Svenska Hollywoodfruar
Så vad tyckte ni om programmet? Underhållande och samtidigt tragiskt enligt min mening, Hon Anna Anka kan ju inte ha mycket bakom pannbenet... Några bra citat av henne från Aftonbladet.. "– Det var så skönt att komma till ett land där män vet hur man beter sig mot en kvinna. Här tar männen hand om allt det ekonomiska, allt annat är en förolämpning mot både kvinnan och mannen i förhållandet." "– Det är synd om svenska män. De gifter sig med snygga kvinnor som snabbt blir oattraktiva, börjar klä sig slafsigt och struntar i mannens behov. Som hemmafru ska du ställa upp på alla sätt, du ska alltid var snygg och välklädd. Sexuellt är det kvinnans skyldighet att se till att mannen är tillfredsställd, gör hon inte det får hon skylla sig själv om han är otrogen."
Det är sånt typiskt program som man kollar på bara för att tycka illa om personerna i programmet. Don't get me wrong, det är sjukt underhållande!!! Man har ju vissa "hat"program som man följer för att de är dåliga, typ top model och Tyra Banks Show (som egentligen är samma sak?)
Jag var väldigt intresserad av detta program, eftersom jag hoppades att de skulle skildra hur mycket jobb det kan vara som hemmafru/egen företagare/mamma även om man har gott cashflow. Men dom GÖR ju ingenting (klä upp sig och ta på läppstift räknas inte) utan lattjar mest runt och ser uttråkade ut medan betjänter gör allting åt dem. Och hela storyn om Maria Montazami i första avsnittet handlade ju bara om att hon gick runt och var nojjig för att en av hennes tjejkompisar var sur på henne. Det är ju bara sjukt ointressant, blä. USA kan gärna få behålla Anna Anka, vilket jävla stolpskott. Göra narr av sin mans fans och prata skit om sin barnflicka rakt framför näsan på henne, gud så respektlös.
My heart lives in my vagina.
haha ja anna anka verkar riktigt patetiskt, hon säger att hon måste åka med hennes man på alla hans resor och se hans shower trotts att hon egentligen inte vill, haha dom är gifta har hon ingen egen vilja alls eller? slav kan hon kallas
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)
Går den att se iefterhand nånstans?
Vi är överallt!
Fördelen med Paul är att han vet vem han är som person och som man. Sånt förstår amerikanska kvinnor. Här håller inte mammorna på och tjatar på sina döttrar om utbildning och om att gå till college, utan om att hitta en idrottskille eller en kändis! Är det inte underbart? En annan sak jag älskar med USA är inställningen till service. Om du anställer någon i Sverige ska du ha utbildning och vara kvalificerad. Här är det illegala mexikaner som gör jobbet. De diskar, städar, tar hand om trädgården. Jag har en enorm trädgård och fyra trädgårdsmästare. Det är jag som ser till att de kan försörja sina familjer. De kan inte prata engelska. Det är som att prata med en vägg, de kan inte ens stava till sina egna namn. Det kan bli ganska frustrerande ibland. Förstår ni hur förbannad man blir när man lägger ner enorma summor på gräsmattorna och trädgårdsmästarna sedan förstör det jag plöjt ner 100000-tals kronor i? hahaha, det här måste man ju följa.
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
Kan inte typ Fi åka över och slå ihjäl henne med en spikklubba?
My heart lives in my vagina.
Herregud jag är egentligen inte för dödsstraff men hon förtjänar nästan det för den där artikeln, det var det vidrigaste jag läst i mitt liv. Jag undrar om en psykolog finns med på hennes fina lista av anställda?
anna anka kan ju vara den vidrigaste människan. usch.
Nästan för bra. Driver hon med oss? Eller är det en sketch? Den där biten med att hon äter kycklingben för att få i sig brosk eftersom hajar också äter brosk och inte får cancer är lite väl märklig.
http://soundcloud.com/80scrackpolo
Jag råkade läsa hennes dravel på newsmill och insåg omedelbart att hon omedelbart bör skjutas. Om Nalin Pekgul nånsin gjort något rätt så är det rubriken på hennes påföljande debattartikel: Anna Anka hyllar islamistiska ideal .
