Tipsa mig om bra serie.
Hej. Som titeln säger är jag sugen på nån ny serie att kolla på. Vad ska jag se? Har sett: Sopranos The wire The Shield Breaking Bad True blood Fringe Entourage Reaper Oz Carnivale
They´re not big in the game/ They´re finished/ Like a man trying to fit a flathead into a phillips
Du ska se: The Office (först engelska versionen sen den amerikanska) Arrested Development Freaks & Geeks The Royle Family (stavas så) Bottom Everybody hates chris Red Dwarf Star Trek Voyager The Young Ones The Trailer Park Boys (samt filmerna) South Park The IT Crowd Mycket comedier, mycket engelskt.
Jag är bra - du är dålig.
Generation kill Extras How i met your mother 24
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.
Black Books Flight Of The Conchords
Slug har smak helt klart!
Komedier - The Big bang theory Drama -jack and bobby -weeds -criminal minds -supernatural -veronica mars -sleeper cell
Bottom och the young ones gillar jag mycket. Generation kill just det. Den ska jag se.
They´re not big in the game/ They´re finished/ Like a man trying to fit a flathead into a phillips
Weeds och Black books har jag sett. Bb är verkligen genialt.
Men ge sleeper cell en chans, den är sjukt bra, tro mig!
Om du vill bejaka din feminina sida kan du se: Greys anatomy Gossip girl Ugly Betty Desperate housewives Greek
My heart lives in my vagina.
Scrubs, om du nu orkar kolla på alla 8 säsonger. Rekomenderar 'Dexter' starkt. Polis/serie mördare.
Dexter är bra. Sleeper Cell, får undersöka den lite
Prison break va i helvete annars?!?!!
be the change
MacGyver
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Kolla in Skins, det är feta grejer. Iofs. så är det enligt min erfarenhet en serie som verkligen delar åsikter, vissa älskar och vissa hatar. Kolla några delar och bilda din egen uppfattning.
Still in the bridge
Pushing Daisies Band of brothers(MÅSTE!) Mad men(Kan verka segt men ge det en chans, det är något specielt med det) 30 rock
Band of brothers har jag sett. Skins är ganska kul. Men Prison break, usch!
Säsong 1 av prison break det bästa som finns i serieväg, överlägset.
be the change
Skivsamlare
2009-07-26 12:13
De flesta som jag tänkte skriva har blivit nämnda tidigare så det blir inte så många. Gilmore Girls It's Allways Sunny In Philadelphia
2 half men som sagt och Dexter <---------------
"One good think about music, when it hits you.. You feel no pain..So hit me with music... Hit me with music now!"
2½ Men är ju värdelös. Eller så.
Californication någon? Ge mig tips på feta komediserier. Ni skriver ju bara massa namn, skriv genre också.
CAMPIONI!
Deadwood, jag gillar den som fan.
Men det va nån som sa MacGyver däruppe.. och det måste jag hålla med om! såå fet!.. Han kan allt! Jag hade ingen pappa när jag var liten, så MacGyver är som en pappa för mig. Se det för att få den där härliga nostalgipirret i kroppen! Annars är det Trailer Park Boys som nån däruppe också redan sagt.. men jag tänkte om jag också nämner det så är chansen större att du väljer att se det..? ..Conky..
Brought to you by Carl's Jr
Skins knäcker för tillfället.
Själv kollar jag just nu på Grey's Anatomy, men den är fan inget att rekommendera.
Hung är en ny serie från HBO som ska vara skön. Ska nog kolla på piloten idag.
Would I shit you? You're my favourite turd.
jag diggar the wire stenhårt och även sopranos, vad finns det mer för serier med den typen av tema, om ngn?
Moderator
2009-08-21 11:17
Jag måste slå ett slag för Xavier Renegade Angel. Jag har tyvärr inte riktigt ord för att beskriva den, men det är en sjukt bra serie. Lite som en 10minuters våldtäkt av hjärnan, fast med humor och.....strangeness.
Länk till http://www.imdb.com/title/tt1132124/ Gå in och läs lite på användarkommentarer.
Och ge gärna serien några försök. Första avsnittet var mest wtf, men kollar man vidare märker man att det finns mycket "tanke" bakom avsnitten. I allt kaos.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
Tusenbröder Prison Break 8 simple rules becker
www.soundcloud.com/slackerlifecrew
Gewan Säsong tre visades ju under 2008? Eller du kanske såg den på tv, då hamnar man ju rätt långt efter.. Säsong 4 spelas in just nu, mums!
My heart lives in my vagina.
Philip: det finns en föregångare till The wire som hette The corner. Sjukt mkt svartare och nästan obeskrivligt jobbig, men klart sevärd. Sen är ju Oz sjukt bra också.
Markligt att ingen har namnt 'Heroes', den ar ju helt ljuvlig! tecknad tung anime serie, 'Bleach' Komedi serie, 'The Office' (som sagts ovan)
-ò_ó-
Om vi ska gå in på anime så finns det ju hur mycket som helst. Ranma är en personlig favorit. Om du är inne på lite mer hårdkokt tecknat så finns ju Afro Samurai.
Vad hette den animeserien som handlade om en liten stökig unge? Det var inget övernaturligt, bara komedi. Ett avsnitt handlade om att hans klasskamrat skröt om att han drack kaffe, och då gjorde huvudpersonen samma sak nästa morgon och kom till skolan helt hyperaktiv. Jag såg den på den tyska kanalen RTL 2 för flera år sen.
Would I shit you? You're my favourite turd.
med tanke på ditt namn så passar nog Sons of anarchy, biker serie
sorry för att jag uppar tråden om någon blir upprörd. men vafan. Battlestar Galactica.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Graffare
2009-09-08 19:28
Prison Break!
Jag är miljöaktivist, tycker det gröna är gott. Om det går att röka förstås.
it's Allways Sunny In Philadelphia roligaste serien ever
Survival of the fitest only the strong survive.
Vi behöver väl inte mer tips om prison break. Kan vi inte få en sticky på tips om tvserier istället, utan trista upprepningar.
http://soundcloud.com/80scrackpolo
Nu har jag också slut på serier efter att sätt klart Sopranos. Är The wire nått att se?
Vi är överallt!
hm alla påstår det men jag tyckte den var sjuukt seg.
Survival of the fitest only the strong survive.
The Wire håller lika hög klass som Sopranos.
Oz får de bli...
Vi är överallt!
hur kan ni inte nämna Family Guy? Världens bästa serie.
"Frankrike har aldrig någonsin varit så fritt som under den tyska ockupationen."
Ergo proxy och Afro Samurai.
"Frankrike har aldrig någonsin varit så fritt som under den tyska ockupationen."
än så länge har jag bara sett en serie som inte bara var ett tidsfördriv utan som verkligen fångade mig och som kändes som ett riktigt mästerverk i klass med tidlösa filmskapare (no joke). och det är som tidigare nämnt Battlestar Galactica. Det är utan tvekan det största mästerverket inom TV-serier sedan twin peaks.
Band of Brothers är oootroligt bra.