/konradkrut - soundcloud.com/konradkrut - mixtape in progress

"Start your own shit and you'll have bitches in the doggystyle position attached to each other like train cabines from the LA to the Bay"

2009-06-12 14:59
haha helt underbart! :D
Bärsen är slut, wtf would Macguyver do!?

2009-06-12 15:00
Nästan så jag kan tänka mig o se den ju bara för att det är Zombies med!!!
Bärsen är slut, wtf would Macguyver do!?

2009-06-12 17:54
keep up the good work! man ska ju börja någonstans :)

2009-06-13 04:07
Fyfan vad awesome! Ska definitivt tankas!

Moderator

2009-06-13 10:46
Laddar ned nu. Ska kolla när mitt ljudkort fungerar som det ska igen.
Passar på att seeda så mycket jag kan också.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick

2009-06-14 20:07
Awax:Om jag inte mins fel så gav jag dig min syn på någonting om och kring den här filmen för ett år sedan eller så. Du måste ha lyssnat för jag gillar detta!
Ska försöka orka skriva en längre kommentar imorgon men just nu får du nöja dig med skitbra.
Stop! Tell me about the fucking golfshoes.

2009-06-15 12:46
Mycket bättre än jag först trodde. Jag gillade den!
de har aldrig krigat, rånat, hustlat eller snott, eller fattat att man formas av den plats där man bor

2009-06-16 13:07
Me like zombies.
Vad heter föresten den amatörfilmen från gbg där en necromancer chillar uppe i skansen kronan och typ tyska legosoldater kommer in till avenyn för att slakta zombies och alla ser ut som dräggiga rollspelspunkare?

Ska tanka ner o sätta betyg sen!

BIG UP!
Jag säger inget!
Läkerol, makes people talk
shiet!
Manager

2009-06-16 16:34
Även om man märker att det är en lågbudget-film så är den helt klart sevärd.

Skådespelet är som väntat rätt kasst förutom han tjocka dalmasen (?), surgubben i hotellet och till viss del huvudrollsinnehavaren. Han pojkvännen är katastrofalt dålig.

Det jag gillar med rullen är idéerna då det är en del originella grejer med som t.ex. att han snubben kidnappar tjejen för han tror att alla blivit tokiga eller nåt. Sen är storyn överlag jävligt fet.

Zombierna är också förvånansvärt bra :)
Redline!

2009-06-17 01:17
härligt med sådan här projekt, big-ups!

såg den här om dagen, helt klart sevärd. och hur ofta får man se svenska zombiefilmer(?!), riktigt fett intiativ, ett sånt projekt får ju inte missas även om filmen har sina brister.

håller för övrigt med Dr.Octagon på alla punkter.

så till er som inte har tankat än. just do it!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-06-17 23:42
nice!
Poet

2009-06-18 16:50
Jag sitter ager ingen dator dar jag ar nu, och far inte tanka hem torrent program. Finns det nagon mojlighet att pa annat sett kunna fa se den har filmen? :(
At the gates of Eternity...

2009-06-20 22:47
Den var faktiskt förvånansvärt bra. Med större budget hade man kanske kunna gå in lite djupare i historien, den var lite platt, vilket är förstårligt eftersom det är independent. Led Zeppelin-snubben och flickvännen var helt klart bäst vad det gäller skådespelartalang. Slutet var oväntat och bra.
Överlag gillade jag den, och som man har väntat. ;)

"Vi fick bla barrikadera oss på Mc Donalds en sen kväll när det började regna stolar, flaskor och folk utanför."<br> -Howser, avd. galna kravaller!

2009-06-23 22:58
Värd att tanka?

2009-07-02 14:01
Ska till Gotland om 7 dagar, nu blev man allt lite skraj att åka dit ;)
"Vad är det för skillnad på den ekorren och Tottenham? Den ekorren har varit med i Champions League"

2009-07-02 16:05
Kan någon som tankat filmen lägga upp på youtube eller någon annan liknande site?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-07-06 13:03
Hur mycket kostade de o göra hela filmen o hur många var med i den?

2009-07-09 13:13
haha så jävla dålig, den torskar mest på det som alla svenska filmer torskar på, dialogerna, när dom inte pratar naturligt blir allt helt fjantigt, och det var fan extremt dåliga dialoger i den här, sen var ju inte skådespelarna i huvudrollerna något vidare heller, speciellt inte emo snubben som fortfarande var kvar i målbrottet, satt bara å vänta på att nån skulle ha ihjäl han nån jävla gång... zzzz
" Everyone interprets everything in terms of his own experience. If you say anything which does not touch a precisely similar spot in another man's brain, he either misunderstand you, or doesn't understand you at all. "