Negative, negative. Our destination is Gaza.
fy fan vilket jävla vråläckel. Dö.
www.myspace.com/dressyourself www.myspace.com/chessurect
Anna Anka är grym
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob
Folk som upprörs av den här personen är väl mer skrattretande än Anna Anka. För det första, vad är det att uppröras över, åsikten skildrar vad en specifik person tycker om saker och ting, det är ju inte kulturellt betingat till något område av flertalet 1000-talets personer etc vilket möjligen hade varit allvarligare. Allt som går på tv handlar om att sälja, speciellt en kanal som tv3 där programmet går på, de vill att ni ska uppröras så att det blir mer pr över programmet och därmed mer pengar. Om Anna Anka inte hade varit, i vissa ögon, så kontroversiell hade denna tråd troligen inte skapats och fikapauserna på jobbet hade ej kretsat kring hennes uttalanden och det hade i sin tur resulterat i färre tittarsiffror osv osv. Anna Anka medgav ju själv denna ovanstående princip i Expressen i helgen, man lägger till för att chocka sin publik helt enkelt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tycker lite synd om henne, hon har en hel del drag som pekar på anorexi (eller borderline anorexi), samt har (enligt egen utsago) gått med på nån form av sexuellt slavkontrakt. Att paret sen verkar ha ett våldsamt förhållande med misshandelsanmälningar och polisingripanden gör ju inte att det är mindre synd om henne... Hennes utspel är nog främst ett rop på hjälp : / 10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
word på mörten. jag kan känna att ju mer folk förfasas över henne, ju mer uppmärksamhet får hon. så kväv det i sin linda kan jag känna. sen kan det ju vara så att folk förfasas över att hon tror att hon faktiskt kan bli en förebild, och att folk tror att det finns dem som har henne som förebild. men då får man väl ändå fråga sig vad de är för typ av människor och om det verkligen är något värt att oroa sig över. varför ge henne sådan vikt som person? i mina ögon har hon inte åstadkommit någonting, och som person har jag noll och inget förtroende för något hon säger eller tycker, och tycker således att hon bör behandlas som totalt ointressant.
Jag tycker att hon är väldigt underhållande. Hela programmet är underhållande. Introt, sättet de har klippt det på och personen som pratar mellan klippen. Ja hela upplägget för programmet är väldigt komiskt gjort och man får från allra första början ett starkt intryck av att tv3 själva är "med på skämtet" och att lyxfruarna nog inte riktigt förväntat sig hur slutresultatet skulle bli vinklat. De är uppenbarligen helt seriösa med sina värderingar, åsikter och livsstilar att de har nått en nivå där de nog inte förstår riktigt HUR absurt det är för "vanliga" människor att höra hur de resonerar kring saker och ting. De lever i sina egna bubblor och umgås endast med människor som är precis som de själva. De blir nog väldigt sällan konfronterade av oliktyckande människor. Tycker egentligen att det är lite onödigt att bli upprörd. Jag ser dessa människor(speciellt Anna Anka som är oerhört osympatisk) som väldigt dåliga ambassadörer för sina åsikter och värderingar. Anna Anka lever upp till för många stereotyper och jag tror onekligen att hon gör mer skada än nytta för sig själv och likvärdiga människor som lever efter hennes normer. Hon är en levande parodi för allt hon står för. Kombinera det med sättet som programmet är vinklat, klippt och uppgjort och det borde inte finnas någon tvekan om att programmet är relativt "ofarligt". Men sen kanske jag överskattar svenska folket och deras egenskap att se igenom sånt här, jag vet inte.
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
vad är det med hatet mot anna anka? hon är ju skitrolig
Och så förfasar sig svenska folket nu över att jag är gift med en betydligt äldre man. Så fort en kvinna gifter sig med en äldre man heter det att hon är en prostituerad. Men ingen säger något om Demi Moore och Madonnas unga killar. Kan någon förklara vad det är för skillnad mellan mig och Ashton Kutcher? Om du går in i en hundaffär, köper du då en gammal hund eller en söt valp ? Ehm, ja Anna vad valde du? Märklig formulering.
"What the fuck?! That ain't no fuckin' name, yo. That ain't that nigga's name. You can't be serious. Barack Obama. Get the fuck outta here." - DMX
Är det bara jag som tänker på hur kul det är att Paul Anka heter Anka i efternamn? Jag undrar om han visste vad det betydde innan de träffades... Om inte så undrar jag hur hon berättade det för honom. Vidare undrar jag hur någon svensk människa kan tänka sig att ta namnet Anka i efternamn? Visserligen så har just denna svenska uppenbarligen inte det bästa omdömen så precis hur det gick till är väl inget allt för stort mysterium. Ja, nej...
Veritas Amicus, Henkso Amicior!
* "Kan någon förklara vad det är för skillnad mellan mig och Ashton Kutcher " - Ashton hade en egen karriär (som fortfarande pågår) innan de träffades och han har inte ett officiellt krav på att utföra daglig oralsex på sin partner vare sig han känner för det eller inte? 10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda